SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.
[ Bericht 33% gewijzigd door Mike op 20-08-2014 16:32:01 ](she/her)
Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ben deze serie een beetje uit het oog verloren heb het alleen gezien op SBS 6 dat was geloof ik alleen seizoen 1
Ja. Ik mis foto's van Angie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
Heb de OP maar een beetje aangepast, is dat erg?
Uw wens komt zometeen uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja. Ik mis foto's van Angie.
a oke zal het proberen te volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6
Gewoon niks erbij zetten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben bezig met een Castfoto voor in de OP, mag ik er bij zetten dat iemand dood is of moet het dan in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?
Zijn status is namelijk unknown op wikia(she/her)
Oki, dan zet ik hem als unknown.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij was 'ie in z'n schouder geschoten en hoeft dat niet levensbedreigend te zijn. Volgens mij was barbs er ook snel bij om druk op te houden tot er hulptroepen arriveerde. Neem eigenlijk aan dat het hem goed gaat. Misschien ligt 'ie in het ziekenhuis en wordt 'ie verzorgd. Of hebben ze snel de kogel eruitgevist, gehecht en verbonden en in de cel gesmeten. Kan allemaal.
Komen we denk ik nog wel achter..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat het weinig zin heeft om net als bij Game of Thrones karakters weg te strepen als ze dood zijn.
Met deze serie weet je het nooit... Melanie was ook dood.
Over Melanie gesproken. Waarom the fuck had ze spijt dat Linda dood moest? Alsof zij erachter zat ook...
Series op een commerciële zender kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ben deze serie een beetje uit het oog verloren heb het alleen gezien op SBS 6 dat was geloof ik alleen seizoen 1
Dit. Kut reclame.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Series op een commerciële zender kijken
Ondertitelloos? Ik heb alle afleveringen kunnen bekijken met Nederlandse ondertiteling.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:08 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon van het internet plempen via torrent, usenet of direct host. En dan ondertitelloos kijken. Dúh.
Huh. De spoilers in de OP gaan niet over het boek?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef shiznuts het volgende:
Nee, ik heb het boek niet gelezen, dus.
Nee, dit topic gaat over de tv-serie en niet over het boek. Boekspoilers horen hier dan ook niet thuis!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huh. De spoilers in de OP gaan niet over het boek?
Het heeft inderdaad he-le-maal niks meer met het B-woord te maken. Gelukkig maar, want het einde van mr. King was gewoon ruk, zoals wel vaker als hij het niet meer wist en/of doorgesnoven wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
Sowieso las ik in het vorige topic dat de serie al totaal niet meer overeen komt met het boek, dus boekspoilers zijn een beetje nutteloos geworden.
Nog even afwachten of dit einde niet óók ruk zal worden natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad he-le-maal niks meer met het B-woord te maken. Gelukkig maar, want het einde van mr. King was gewoon ruk, zoals wel vaker als hij het niet meer wist en/of doorgesnoven was
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef Pek het volgende:
De serie kwam al vanaf S01E01 niet meer met het boek overeen natuurlijk, daar Angie al op de eerste pagina's door Junior werd gewurgd en als rottend lijk in een kast bewaard werd.![]()
Iets te heftig voor primetime TV, denk ik
Nee, maar de screentime voor Brit Robertson was dan wel heel erg kort geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
Oh dat is best jammerNiks mis met wat rottende lijken hier en daar.
Oh dat boeit mij dan weer wat minderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee, maar de screentime voor Brit Robertson was dan wel heel erg kort geweest
Barbie heeft een rare baard, net alsof die erop getekend is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Forbry het volgende:
Qua mannen hebben we nog steeds alleen maar Barbie (en voor sommigen misschien ook Junior?)
Kijk maar uit dat je niet wakker wordt onder een Domequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef Pek het volgende:
Ok, we krijgen nu wat wijvengeneuzel, ik ga slapen
Ik had het alleen over hun uiterlijk hè.. AL die vrouwen hebben wel IETS irritants idd.. vind ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik alle vrouwen uit de serie nogal vervelend en irritant.
Ik kan daar heel moeilijk overheen kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had het alleen over hun uiterlijk hè.. AL die vrouwen hebben wel IETS irritants idd.. vind ik ook(maar niet bij allen in die mate dat het me echt stoort, dat niet... vind Julia zelfs nog wel leuk).
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef Pek het volgende:
Ok, we krijgen nu wat wijvengeneuzel, ik ga slapen
Ja, dat heb ik eigenlijk ook best vaak, maar ik vind deze serie zo luchtig en oppervlakkig, dat ik er zelf ook oppervlakkiger van word en dan ook weer meer naar uiterlijkheden enzo ga kijken... of zoietsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan daar heel moeilijk overheen kijkenAls ik ze irritant vind dan zie ik niet meer of ze mooi of lelijk zijn.
En dan ongeveer 1,5 uur (in Chesters Mill tijd) later weer de held van het dorp zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Het leukste personage vind ik dan nog wel Big Jim. Lekker sneaky iedereen vermoorden.
Ik heb het toch ook niet over het boek?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over de tv-serie en niet over het boek. Boekspoilers horen hier dan ook niet thuis!!!
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:28 schreef Forbry het volgende:
Leuke OP wel Fylax, thnxWel een beetje twijfelachtig eigenlijk... Melanie "groen"...
In dat kader, Big Jim heeft ook Dottie vermoord, maar helemaal niemand die het nog over Dottie heeft of door wie ze vermoord isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan ongeveer 1,5 uur (in Chesters Mill tijd) later weer de held van het dorp zijn![]()
Topschrijvers
Dottie kwam als "geest" nog even terug in 1 van de eerste afleveringen dit seizoen, zelfs na de dood moet je blijkbaar nog op je gewicht letten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
In dat kader, Big Jim heeft ook Dottie vermoord, maar helemaal niemand die het nog over Dottie heeft of door wie ze vermoord isZe weten dat het Barbie niet was, maar boeien
Ja klopt inderdaad was ik even vergeten. Bij Big Jim. Als ze nou naar die DJ was ' gegaan' had ze hem kunnen vertelen dat BJ haar had vermoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dottie kwam als "geest" nog even terug in 1 van de eerste afleveringen dit seizoen, zelfs na de dood moet je blijkbaar nog op je gewicht letten.
Dankjewel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
In dat kader, Big Jim heeft ook Dottie vermoord, maar helemaal niemand die het nog over Dottie heeft of door wie ze vermoord isZe weten dat het Barbie niet was, maar boeien
@Fylax: prima OP hoor.
Ik denk niet dat "ze" de keus had. Het was de dome die een avatar stuurde naar BJ, net zoals de moeder van Norrie in seizoen 1. De Dome wou hem gewoon op een ander pad brengen, d.m.v haar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad was ik even vergeten. Bij Big Jim. Als ze nou naar die DJ was ' gegaan' had ze hem kunnen vertelen dat BJ haar had vermoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Eigenlijk dacht ik dat het gewoon een visioen was van BJ, maar nu je het zegt, het was natuurlijk inderdaad net als met die moeder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "ze" de keus had. Het was de dome die een avatar stuurde naar BJ, net zoals de moeder van Norrie in seizoen 1. De Dome wou hem gewoon op een ander pad brengen, d.m.v haar.
Ja precies, en net als Linda.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat het gewoon een visioen was van BJ, maar nu je het zegt, het was natuurlijk inderdaad net als met die moeder.
Misschien blaast dit het topic weer wat nieuw leven in, anders wel zonde van je mooie OPquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6
Ik hoop het. Wat drukker mag het wel zijn hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Misschien blaast dit het topic weer wat nieuw leven in, anders wel zonde van je mooie OP
Oké, flauwheid was dus voorspelbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje flauw zijn, dan kan het hele stadje dus straks door die tunnel door naar buiten op een of andere manier.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, flauwheid was dus voorspelbaar.
Sam leeft dus echt nog buiten de dome...
O ja, sorry. Tags vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb nog niet gekeken. Maar godverdomme
___
Spoiler maakt mij niet uit trouwensIk weet dat hij al 'uit' is tenslotte.
Nee johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, sorry. Tags vergeten.
Zal verder niks verklappen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johIk vind spoilers juist leuk
Nou ja de rest hier misschien niet. Al is het wel al uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop van niet. Ik hoop eigenlijk dat er een seizoen 3 komtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Is het de bedoeling dat er na dit seizoen een eind aan komt? Daar lijkt het zo wel op namelijk.
Er staat USA in de TT hè, dan gaat het hier dus over de serie zoals ie in de VS wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
Trouwens, als de serie op SBS6 begint gaan wij dan weer in spoilers praten over bijv. al overleden personages en gebeurtenissen. Lijkt me wel zo aardig voor degene die het via SBS6 kijken toch?
Meestal is er een USA topic en een NL topic bij series die zowel daar als hier worden uitgezonden. Van deze kan ik niet zo snel een NL topic vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
Trouwens, als de serie op SBS6 begint gaan wij dan weer in spoilers praten over bijv. al overleden personages en gebeurtenissen. Lijkt me wel zo aardig voor degene die het via SBS6 kijken toch?
Dat dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er staat USA in de TT hè, dan gaat het hier dus over de serie zoals ie in de VS wordt uitgezonden.
Dusssssss... Wordt er een apart topic aangemaakt voor NL of komen alle SBS6 kijkers ook hierheenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal is er een USA topic en een NL topic bij series die zowel daar als hier worden uitgezonden. Van deze kan ik niet zo snel een NL topic vinden.
Ik zou het in een apart topic doen. Anders weet ik al wat er gebeurtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dusssssss... Wordt er een apart topic aangemaakt voor NL of komen alle SBS6 kijkers ook hierheen
Er is wel een NL topic maar een oudje. Ik kick die wel even.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dusssssss... Wordt er een apart topic aangemaakt voor NL of komen alle SBS6 kijkers ook hierheen
Hmm, zou ik een topic maken voor NL?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het in een apart topic doen. Anders weet ik al wat er gebeurtDan gaat iedereen zeuren over spoilers.
Ja topic was ouder dan ik dacht maar met 'zoeken' vond ik hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Fylax het volgende:
H
[..]
Hmm, zou ik een topic maken voor NL?
edit: nevermind je was me voor met een linkje haha
Jammer van de OP.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja topic was ouder dan ik dacht maar met 'zoeken' vond ik hem.
Die indruk krijg ik ook, ja. Al weet je het nooit natuurlijk. Het is wel een van de best bekeken shows in de zomerperiode namelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Is het de bedoeling dat er na dit seizoen een eind aan komt? Daar lijkt het zo wel op namelijk.
De OP voor daar, duh. Ik vind mijn eigen OP natuurlijk goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die of van deze? Mensen die hier posten kijken USA dus voor hier is je OP prima
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
De OP voor daar, duh. Ik vind mijn eigen OP natuurlijk goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote van acteurs van Under the Dome(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Echt een pareltje is het ja. Wachten op de tientallen Emmy's die ze ongetwijfeld gaan winnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef Fylax het volgende:
OMG dat einde...................................................
Verdomme het is zo'n goede serie maar ik haat het hoe ze ons elke keer in spanning laten afwachten.
Als jullie 't einde van de aflevering zien gaan jullie tienduizend keer zeggen WAT THE FACK WTF IS DIT OMG NEE WAT MEEN JE DIT
Gewoon dikke vinger naar GoT en True Detective.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een pareltje is het ja. Wachten op de tientallen Emmy's die ze ongetwijfeld gaan winnen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Fylax het volgende:
Even iets over seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote van acteurs van Under the Domequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
En verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kap eens met het volspammen van dit topic johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie mijn 2 spoilers gezien hierboven? Is wel leuk om te lezen.
Ja joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kap eens met het volspammen van dit topic joh
Kom op, de helft van de 100 reacties hier komen van jou en drie kwart had net zo goed in je dagboek kunnen staanquote:
Dus? Ik praat gewoon mee over de serie, zeik niet zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op, de helft van de 100 reacties hier komen van jou en drie kwart had net zo goed in je dagboek kunnen staan
Joh, als je logisch nadenkt, blijft er niks van de serie overquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef mujentas het volgende:
Wat moet ik zeggen...beter verlossen ze die serie uit zijn lijden.
Om een één of andere reden blijf je kijken omdat je toch wilt weten wat die dome nu precies is, maar het verhaal gaat verder echt nergens over. Het ene moment wordt iemand publiekelijk opgehangen, en het andere moment is er geen vuiltje aan de lucht. Niemand behalve die kinderen is bezig met hoe ze kunnen ontsnappen. Iedereen zit lekker koffie te drinken in het café. Af en toe gebeurt er eens wat waardoor ze op moeten staan, zoals die windmolen bouwen.
Heb je aflevering 7 al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik zou graag zien dat de serie wat meer ingaat op het technische aspect van de Dome.
Misschien beelden van de buitenwereld en de onderzoeken die lopen naar de Dome enzo, had de serie ook wel wat spannender gemaakt.
Behalve de paar bommen in het begin en de afzettingen buiten de Dome zie ik eigenlijk vrij weinig interactie vanaf de buitenwereld.
Jup, en daarom hoop ik er dus ook op dat ze er in de aankomende afleveringen wat meer aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je aflevering 7 al gezien?
In aflevering 8 doen ze dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Jup, en daarom hoop ik er dus ook op dat ze er in de aankomende afleveringen wat meer aandacht aan besteden.
Heb de modjes al gemaild.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, als je in dit tempo blijft slowchatten dan kun je waarschijnlijk in no time een nieuwe openen...
SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hierbij nieuwe cast alive/unknown:?SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb de modjes al gemaild.
Hierbij nieuwe cast alive/unknown:Ik kan hem even voor je openzetten? Geef maar een gil dan.SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet meer, heeft Mike al gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan hem even voor je openzetten? Geef maar en gil dan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, heeft Mike al gedaan.
Soort in memoriamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef Syd het volgende:
Kun je ook wel quoten, ik haar pm berichten
Maar blijkbaar had ik mn zin niet goed afgemaakt.
Waarom dat plaatje, als je de serie volgt spreekt het voor zich ? als nu een link naar Season 3 is kan ik het begrijpen
Je zag the Red Door, de deur die je ook op het schilderij zag,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef Forbry het volgende:
Prima aflevering weer (overigens niet heel veel beter dan die daarvoor ofzo... zo spectaculair vond ik het allemaal ook weer niet).
Die tunnel is dus inderdaad een poort naar buiten...
In dat laatste shot zag je een (één) handafdruk dacht ik... zal wel voor Melanie bedoeld zijn?
Ja, je zag een deur, maar óp die deur dacht ik één handafdruk te zien...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zag the Red Door, de deur die je ook op het schilderij zag,
Waar dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, je zag een deur, maar óp die deur dacht ik één handdruk te zien...
SPOILER: OoooohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat het laatste shot? Aha, vandaar de opmerking van Fylax ook. Nee, sorry, ik bedoelde een ander shot. Dat shot op iets wat (ook) op een deur lijkt (?) toen je Barbie en zijn vader weg zag lopen...quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:04 schreef remlof het volgende:
JA, die bedoelde ik iddSPOILER: OoooohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gele is de handafdruk die ik bedoel...
Tails tell tales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now it makes sense.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:05 schreef remlof het volgende:
Ik dacht datHmmm, zou in principe ook kunnen, maar ik dacht zelf eigenlijk dat het de deur van het schilderij was (allebei ook rood) en dat die handafdruk waarschijnlijk voor Melanie bedoeld is (of afkomstig is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now it makes sense.
Misschien is het een deur die leidt naar een soort van graf en dat iedereen die "under the dome" dood is gegaan dan weer tot leven komt![]()
Tails tell tales
of een deur naar the domequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hmmm, zou in principe ook kunnen, maar ik dacht zelf eigenlijk dat het de deur van het schilderij was (allebei ook rood) en dat die handafdruk waarschijnlijk voor Melanie bedoeld is (of afkomstig is).
Misschien is het een deur die leidt naar een soort van graf en dat iedereen die "under the dome" dood is gegaan dan weer tot leven komt![]()
Het was eerder een geintje (omdat Remlof dacht dat het een graf was) dan iets wat ik echt denkquote:
Ik denk:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was eerder een geintje (omdat Remlof dacht dat het een graf was) dan iets wat ik echt denk. (Hoewel het me niet zou verbazen als die doden idd weer tot leven komen, à la Melanie).
Met deur naar de dome, bedoel je dan een pad om weer under the dome te komen (net als die tunnel/cliff dus, maar dan de andere kant op) of bedoel je een deur naar iets wat controle over de dome heeft?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:05 schreef remlof het volgende:
Ik dacht datDat dacht ik in eerste instantie dus ook. Totdat er hier iets over werd gezegd en ik nog eens terugkeekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now it makes sense..
Overigens hamerde Sam erop dat de dome verdwijnt als de 'four hands' dood zijn. Die moeder van Junior lijkt met haar schilderijen die dome te kunnen beïnvloeden. Zou me niks verbazen als Sam het verkeerd heeft begrepen en de originele vier dood moeten om de dome te laten verdwijnen.
Maar is dat nog echt nodig dan, als je in ieder geval al beide kanten op kan zonder die doden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie dus ook. Totdat er hier iets over werd gezegd en ik nog eens terugkeek.
Overigens hamerde Sam erop dat de dome verdwijnt als de 'four hands' dood zijn. Die moeder van Junior lijkt met haar schilderijen die dome te kunnen beïnvloeden. Zou me niks verbazen als Sam het verkeerd heeft begrepen en de originele vier dood moeten om de dome te laten verdwijnen.
Goed punt. Maar je weet maar nooit waar de schrijvers nog mee op de proppen komen natuurlijk. Misschien moeten ze gewoon alle vier onder die dome vandaan, dus Melanie ook nog en verplaatst dat ding zich dan naar dat Zenith of zo ::P.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar is dat nog echt nodig dan, als je in ieder geval al beide kanten op kan zonder die doden?
Ja, het kan écht nog alle kanten opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed punt. Maar je weet maar nooit waar de schrijvers nog mee op de proppen komen natuurlijk. Misschien moeten ze gewoon alle vier onder die dome vandaan, dus Melanie ook nog en verplaatst dat ding zich dan naar dat Zenith of zo ::P.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Qua kwaliteit van het schrijfwerk is het wel een kruising tussen Revolution en de laatste seizoenen van Lost ja. Nu al dramatisch en het zakt steeds verder af
Het is idd een nogal simpele serie, maar verder niet eens.... ik vind het in de loop van de tijd dan nog eerder beter geworden (vooral wat het verhaal betreft dan)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:20 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vond het eerste seizoen nog wel humor, maar nu daalt het niveau toch wel erg hard per aflevering. Het is dat er soms wat gruwelijke beelden inzitten, maar verder is het gewoon een kinderserie qua verhaallijn en dergelijke.
Onvoorstelbaar dat zo'n ontzettend sterk boek, zo misbruikt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leeft dus nog. Dus ff OP aanpassen.(she/her)
www.houndsofdiana.comquote:One of our Hounds on the ground in Zenith – Arcas - volunteers as an assistant to the Art teacher who recently asked the Hounds to try and get a video message to her son (James Rennie Jr.), who’s trapped under the Dome.
Arcas reports in that a guy who looked pretty badly beaten up interrupted his teacher’s Art class. He snapped a quick pic of this guy confronting his teacher, and overheard some of their conversation.
Here’s what Arcas thinks the guy said to his teacher about her son James: “He’s fine. He’s still in Chester’s Mill... and he knows you’re alive. He got your message.”
So, it’s possible we made contact with a survivor inside! But if it’s true, then who the hell is this guy and how does he know any of this? Arcas is checking him out and will report back…
Ik vind het verhaal buiten The Dome interessanter dan er binnen. Wat een naïeve sukkels daarbinnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Was zowaar best interessant met dat conspiracy gebeuren buiten de dome, maar dat volk binnen de dome blijft zo irritant en dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog leeft.(she/her)
Ja, ook zeker leuk om te lezen!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:12 schreef Monolith het volgende:
Stuk leuker zo inderdaad en dat de website ook echt opgezet is geeft er wel een leuke twist aan.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:14 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben blij dat je wacht met reageren tot er weer een nieuwe reactie verschijnt zodat het niet lijkt alsof je floodpost.
Dat. Ik vind het wel leuk. En ik lees ook niets wat off topic is. De spoilers lees ik ook als ik nog niet heb gekekenquote:
Beetje wannabe GoT vond ik datquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef DaMart het volgende:
"If you still believe in coincidence, you haven't been paying attention."
Boodschap voor de kijkers?.
Leuke aflevering weer, trouwens. Alleen jammer dat nu iedereen wee in de dome is en de focus op wat zich erbuiten afspeelt wel weer minder zal worden. Of die mannen van Barbies vader moeten naar Chesters Mill komen natuurlijk.
Inderdaad zeg, baalde voor het eerst dat ik niet nog een aflevering erachter aan kon zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
Wauw, de serie maakt echt stappen vooruit!![]()
Ik mag deze wending wel
Acteurs hebben gezegd dat als er geen Seizoen 3 komt fans gaan protesteren door het einde van Seizoen 2.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef Forbry het volgende:
Sinds gisterenavond weer helemaal bij.
Vond de laatste aflevering één van de leukste tot nu toe denk ik.
Nog 4 afleveringen te gaan zag ik op IMDB. Tenminste, als ze het bij 2 seizoenen houden...
- Hounds of Dianaquote:We lost him. Our founder. Dromas. One of the original Hounds. Gone. He got too close to the truth. And now he’s vanished.
But we won’t rest until we find him. Call out the Hounds. We’re coming for you, Aktaion...
Barbie is ongeveer toch wel een jaartje of 10 jonger dan Lyle of Sam e.d. Dus kan makkelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef DJKoster het volgende:
Was Melanie niet ongeveer zo oud in de periode van die herinnering?
En is die herinnering 'echt'?
Dat verklaart niet waarom ze niet ouder is geworden natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Nu weten we ook dat Melanie ook via de red door naar Chesters Mill is gegaan.
Ze was toch dood? Daarom werd ze niet ouder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom ze niet ouder is geworden natuurlijk
Misschien kende Barbie's moeder en Melanie elkaar, misschien was het de oppas, lerares, etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk ook dat de herinnering van Barbie rondom Melanie's dood is
Maar wat zei ze ook alweer? My mother wanted that I came by to see you?
Zoiets toch?
Als je dood bent kan je ook niet meer door een deur gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze was toch dood? Daarom werd ze niet ouder.
Tot leven gekomen en toen door de deur gegaan of al die jaren ''bevroren'' in de grotten geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je ook niet meer door een deur gaan
Ach, altijd nog geloofwaardiger dan een vent die Barbie heetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je ook niet meer door een deur gaan
Is gewoon een bijnaam van Barbara (zijn achternaam) dus zo ongeloofwaardig is dat niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ach, altijd nog geloofwaardiger dan een vent die Barbie heet
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is gewoon een bijnaam van Barbara (zijn achternaam) dus zo ongeloofwaardig is dat niet.
Ik weet dat het zijn bijnaam is. Het was gewoon een (flauw) grapje. Althans, poging tot.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vind jij er niet geloofwaardig aan?
Aha oki. Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe mysteries ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet dat het zijn bijnaam is. Het was gewoon een (flauw) grapje. Althans, poging tot.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ach, altijd nog geloofwaardiger dan een vent die Barbie heet
Spannendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aha oki. Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe mysteries ?
Dat weten zij (en wij) eigenlijk niet met zekerheid... dat clubje heeft haar daar achtergelaten toch, alleen in de véronderstelling dat ze dood was?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze was toch dood? Daarom werd ze niet ouder.
''This is where i died''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weten zij (en wij) eigenlijk niet met zekerheid... dat clubje heeft haar daar achtergelaten toch, alleen in de véronderstelling dat ze dood was?
Klopt, maar dat ze dat dénkt, wil nog niet zeggen dat dat ook zo ís... Zover wij weten, herinnert zij zich precies datgene wat ik net schreef, niet meer dan dat...quote:
Nja, het wordt zo vaak gezegd en herhaald ''I died'' ''I was dead and now i'm back again'' dat het ook wel zo zou zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze dat dénkt, wil nog niet zeggen dat dat ook zo ís... Zover wij weten, herinnert zij zich precies datgene wat ik net schreef, niet meer dan dat...
Ik wil overigens niet stellen dát ze niet dood is, alleen zeggen dat het best zou kúnnen.
Tja, ben ik niet met je eens... het kan wat mij betreft nog alle kanten op... zou het "tegendeel" alleen maar verrassender maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, het wordt zo vaak gezegd en herhaald ''I died'' ''I was dead and now i'm back again'' dat het ook wel zo zou zijn.
Die denkt waarschijnlijk eerst dat het een projectie is, zoals dat meisje (kan even niet meer op haar naam komen) in aflevering 1.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Big Jim volgende week gaat reagerenIk denk dat hij het allemaal niet gelooft met alle gevolgen van dien etc. etc.....
Ik ben daar ook erg benieuwd naarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Big Jim volgende week gaat reagerenIk denk dat hij het allemaal niet gelooft met alle gevolgen van dien etc. etc.....
Dodee, zie je eigen OPquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die denkt waarschijnlijk eerst dat het een projectie is, zoals dat meisje (kan even niet meer op haar naam komen) in aflevering 1.
Al voordat Angie dood ging, al denk ik niet dat de dood van Angie de rede is dat Melanie terug is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Divje het volgende:
Melanie is toch terug gekomen omdat ankie vermoord is? Dacht ik zo maar even. Of was ze al terug voordat ankie dood ging.. VRAGEN!! Aahh
Mjah, ik dacht. Er is 1 (angie's)hand minder, dus stuurt de dome er 1 (melanie's) voor terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Al voordat Angie dood ging, al denk ik niet dat de dood van Angie de rede is dat Melanie terug is.
Nee, we weten alleen dat het meer blijkbaar de ingang van de dome is. Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Nu weten we ook dat Melanie ook via de red door naar Chesters Mill is gegaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.
UtD wiki zegt iets anders maar okee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we weten alleen dat het meer blijkbaar de ingang van de dome is. Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.
Nou eigenlijk zat ik dat ook te denkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we weten alleen dat het meer blijkbaar de ingang van de dome is. Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.
Melanie is not the egg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zat ik dat ook te denkenDat van dat ei. Want dat ei werd in het water gegooid en even later kwam zij tevoorschijn.
Het was wel heel toevallig danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie is not the egg.
Dus denk niet dat ze daar uitgekomen is.
Maar dat ei heeft wel wat te maken met haar wederopstanding. Ze zal niet even door die deur gegaan zijn en jonger tevoorschijn zijn gekomen. Bovendien herkende ze de stem van Barbies vader vaag. Om bij die deur te komen, moest ze het terrein op van die vader. Als ze dat bewust heeft gedaan, ligt het voor de hand dat ze hem ook kent en die stem dus ook echt zou hebben herkend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie is not the egg.
Dus denk niet dat ze daar uitgekomen is.
Veel plezier (vond het zelf één van de leukste afleveringen tot nu toe)!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was wel heel toevallig danNou ja morgen ga ik de nieuwe kijken van deze week. Ben benieuwd.
Daarom zeg ik ook dat het ook kan zijn dat ze al die jaren ''bevroren'' in die grotten is geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ei heeft wel wat te maken met haar wederopstanding. Ze zal niet even door die deur gegaan zijn en jonger tevoorschijn zijn gekomen. Bovendien herkende ze de stem van Barbies vader vaag. Om bij die deur te komen, moest ze het terrein op van die vader. Als ze dat bewust heeft gedaan, ligt het voor de hand dat ze hem ook kent en die stem dus ook echt zou hebben herkend.
Lijkt me niet. Als ik me goed herinner, lag haar lichaam bij dat ei toen ze stierf. Of is ze als zombie die grotten dan in gelopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het ook kan zijn dat ze al die jaren ''bevroren'' in die grotten is geweest.
Het kan toch zijn dat The Dome, of degene die The Dome ''controllt'' haar bij overlijden/toen the Dome kwam heeft getelepoteerd naar de grotten ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als ik me goed herinner, lag haar lichaam bij dat ei toen ze stierf. Of is ze als zombie die grotten dan in gelopen?.
Hoewel ik bij deze serie nergens meer van sta te kijken, vind ik dat toch net iets te ver gezocht... dan krijg je weer een twist op een twist op een twist...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat The Dome, of degene die The Dome ''controllt'' haar bij overlijden/toen the Dome kwam heeft getelepoteerd naar de grotten ofzo?
Met voldoende fantasie is natuurlijk alles recht te lullen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat The Dome, of degene die The Dome ''controllt'' haar bij overlijden/toen the Dome kwam heeft getelepoteerd naar de grotten ofzo?
Nja we zullen het wel zien.. Of niet en we moeten wachten tot seizoen 3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel ik bij deze serie nergens meer van sta te kijken, vind ik dat toch net iets te ver gezocht... dan krijg je weer een twist op een twist op een twist....
Met een serie zoals deze kan alles. In een ''logische'' serie kan natuurlijk niet alles.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Met voldoende fantasie is natuurlijk alles recht te lullen.
Toch wel leuk dat dat zo verandert is itt het eerste topicquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel ik bij deze serie nergens meer van sta te kijken, vind ik dat toch net iets te ver gezocht... dan krijg je weer een twist op een twist op een twist....
Maar we gaan het ongetwijfeld zien.
Ik was ook meteen fan maar in het begin vooral omdat het zo slecht wasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
Het is opeens wel druk hier. Leuk om te zien dat mensen Under the Dome steeds leuker gaan vinden. Zelf ben ik al vanaf S01E01 fan.
Nah ik heb het nooit slecht gevonden. Ben toen de hele nacht opgebleven om alle afleveringen te kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook meteen fan maar in het begin vooral omdat het zo slecht wasMaar dan leuk slecht.
Zou het gewenning zijn of wordt het daadwerkelijk beter?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook meteen fan maar in het begin vooral omdat het zo slecht wasMaar dan leuk slecht.
Ja dat is een goede vraagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou het gewenning zijn of wordt het daadwerkelijk beter?
Joe is nog steeds tenenkrommend soms, die chick van hem ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is een goede vraagEr gebeurt wel meer, met de buitenwereld erbij. Maar de acteurs worden niet echt beter.
Ja en nee. Ik kijk deze serie vooral vanwege de overkoepelende (mysterieuze) verhaallijn. Aan de uitwerking schort het hier en daar behoorlijk, maar dat boeit én stoort mij bij deze serie eigenlijk niet zo. Die verhaallijn vind ik vanaf het begin al wel spannend/vermakelijk... ik behoor dan ook niet tot de mensen, die eerder zo negatief waren...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah ik heb het nooit slecht gevonden. Ben toen de hele nacht opgebleven om alle afleveringen te kijken.
O, ik vond het vanaf het begin al vermakelijk hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat dat zo verandert is itt het eerste topic'Wat een pulp-serie' enz.
Schuldig![]()
Hihi, je zei "overkoepelende"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kijk deze serie vooral vanwege de overkoepelende (mysterieuze) verhaallijn. Aan de uitwerking schort het hier en daar behoorlijk, maar dat boeit én stoort mij bij deze serie eigenlijk niet zo. Die verhaallijn vind ik vanaf het begin al wel spannend/vermakelijk... ik behoor dan ook niet tot de mensen, die eerder zo negatief waren...
Ik denk wel dat ik de verhaallijn op het moment nóg iets spannender/vermakelijker vind en ik vind ook dat de uitvoering van sommige nieuwe "lijntjes" wat beter is...
Voor zover ik weet wel jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, je zei "overkoepelende"
Maar wat een aflevering inderdaad, ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat.
Het verhaal van het boek van Stephen King is nu toch totaal losgelaten, of niet?
Hoe hadden ze het anders moeten aanpakken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:04 schreef shiznuts het volgende:
Waarom gingen ze decoy-hacker laten aanbellen alsof het Barbie was?Nu hadden ze júist door dat 'ie wat wilde flikken.
Ze konden niet zomaar het terrein op dus moesten ze zorgen dat al die bewakers naar de inganf kwamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:05 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon gaan. Desnoods zo'n mannetje uitschakelen.
Ik dacht Barbie zou wel een plannetje hebben ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wist meteen dat het een streek was.Kom op.
Enne. Ga us slapuh!
In de flashback van Barbie stond Melanie daar, samen met Barbie's vader. Dus hadden ze elkaar daar sowieso ontmoet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ei heeft wel wat te maken met haar wederopstanding. Ze zal niet even door die deur gegaan zijn en jonger tevoorschijn zijn gekomen. Bovendien herkende ze de stem van Barbies vader vaag. Om bij die deur te komen, moest ze het terrein op van die vader. Als ze dat bewust heeft gedaan, ligt het voor de hand dat ze hem ook kent en die stem dus ook echt zou hebben herkend.
Klopt. Ik doelde ook op dat ze nu door die deur zou zijn gegaan. Dat lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In de flashback van Barbie stond Melanie daar, samen met Barbie's vader. Dus hadden ze elkaar daar sowieso ontmoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:14 schreef DaMart het volgende:
Artikel over een ontwikkeling in de komende aflevering:OK...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
OK...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]Oh ja, kan ook inderdaad. Had ik even niet aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, ha... idd... scherp (was niet bewust)!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, je zei "overkoepelende"
Maar wat een aflevering inderdaad, ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat.
Het verhaal van het boek van Stephen King is nu toch totaal losgelaten, of niet?
Yep. Het tv-verhaal gaat een heel andere kant op dan het boekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:49 schreef remlof het volgende:
Dan had Angie nog geleefdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. Het tv-verhaal gaat een heel andere kant op dan het boek.
Ik begreep wel dat Stephen King nog altijd een stevige vinger in de pap heeft en de rode deur... Ik zie nu ineens zaken verschijnen die ook een rode draad vormen door andere verhalen van hem, ik zie beetje herkenning met bijvoorbeeld de Donkere Toren reeks, met Insomnia.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. Het tv-verhaal gaat een heel andere kant op dan het boek.
quote:
Kijk eerst maar eens de serie dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb deze serie eigenlijk nooit echt gevolgd, maar ik zie dat op SBS onlangs seizoen 2 is begonnen dus wellicht dat ik even een kijkje neem.
Vooral dan voor Karla CromeVoor de meesten van jullie wellicht een onbekende (en wellicht zelfs slechte) Amerikaanse actrice, echter betreft dit een jonge Britse actrice (amper 25 jaar) die ook nog eens in haar vrije tijd een succesvol toneelstukje uit haar hoge hoed tovert.
Ik kende haar al van Misfitsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb deze serie eigenlijk nooit echt gevolgd, maar ik zie dat op SBS onlangs seizoen 2 is begonnen dus wellicht dat ik even een kijkje neem.
Vooral dan voor Karla CromeVoor de meesten van jullie wellicht een onbekende (en wellicht zelfs slechte) Amerikaanse actrice, echter betreft dit een jonge Britse actrice (amper 25 jaar) die ook nog eens in haar vrije tijd een succesvol toneelstukje uit haar hoge hoed tovert.
Slechte actrice inderdaad. Als ze beter is in toneelstukjes , moet ze dat lekker doen, maar haar acteerwerk kan ze beter niemand aandoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb net een paar stukjes op youtube gezien, maar die rooie is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slechte actrice inderdaad. Als ze beter is in toneelstukjes , moet ze dat lekker doen, maar haar acteerwerk kan ze beter niemand aandoen.
Nou blinkt deze serie daar sowieso niet in uit, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik vind het juist cool.quote:Op maandag 1 september 2014 17:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de kant die het nieuwe seizoen opgaat buiten de dome echt kut met peren. Zonde, want het eerste seizoen was echt best tof
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 1 september 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
Kan niet wachten tot de nieuwe aflevering vannacht.
vooral niet door de terugkomst van
SPOILER
Nee... Nu wel haha.quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt de preview van de nieuwe aflevering niet gezien?
Ik vind het echt een super leuke serie en na het kijken van de nieuwe aflevering zit ik een week met spanning voor de nieuwe.quote:Op maandag 1 september 2014 23:57 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Laten we het niet overdrijven
Waarvan? Waarom?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een Nederlandse vertaling.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:36 schreef sjaakspark het volgende:
Ik denk dat Melanie tot leven is gekomen omdat de vier handen zijn Melanie Sam Lyle en Pauline en uiteindelijk niet de jongeren.
Dat is toch ook wat Sam denkt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:24 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar het zou me niets verbazen als die vier eerst moeten sterven, voordat de dome verdwijnt.
Sam wilde die 4 "nieuwen" dood... DaMart bedoelt de vier "originelen" volgens mij.quote:
Ah OK en dan komen ze allemaal terug, net zoals Melaniequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sam wilde die 4 "nieuwen" dood... DaMart bedoelt de vier "originelen" volgens mij.
Uit een meteorietquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK en dan komen ze allemaal terug, net zoals Melanie![]()
Oh wacht, ik heb de nieuwe nog niet gezien, maar ik lees dat zij is ingestort omdat het ei is verdwenen. Dat betekent dus dat ze niet terugkomen zeker.
Goeie theorie wel inderdaad. Alleen: waaaar komt dat verdomde ei vandaan.
Het is al laat en ik was ht even vergeten ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef timmmmm het volgende:
Corrie zat weer eens niet op te letten hoor
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:12 schreef Fylax het volgende:
Wie had ooit gedacht datDie kwam uit het grote GTST plottwist handboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kwam uit het grote GTST plottwist handboek
Ik had aan de ene kant gedacht dat het net op tijd goed zou gaan. Maar aan de andere kant, nu hebben ze wel een rede om Seizoen 3 te maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef Morodeepdelver het volgende:
Toffe aflevering! Ik was juist blij dat Jim het ei eindelijk eens wegpletterde. Brengt weer eens wat leven in de brouwerij.![]()
En Angie kwam weer eens voorbij
Ehm welke ookalweer?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, alleen die hallucinaties van Junior hoeven van mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |