Inderdaad zeg, baalde voor het eerst dat ik niet nog een aflevering erachter aan kon zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
Wauw, de serie maakt echt stappen vooruit!![]()
Ik mag deze wending wel
Acteurs hebben gezegd dat als er geen Seizoen 3 komt fans gaan protesteren door het einde van Seizoen 2.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef Forbry het volgende:
Sinds gisterenavond weer helemaal bij.
Vond de laatste aflevering één van de leukste tot nu toe denk ik.
Nog 4 afleveringen te gaan zag ik op IMDB. Tenminste, als ze het bij 2 seizoenen houden...
- Hounds of Dianaquote:We lost him. Our founder. Dromas. One of the original Hounds. Gone. He got too close to the truth. And now he’s vanished.
But we won’t rest until we find him. Call out the Hounds. We’re coming for you, Aktaion...
Barbie is ongeveer toch wel een jaartje of 10 jonger dan Lyle of Sam e.d. Dus kan makkelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:45 schreef DJKoster het volgende:
Was Melanie niet ongeveer zo oud in de periode van die herinnering?
En is die herinnering 'echt'?
Dat verklaart niet waarom ze niet ouder is geworden natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Nu weten we ook dat Melanie ook via de red door naar Chesters Mill is gegaan.
Ze was toch dood? Daarom werd ze niet ouder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom ze niet ouder is geworden natuurlijk
Misschien kende Barbie's moeder en Melanie elkaar, misschien was het de oppas, lerares, etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk ook dat de herinnering van Barbie rondom Melanie's dood is
Maar wat zei ze ook alweer? My mother wanted that I came by to see you?
Zoiets toch?
Als je dood bent kan je ook niet meer door een deur gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze was toch dood? Daarom werd ze niet ouder.
Tot leven gekomen en toen door de deur gegaan of al die jaren ''bevroren'' in de grotten geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je ook niet meer door een deur gaan
Ach, altijd nog geloofwaardiger dan een vent die Barbie heetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je dood bent kan je ook niet meer door een deur gaan
Is gewoon een bijnaam van Barbara (zijn achternaam) dus zo ongeloofwaardig is dat niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ach, altijd nog geloofwaardiger dan een vent die Barbie heet
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is gewoon een bijnaam van Barbara (zijn achternaam) dus zo ongeloofwaardig is dat niet.
Ik weet dat het zijn bijnaam is. Het was gewoon een (flauw) grapje. Althans, poging tot.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vind jij er niet geloofwaardig aan?
Aha oki. Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe mysteries ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet dat het zijn bijnaam is. Het was gewoon een (flauw) grapje. Althans, poging tot.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ach, altijd nog geloofwaardiger dan een vent die Barbie heet
Spannendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aha oki. Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe mysteries ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat weten zij (en wij) eigenlijk niet met zekerheid... dat clubje heeft haar daar achtergelaten toch, alleen in de véronderstelling dat ze dood was?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze was toch dood? Daarom werd ze niet ouder.
''This is where i died''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat weten zij (en wij) eigenlijk niet met zekerheid... dat clubje heeft haar daar achtergelaten toch, alleen in de véronderstelling dat ze dood was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |