SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.
[ Bericht 33% gewijzigd door Mike op 20-08-2014 16:32:01 ](she/her)
Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ben deze serie een beetje uit het oog verloren heb het alleen gezien op SBS 6 dat was geloof ik alleen seizoen 1
Ja. Ik mis foto's van Angie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
Heb de OP maar een beetje aangepast, is dat erg?
Uw wens komt zometeen uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja. Ik mis foto's van Angie.
a oke zal het proberen te volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6
Gewoon niks erbij zetten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben bezig met een Castfoto voor in de OP, mag ik er bij zetten dat iemand dood is of moet het dan in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?
Zijn status is namelijk unknown op wikia(she/her)
Oki, dan zet ik hem als unknown.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij was 'ie in z'n schouder geschoten en hoeft dat niet levensbedreigend te zijn. Volgens mij was barbs er ook snel bij om druk op te houden tot er hulptroepen arriveerde. Neem eigenlijk aan dat het hem goed gaat. Misschien ligt 'ie in het ziekenhuis en wordt 'ie verzorgd. Of hebben ze snel de kogel eruitgevist, gehecht en verbonden en in de cel gesmeten. Kan allemaal.
Komen we denk ik nog wel achter..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat het weinig zin heeft om net als bij Game of Thrones karakters weg te strepen als ze dood zijn.
Met deze serie weet je het nooit... Melanie was ook dood.
Over Melanie gesproken. Waarom the fuck had ze spijt dat Linda dood moest? Alsof zij erachter zat ook...
Series op een commerciële zender kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ben deze serie een beetje uit het oog verloren heb het alleen gezien op SBS 6 dat was geloof ik alleen seizoen 1
Dit. Kut reclame.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Series op een commerciële zender kijken
Ondertitelloos? Ik heb alle afleveringen kunnen bekijken met Nederlandse ondertiteling.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:08 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon van het internet plempen via torrent, usenet of direct host. En dan ondertitelloos kijken. Dúh.
Huh. De spoilers in de OP gaan niet over het boek?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef shiznuts het volgende:
Nee, ik heb het boek niet gelezen, dus.
Nee, dit topic gaat over de tv-serie en niet over het boek. Boekspoilers horen hier dan ook niet thuis!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huh. De spoilers in de OP gaan niet over het boek?
Het heeft inderdaad he-le-maal niks meer met het B-woord te maken. Gelukkig maar, want het einde van mr. King was gewoon ruk, zoals wel vaker als hij het niet meer wist en/of doorgesnoven wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
Sowieso las ik in het vorige topic dat de serie al totaal niet meer overeen komt met het boek, dus boekspoilers zijn een beetje nutteloos geworden.
Nog even afwachten of dit einde niet óók ruk zal worden natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad he-le-maal niks meer met het B-woord te maken. Gelukkig maar, want het einde van mr. King was gewoon ruk, zoals wel vaker als hij het niet meer wist en/of doorgesnoven was
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef Pek het volgende:
De serie kwam al vanaf S01E01 niet meer met het boek overeen natuurlijk, daar Angie al op de eerste pagina's door Junior werd gewurgd en als rottend lijk in een kast bewaard werd.![]()
Iets te heftig voor primetime TV, denk ik
Nee, maar de screentime voor Brit Robertson was dan wel heel erg kort geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
Oh dat is best jammerNiks mis met wat rottende lijken hier en daar.
Oh dat boeit mij dan weer wat minderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee, maar de screentime voor Brit Robertson was dan wel heel erg kort geweest
Barbie heeft een rare baard, net alsof die erop getekend is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Forbry het volgende:
Qua mannen hebben we nog steeds alleen maar Barbie (en voor sommigen misschien ook Junior?)
Kijk maar uit dat je niet wakker wordt onder een Domequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef Pek het volgende:
Ok, we krijgen nu wat wijvengeneuzel, ik ga slapen
Ik had het alleen over hun uiterlijk hè.. AL die vrouwen hebben wel IETS irritants idd.. vind ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik alle vrouwen uit de serie nogal vervelend en irritant.
Ik kan daar heel moeilijk overheen kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had het alleen over hun uiterlijk hè.. AL die vrouwen hebben wel IETS irritants idd.. vind ik ook(maar niet bij allen in die mate dat het me echt stoort, dat niet... vind Julia zelfs nog wel leuk).
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef Pek het volgende:
Ok, we krijgen nu wat wijvengeneuzel, ik ga slapen
Ja, dat heb ik eigenlijk ook best vaak, maar ik vind deze serie zo luchtig en oppervlakkig, dat ik er zelf ook oppervlakkiger van word en dan ook weer meer naar uiterlijkheden enzo ga kijken... of zoietsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan daar heel moeilijk overheen kijkenAls ik ze irritant vind dan zie ik niet meer of ze mooi of lelijk zijn.
En dan ongeveer 1,5 uur (in Chesters Mill tijd) later weer de held van het dorp zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Het leukste personage vind ik dan nog wel Big Jim. Lekker sneaky iedereen vermoorden.
Ik heb het toch ook niet over het boek?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over de tv-serie en niet over het boek. Boekspoilers horen hier dan ook niet thuis!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |