abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143148727

Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds 24 juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte op 5 september 2013 in België op VIER, in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

Seizoen twee begon in de Verenigde Staten op 30 juni 2014 op CBS. In Nederland begint het tweede seizoen op 25 augustus 2014 op SBS 6.

Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten, genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.

SPOILER: Cast Season 2 Alive/Unknown
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dead Characters. We miss them (or not)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groen = Alive
Blauw = Unknown
Rood = Dead
In de twee lijstjes staat alleen de Main Cast en Recurring Cast, dus niet de Co-Stars.

[ Bericht 33% gewijzigd door Mike op 20-08-2014 16:32:01 ]
(she/her)
pi_143148783
ben deze serie een beetje uit het oog verloren heb het alleen gezien op SBS 6 dat was geloof ik alleen seizoen 1
pi_143148813
Of buurvrouwen natuurlijk. Op een ouwe fiets moet je het leren. :') :D

De mensen die net inschakelen: _O- :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143148839
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
ben deze serie een beetje uit het oog verloren heb het alleen gezien op SBS 6 dat was geloof ik alleen seizoen 1
Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6 :)
pi_143148852
Heb de OP maar een beetje aangepast, is dat erg?
(she/her)
pi_143148919
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
Heb de OP maar een beetje aangepast, is dat erg?
Ja. Ik mis foto's van Angie.
pi_143148925
Erg meedenkend ja.
CBS en IMDB linkje erbij misschien.

En de telefoonnummers v/d vrouwelijke cast inderdaad. gr gr
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143148936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Morodeepdelver het volgende:

[..]

Ja. Ik mis foto's van Angie.
Uw wens komt zometeen uit.
(she/her)
pi_143148949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Morodeepdelver het volgende:

[..]

Over een paar weken begint seizoen 2 op SBS6 :)
a oke zal het proberen te volgen
pi_143149102
Wou eerst de Cast erbij zetten in de OP, maar heb ik nu geen zin in. :@
(she/her)
pi_143149544
Ik ben bezig met een Castfoto voor in de OP, mag ik er bij zetten dat iemand dood is of moet het dan in een spoiler? :@
(she/her)
pi_143149588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben bezig met een Castfoto voor in de OP, mag ik er bij zetten dat iemand dood is of moet het dan in een spoiler? :@
Gewoon niks erbij zetten?

pi_143150600
Is er een bevestiging dat

SPOILER
dood is?
Zijn status is namelijk unknown op wikia
(she/her)
pi_143150897
Volgens mij was 'ie in z'n schouder geschoten en hoeft dat niet levensbedreigend te zijn. Volgens mij was barbs er ook snel bij om druk op te houden tot er hulptroepen arriveerde. Neem eigenlijk aan dat het hem goed gaat. Misschien ligt 'ie in het ziekenhuis en wordt 'ie verzorgd. Of hebben ze snel de kogel eruitgevist, gehecht en verbonden en in de cel gesmeten. Kan allemaal.
pi_143151021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij was 'ie in z'n schouder geschoten en hoeft dat niet levensbedreigend te zijn. Volgens mij was barbs er ook snel bij om druk op te houden tot er hulptroepen arriveerde. Neem eigenlijk aan dat het hem goed gaat. Misschien ligt 'ie in het ziekenhuis en wordt 'ie verzorgd. Of hebben ze snel de kogel eruitgevist, gehecht en verbonden en in de cel gesmeten. Kan allemaal.
Oki, dan zet ik hem als unknown.
(she/her)
pi_143151391
Denk dat het weinig zin heeft om net als bij Game of Thrones karakters weg te strepen als ze dood zijn.
Met deze serie weet je het nooit... Melanie was ook dood. Sam? Lyle? Who knows.
Over Melanie gesproken. Waarom the fuck had ze spijt dat Linda dood moest? Alsof zij erachter zat ook...
pi_143151401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:18 schreef shiznuts het volgende:
Denk dat het weinig zin heeft om net als bij Game of Thrones karakters weg te strepen als ze dood zijn.
Met deze serie weet je het nooit... Melanie was ook dood.
Over Melanie gesproken. Waarom the fuck had ze spijt dat Linda dood moest? Alsof zij erachter zat ook...
Komen we denk ik nog wel achter..
(she/her)
pi_143151433
OP aangepast.
(she/her)
pi_143152211
En nu nog keer aangepast, nu met overleden personages.
(she/her)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:05:31 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_143152392
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
Series op een commerciële zender kijken :')
pi_143152431
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Series op een commerciële zender kijken :')
Dit. Kut reclame. :r
(she/her)
pi_143152453
Gewoon van het internet plempen via torrent, usenet of direct host. En dan ondertitelloos kijken. Dúh. *)
pi_143152456
Hebben jullie de spoilers gezien in de OP?
(she/her)
pi_143152463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:08 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon van het internet plempen via torrent, usenet of direct host. En dan ondertitelloos kijken. Dúh. *)
Ondertitelloos? Ik heb alle afleveringen kunnen bekijken met Nederlandse ondertiteling. :D
(she/her)
pi_143152465
Nee, ik heb het boek niet gelezen, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')