SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is erg jammer.
Verder vind ik dat er een hoog soapgehalte in de serie zit en dat zaken die juist uitgediept moeten worden, zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onderbelicht worden.
Ondanks alles vindt ik het wel een erg leuke serie. Het mysterie, de karakters, het goede acteerwerk en het camerawerk zijn gewoon goed. 13 delen is wellicht gewoon wat veel.
De serie wordt vanaf morgen in dubbele afleveringen uitgezonden door SBS6, om 20:30 uur. Aflevering 1 kun je al gratis bekijken via de site.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef Mike het volgende:
Dit wordt inderdaad het NL-topic. Voor het US-topic kun je terecht in TV / Under The Dome [USA] #3
De mensen in het NL topic moeten nog gaan kijken. Dit is dus voor nieuwe kijkers en gebeurtenissen die nog moeten gaan gebeuren mogen, als ze al besproken moeten worden, alleen in spoilertags.quote:
Aah oke, snap alleen niet waarom je dat zou willen een week wachten op 40 minquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:05 schreef Mike het volgende:
[..]
De mensen in het NL topic moeten nog gaan kijken. Dit is dus voor nieuwe kijkers en gebeurtenissen die nog moeten gaan gebeuren mogen, als ze al besproken moeten worden, alleen in spoilertags.
Ik ben ook afgehaakt. Ook al ben ik opgegroeid met Stephen King boeken en films, deze pilot deed mij echt helemaal niets (al neigde ik meer naar eenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:29 schreef Cheiron het volgende:
Nou de pilot is voor mij voldoende reden om af te haken. Grappig Stephen King sfeertje, maar het doet mij net te goedkoop aan.
Blijkbaar toch heel veel mensen die best wel een serie 'gewoon' op tv willen volgen.quote:SBS 6 verslaat RTL 4 met Under the Dome
De nieuwe dramaserie Under the Dome is maandag met veelbelovende cijfers van start gegaan op SBS 6. De eerste aflevering om half negen trok 951.000 kijkers (13,6 procent marktaandeel), waarna de tweede aflevering om half tien zelfs 1,1 miljoen kijkers (15,7 procent) wist te boeien. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De behaalde score is erg hoog voor begrippen van SBS 6, dat tegenwoordig nog maar zelden de grens van één miljoen kijkers passeert op prime time.
SBS 6 wist met Under the Dome zelfs RTL 4 te verslaan op prime time. De grote concurrent trok om half negen 923.000 kijkers met Crime Scene Investigation (-20 procent ten opzichte van vorige week) en om half tien 702.000 kijkers met Bones (-22 procent).
SBS 6 won juist kijkers ten opzichte van vorige week, toen de tv-première van de Pirates of the Caribbean-film On Stranger Tides 772.000 kijkers deed.
Bron
Niet bepaald, aangezien ook Falling Skies en Terra Nova zijn naam dragen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:17 schreef Flounder het volgende:
http://www.sbs6.nl/programmas/under-the-dome/
Nieuwe 13 delige serie over een mysterie, gebaseerd op een boek van Stephen King, geproduceerd door Steven Spielberg. Dat belooft veel dacht ik.
Waarom kunnen er geen auto's rijden? Uitlaatgassen blijven niet hangen. De dome (en nu komt een spoiler als je nog niet zo ver bent)quote:Ik vind wel dat er ontzettend veel fouten inzitten, zoals "Zichtbare" wind (wat dus helemaal niet kan) door takken die bewegen, meerdere auto's die op de achtergrond achter elkaar door beeld rijden (de afstanden in het dorpje zijn te lopen/ fietsen en de uitlaatgassen blijven hangen),
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee is het aannemelijk dat uitlaatgassen eruit gefilterd worden.
Je zou wel kunnen nadenken over hoe het zit met de riolering en dergelijke. Gaat de dome ook daar doorheen? Zo ja, dan hebben ze al snel een probleem. Zo nee, en als ze zo'n grote hebben zoals je die in films wel eens ziet, zouden ze zo er onderuit moeten kunnen. Derhalve zullen ze meer een Nederlandse stijl riool hebben. Maar zo diep liggen die niet....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zo werd het in beeld gebracht inderdaad. Wat minder oog voor detail. Wellicht ook een kosten ding, maar dan nog hadden er inderdaad betere keuzes gemaakt kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Verder vind ik dat er een hoog soapgehalte in de serie zit en dat zaken die juist uitgediept moeten worden, zoalsTsja, dat is eigen aan dit soort series. Ze moeten wat om het aan te vullen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onderbelicht worden.Ik vind alleen die journaliste met dat rode haar goed (tenminste de actrice die haar speelt), derest ontstijgt geenszins een norm.quote:Ondanks alles vindt ik het wel een erg leuke serie. Het mysterie, de karakters, het goede acteerwerk en het camerawerk zijn gewoon goed.
Het is een aardige serie, maar ik heb alles in één keer kunnen doorkijken. Wanneer ik er iedere week op had moeten wachten, had ik me veel meer geërgerd aan de zwakheden. Maar was waarschijnlijk wel blijven kijken.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: