quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:36 schreef sjaakspark het volgende:
Ik denk dat Melanie tot leven is gekomen omdat de vier handen zijn Melanie Sam Lyle en Pauline en uiteindelijk niet de jongeren.
Dat is toch ook wat Sam denkt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:24 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar het zou me niets verbazen als die vier eerst moeten sterven, voordat de dome verdwijnt.
Sam wilde die 4 "nieuwen" dood... DaMart bedoelt de vier "originelen" volgens mij.quote:
Ah OK en dan komen ze allemaal terug, net zoals Melaniequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sam wilde die 4 "nieuwen" dood... DaMart bedoelt de vier "originelen" volgens mij.
Uit een meteorietquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK en dan komen ze allemaal terug, net zoals Melanie![]()
Oh wacht, ik heb de nieuwe nog niet gezien, maar ik lees dat zij is ingestort omdat het ei is verdwenen. Dat betekent dus dat ze niet terugkomen zeker.
Goeie theorie wel inderdaad. Alleen: waaaar komt dat verdomde ei vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Het is al laat en ik was ht even vergeten ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef timmmmm het volgende:
Corrie zat weer eens niet op te letten hoor
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:12 schreef Fylax het volgende:
Wie had ooit gedacht datDie kwam uit het grote GTST plottwist handboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kwam uit het grote GTST plottwist handboek
Ik had aan de ene kant gedacht dat het net op tijd goed zou gaan. Maar aan de andere kant, nu hebben ze wel een rede om Seizoen 3 te maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef Morodeepdelver het volgende:
Toffe aflevering! Ik was juist blij dat Jim het ei eindelijk eens wegpletterde. Brengt weer eens wat leven in de brouwerij.![]()
En Angie kwam weer eens voorbij
Ehm welke ookalweer?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, alleen die hallucinaties van Junior hoeven van mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |