quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Fylax het volgende:
Even iets over seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote van acteurs van Under the Domequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
En verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kap eens met het volspammen van dit topic johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie mijn 2 spoilers gezien hierboven? Is wel leuk om te lezen.
Ja joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kap eens met het volspammen van dit topic joh
Kom op, de helft van de 100 reacties hier komen van jou en drie kwart had net zo goed in je dagboek kunnen staanquote:
Dus? Ik praat gewoon mee over de serie, zeik niet zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op, de helft van de 100 reacties hier komen van jou en drie kwart had net zo goed in je dagboek kunnen staan
Joh, als je logisch nadenkt, blijft er niks van de serie overquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef mujentas het volgende:
Wat moet ik zeggen...beter verlossen ze die serie uit zijn lijden.
Om een één of andere reden blijf je kijken omdat je toch wilt weten wat die dome nu precies is, maar het verhaal gaat verder echt nergens over. Het ene moment wordt iemand publiekelijk opgehangen, en het andere moment is er geen vuiltje aan de lucht. Niemand behalve die kinderen is bezig met hoe ze kunnen ontsnappen. Iedereen zit lekker koffie te drinken in het café. Af en toe gebeurt er eens wat waardoor ze op moeten staan, zoals die windmolen bouwen.
Heb je aflevering 7 al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Morodeepdelver het volgende:
Ik zou graag zien dat de serie wat meer ingaat op het technische aspect van de Dome.
Misschien beelden van de buitenwereld en de onderzoeken die lopen naar de Dome enzo, had de serie ook wel wat spannender gemaakt.
Behalve de paar bommen in het begin en de afzettingen buiten de Dome zie ik eigenlijk vrij weinig interactie vanaf de buitenwereld.
Jup, en daarom hoop ik er dus ook op dat ze er in de aankomende afleveringen wat meer aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je aflevering 7 al gezien?
In aflevering 8 doen ze dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Jup, en daarom hoop ik er dus ook op dat ze er in de aankomende afleveringen wat meer aandacht aan besteden.
Heb de modjes al gemaild.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, als je in dit tempo blijft slowchatten dan kun je waarschijnlijk in no time een nieuwe openen...
SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hierbij nieuwe cast alive/unknown:?SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb de modjes al gemaild.
Hierbij nieuwe cast alive/unknown:Ik kan hem even voor je openzetten? Geef maar een gil dan.SPOILER: Cast Season 2 Alive/UnknownOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet meer, heeft Mike al gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan hem even voor je openzetten? Geef maar en gil dan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, heeft Mike al gedaan.
Soort in memoriamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef Syd het volgende:
Kun je ook wel quoten, ik haar pm berichten
Maar blijkbaar had ik mn zin niet goed afgemaakt.
Waarom dat plaatje, als je de serie volgt spreekt het voor zich ? als nu een link naar Season 3 is kan ik het begrijpen
Je zag the Red Door, de deur die je ook op het schilderij zag,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef Forbry het volgende:
Prima aflevering weer (overigens niet heel veel beter dan die daarvoor ofzo... zo spectaculair vond ik het allemaal ook weer niet).
Die tunnel is dus inderdaad een poort naar buiten...
In dat laatste shot zag je een (één) handafdruk dacht ik... zal wel voor Melanie bedoeld zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |