Klopt, maar dat ze dat dénkt, wil nog niet zeggen dat dat ook zo ís... Zover wij weten, herinnert zij zich precies datgene wat ik net schreef, niet meer dan dat...quote:
Nja, het wordt zo vaak gezegd en herhaald ''I died'' ''I was dead and now i'm back again'' dat het ook wel zo zou zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ze dat dénkt, wil nog niet zeggen dat dat ook zo ís... Zover wij weten, herinnert zij zich precies datgene wat ik net schreef, niet meer dan dat...
Ik wil overigens niet stellen dát ze niet dood is, alleen zeggen dat het best zou kúnnen.
Tja, ben ik niet met je eens... het kan wat mij betreft nog alle kanten op... zou het "tegendeel" alleen maar verrassender maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, het wordt zo vaak gezegd en herhaald ''I died'' ''I was dead and now i'm back again'' dat het ook wel zo zou zijn.
Die denkt waarschijnlijk eerst dat het een projectie is, zoals dat meisje (kan even niet meer op haar naam komen) in aflevering 1.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Big Jim volgende week gaat reagerenIk denk dat hij het allemaal niet gelooft met alle gevolgen van dien etc. etc.....
Ik ben daar ook erg benieuwd naarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Big Jim volgende week gaat reagerenIk denk dat hij het allemaal niet gelooft met alle gevolgen van dien etc. etc.....
Dodee, zie je eigen OPquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die denkt waarschijnlijk eerst dat het een projectie is, zoals dat meisje (kan even niet meer op haar naam komen) in aflevering 1.
Al voordat Angie dood ging, al denk ik niet dat de dood van Angie de rede is dat Melanie terug is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Divje het volgende:
Melanie is toch terug gekomen omdat ankie vermoord is? Dacht ik zo maar even. Of was ze al terug voordat ankie dood ging.. VRAGEN!! Aahh
Mjah, ik dacht. Er is 1 (angie's)hand minder, dus stuurt de dome er 1 (melanie's) voor terug.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Al voordat Angie dood ging, al denk ik niet dat de dood van Angie de rede is dat Melanie terug is.
Nee, we weten alleen dat het meer blijkbaar de ingang van de dome is. Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Nu weten we ook dat Melanie ook via de red door naar Chesters Mill is gegaan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.
UtD wiki zegt iets anders maar okee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we weten alleen dat het meer blijkbaar de ingang van de dome is. Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.
Nou eigenlijk zat ik dat ook te denkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we weten alleen dat het meer blijkbaar de ingang van de dome is. Melanie is uit dat ei gekropen toen het in het water lag.
Melanie is not the egg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zat ik dat ook te denkenDat van dat ei. Want dat ei werd in het water gegooid en even later kwam zij tevoorschijn.
Het was wel heel toevallig danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie is not the egg.
Dus denk niet dat ze daar uitgekomen is.
Maar dat ei heeft wel wat te maken met haar wederopstanding. Ze zal niet even door die deur gegaan zijn en jonger tevoorschijn zijn gekomen. Bovendien herkende ze de stem van Barbies vader vaag. Om bij die deur te komen, moest ze het terrein op van die vader. Als ze dat bewust heeft gedaan, ligt het voor de hand dat ze hem ook kent en die stem dus ook echt zou hebben herkend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie is not the egg.
Dus denk niet dat ze daar uitgekomen is.
Veel plezier (vond het zelf één van de leukste afleveringen tot nu toe)!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was wel heel toevallig danNou ja morgen ga ik de nieuwe kijken van deze week. Ben benieuwd.
Daarom zeg ik ook dat het ook kan zijn dat ze al die jaren ''bevroren'' in die grotten is geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ei heeft wel wat te maken met haar wederopstanding. Ze zal niet even door die deur gegaan zijn en jonger tevoorschijn zijn gekomen. Bovendien herkende ze de stem van Barbies vader vaag. Om bij die deur te komen, moest ze het terrein op van die vader. Als ze dat bewust heeft gedaan, ligt het voor de hand dat ze hem ook kent en die stem dus ook echt zou hebben herkend.
Lijkt me niet. Als ik me goed herinner, lag haar lichaam bij dat ei toen ze stierf. Of is ze als zombie die grotten dan in gelopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het ook kan zijn dat ze al die jaren ''bevroren'' in die grotten is geweest.
Het kan toch zijn dat The Dome, of degene die The Dome ''controllt'' haar bij overlijden/toen the Dome kwam heeft getelepoteerd naar de grotten ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als ik me goed herinner, lag haar lichaam bij dat ei toen ze stierf. Of is ze als zombie die grotten dan in gelopen?.
Hoewel ik bij deze serie nergens meer van sta te kijken, vind ik dat toch net iets te ver gezocht... dan krijg je weer een twist op een twist op een twist...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat The Dome, of degene die The Dome ''controllt'' haar bij overlijden/toen the Dome kwam heeft getelepoteerd naar de grotten ofzo?
Met voldoende fantasie is natuurlijk alles recht te lullen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat The Dome, of degene die The Dome ''controllt'' haar bij overlijden/toen the Dome kwam heeft getelepoteerd naar de grotten ofzo?
Nja we zullen het wel zien.. Of niet en we moeten wachten tot seizoen 3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel ik bij deze serie nergens meer van sta te kijken, vind ik dat toch net iets te ver gezocht... dan krijg je weer een twist op een twist op een twist....
Met een serie zoals deze kan alles. In een ''logische'' serie kan natuurlijk niet alles.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Met voldoende fantasie is natuurlijk alles recht te lullen.
Toch wel leuk dat dat zo verandert is itt het eerste topicquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel ik bij deze serie nergens meer van sta te kijken, vind ik dat toch net iets te ver gezocht... dan krijg je weer een twist op een twist op een twist....
Maar we gaan het ongetwijfeld zien.
Ik was ook meteen fan maar in het begin vooral omdat het zo slecht wasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
Het is opeens wel druk hier. Leuk om te zien dat mensen Under the Dome steeds leuker gaan vinden. Zelf ben ik al vanaf S01E01 fan.
Nah ik heb het nooit slecht gevonden. Ben toen de hele nacht opgebleven om alle afleveringen te kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook meteen fan maar in het begin vooral omdat het zo slecht wasMaar dan leuk slecht.
Zou het gewenning zijn of wordt het daadwerkelijk beter?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook meteen fan maar in het begin vooral omdat het zo slecht wasMaar dan leuk slecht.
Ja dat is een goede vraagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou het gewenning zijn of wordt het daadwerkelijk beter?
Joe is nog steeds tenenkrommend soms, die chick van hem ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is een goede vraagEr gebeurt wel meer, met de buitenwereld erbij. Maar de acteurs worden niet echt beter.
Ja en nee. Ik kijk deze serie vooral vanwege de overkoepelende (mysterieuze) verhaallijn. Aan de uitwerking schort het hier en daar behoorlijk, maar dat boeit én stoort mij bij deze serie eigenlijk niet zo. Die verhaallijn vind ik vanaf het begin al wel spannend/vermakelijk... ik behoor dan ook niet tot de mensen, die eerder zo negatief waren...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah ik heb het nooit slecht gevonden. Ben toen de hele nacht opgebleven om alle afleveringen te kijken.
O, ik vond het vanaf het begin al vermakelijk hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat dat zo verandert is itt het eerste topic'Wat een pulp-serie' enz.
Schuldig![]()
Hihi, je zei "overkoepelende"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kijk deze serie vooral vanwege de overkoepelende (mysterieuze) verhaallijn. Aan de uitwerking schort het hier en daar behoorlijk, maar dat boeit én stoort mij bij deze serie eigenlijk niet zo. Die verhaallijn vind ik vanaf het begin al wel spannend/vermakelijk... ik behoor dan ook niet tot de mensen, die eerder zo negatief waren...
Ik denk wel dat ik de verhaallijn op het moment nóg iets spannender/vermakelijker vind en ik vind ook dat de uitvoering van sommige nieuwe "lijntjes" wat beter is...
Voor zover ik weet wel jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, je zei "overkoepelende"
Maar wat een aflevering inderdaad, ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat.
Het verhaal van het boek van Stephen King is nu toch totaal losgelaten, of niet?
Hoe hadden ze het anders moeten aanpakken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:04 schreef shiznuts het volgende:
Waarom gingen ze decoy-hacker laten aanbellen alsof het Barbie was?Nu hadden ze júist door dat 'ie wat wilde flikken.
Ze konden niet zomaar het terrein op dus moesten ze zorgen dat al die bewakers naar de inganf kwamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:05 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon gaan. Desnoods zo'n mannetje uitschakelen.
Ik dacht Barbie zou wel een plannetje hebben ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wist meteen dat het een streek was.Kom op.
Enne. Ga us slapuh!
In de flashback van Barbie stond Melanie daar, samen met Barbie's vader. Dus hadden ze elkaar daar sowieso ontmoet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ei heeft wel wat te maken met haar wederopstanding. Ze zal niet even door die deur gegaan zijn en jonger tevoorschijn zijn gekomen. Bovendien herkende ze de stem van Barbies vader vaag. Om bij die deur te komen, moest ze het terrein op van die vader. Als ze dat bewust heeft gedaan, ligt het voor de hand dat ze hem ook kent en die stem dus ook echt zou hebben herkend.
Klopt. Ik doelde ook op dat ze nu door die deur zou zijn gegaan. Dat lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In de flashback van Barbie stond Melanie daar, samen met Barbie's vader. Dus hadden ze elkaar daar sowieso ontmoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:14 schreef DaMart het volgende:
Artikel over een ontwikkeling in de komende aflevering:OK...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
OK...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |