SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké busje vol uit deze omgeving komt eraan.
Nee joh, moet je leven tussen allemaal testosteronbommen die elkaar afmaken.quote:
Herinner me eraan dat jij mij niet naar huis rijdt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:56 schreef JanCees het volgende:
Maakt de muziek uit? Na een halfuur ben ik toch al de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat jij mij niet naar huis rijdt.
Die prijs zou ik graag betalenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, moet je leven tussen allemaal testosteronbommen die elkaar afmaken.
En je kan niet naar iets leuks kijken.
Alsof jij niet graag in een hutje tussen de leeuwen zou willen wonen. Alle rust aan je kop en slechts een enkele hyena om te lachen om je grappenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt zonder vrouwen leven?
Af en toe even bijschnabbelen als sjamaan. De leef.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in een hutje tussen de leeuwen zou willen wonen. Alle rust aan je kop en slechts een enkele hyena om te lachen om je grappen
Het zou de wereld een veel betere plaats makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt zonder vrouwen leven?
Ik denk dat het er dan veel erger aan toe gaat op de wereld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zou de wereld een veel betere plaats maken
Juist niet. Heb je ooit een klooster gezien waar het mis ging?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er dan veel erger aan toe gaat op de wereld.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zou de wereld een veel betere plaats maken
Je vergeet katten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou het best lang zonder mensen in zijn geheel volhouden. Wel met muziek bij voorkeur.
Mensen die in het klooster gaan is vaak toch al wat mis mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist niet. Heb je ooit een klooster gezien waar het mis ging?
Ja die zijn religieus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die in het klooster gaan is vaak toch al wat mis mee.
dat weet ik dat weet ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef mrstylo het volgende:
Hoe heette die nazi film die we met fok op RTL7 keken, jr?
Eens met je eerste punt. Maar vrouwen mogen wel gewoon blijven hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die zijn religieus.
Geen religie. Geen vrouwen. Vrede op aarde
ik kan er nu niet opkomenquote:
Ik verstop er een paar in m'n kelder en de rest wegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens met je eerste punt. Maar vrouwen mogen wel gewoon blijven hoor.
Vrouwen
Lion Kingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef mrstylo het volgende:
Hoe heette die nazi film die we met fok op RTL7 keken, jr?
Alleen de mooie mogen wel blijven danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verstop er een paar in m'n kelder en de rest weg
Wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou het best lang zonder mensen in zijn geheel volhouden. Wel met muziek bij voorkeur.
Kan me niet voorstellen, ik erger me zo snel aan mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd?
Na een paar weken zonder mensen om je heen schijn je al knettergek te worden.
Geniale film heb ik hem op Blu-ray kostte welgeteld 4 euro omdat mensen het als pulp zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezienOok al is het een pareltje volgens mij
Ik ga hem ooit nog wel eens kijken op een nacht samen met Sharknado.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniale film heb ik hem op Blu-ray kostte welgeteld 4 euro omdat mensen het als pulp zien
In totale stilte niet. Altijd wel met whatsapp of FOK!, maar verder het fysiek alleen zijn trek ik zonder problemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd?
Na een paar weken zonder mensen om je heen schijn je al knettergek te worden.
Zeker een aanrader beter pak je dan ook gelijk deel II mee en Titanic II is ook werkelijk episch van formaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hem ooit nog wel eens kijken op een nacht samen met Sharknado.
Dat kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker een aanrader beter pak je dan ook gelijk deel II mee en Titanic II is ook werkelijk episch van formaat.
homoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die zijn religieus.
Hot Shotsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders.
Hot Shots is trouwens ook een geniale film
De wereld zou helemaal in elkaar storten zonder religie. En vooral zonder vrouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die zijn religieus.
Haha. 6000 viewsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#Neverforget #Foreverinmyheart
pics?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vertrouw die chick van Tinder niet.
Stuur haar een dickpick. Wellicht is ze oprechter als jij je meer bloot stelt aan haar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vertrouw die chick van Tinder niet.
Mehquote:
Ze zegt nu al dat ze een crush heeft, dus dat kan ik beter proberen te temperen dan nog groter te laten worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur haar een dickpick. Wellicht is ze oprechter als jij je meer bloot stelt aan haar.
Hoe snel friendzonen ze je wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh
[..]
Ze zegt nu al dat ze een crush heeft, dus dat kan ik beter proberen te temperen dan nog groter te laten worden.
Friendzone?quote:
drm picsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Friendzone?![]()
Ze zegt juist dat ze nu al verliefd word, daar geloof ik niks van. Zal wel een of andere oplichter zijn
DM picsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Friendzone?![]()
Ze zegt juist dat ze nu al verliefd word, daar geloof ik niks van. Zal wel een of andere oplichter zijn
Als ze je drogeert, met een strapon bewerkt en hier foto's van neemt om je te chanteren niet bij ons klagen hequote:
Ik denk niet eens dat het ooit tot een meet komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze je drogeert, met een strapon bewerkt en hier foto's van neemt om je te chanteren niet bij ons klagen he
Is ze wel knap?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het ooit tot een meet komt.
JR. Ik heb een jaren oud filmpje van mijn hond en kat teruggevonden. Even uploaden voor je collectie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het ooit tot een meet komt.
Bedankt ik dacht al dat je me gedist had.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR. Ik heb een jaren oud filmpje van mijn hond en kat teruggevonden. Even uploaden voor je collectie.
Gedist? Uh, oke. Het wordt wel meer een epische strijd overigens. Wacht ik zet er even wat Lion King muziek achterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt ik dacht al dat je me gedist had.
Goed toch. Gewoon door gaan totdat je nummer hebt. Je moet niet gelijk denken dat het fake is.quote:
Even kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedist? Uh, oke. Het wordt wel meer een epische strijd overigens. Wacht ik zet er even wat Lion King muziek achter
Niet beschikbaar stellen voor mobiel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedist? Uh, oke. Het wordt wel meer een epische strijd overigens. Wacht ik zet er even wat Lion King muziek achter
Terechte klachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet beschikbaar stellen voor mobiel.
Mooi die opbouw naar 0:22 toe. De frontale aanval. Ik ben zeer content met mijn 2 minuten werk.quote:
Al denk ik niet dat het in het precieze thema van mijn film past, maar toch bedankt voor dit pareltjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi die opbouw naar 0:22 toe. De frontale aanval. Ik ben zeer content met mijn 2 minuten werk.
Hond als hyena die Simba aanvalt onder een kerstboom ergens in 2008?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het in het precieze thema van mijn film past, maar toch bedankt voor dit pareltje
Ja maar er komen geen honden voor in mijn filmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hond als hyena die Simba aanvalt onder een kerstboom ergens in 2008?
Prachtig symbolisch
Littlerabbit en ik vinden het nog veel te vroeg om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:31 schreef Fera het volgende:
Damn, wat een tijd. Ik ga maar eens slapen.
third party bullshit. Omdat er een stukje lion king muziek onderstaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet beschikbaar stellen voor mobiel.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
third party bullshit. Omdat er een stukje lion king muziek onderstaat
quote:• Bij competitiewedstrijden van de Bundesligaclubs uit de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen zullen bij wijze van experiment geen politieagenten aanwezig zijn • Alleen bij risicoduels van Schalke 04, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach en 1. FC Köln zijn agenten dit seizoen zichtbaar aanwezig • Wel zullen delen van het korps stand-by staan • Het besluit is genomen om de werkdruk te verlichten •
Nee maar maakt niets uit. Ik zet het Bin favorieten en kijk andere keer wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
third party bullshit. Omdat er een stukje lion king muziek onderstaat
Werkt dit?
Maar jullie zijn hardcore.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlerabbit en ik vinden het nog veel te vroeg om te gaan slapen.
Jammer. Ik wilde je net nudes sturen. Slaap lekker.quote:
Mijn oog deed vandaag wel erg veel pijn van moeheidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals LR al eerder zei, wij zijn gemaakt voor FOK!
Jullie hebben wel een FOK!hoofd, dat klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals LR al eerder zei, wij zijn gemaakt voor FOK!
Ik kan nog wel een paar minuten wachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde je net nudes sturen. Slaap lekker.
[..]
Mijn oog deed vandaag wel erg veel pijn van moeheid
Je bent zelf een FOK!-hoofd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een FOK!hoofd, dat klopt.
Ik heb wel eens gehad dat mijn ooglid heel irritant ging trillen van vermoeidheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oog deed vandaag wel erg veel pijn van moeheid
Dan is het assortiment wel heel uitgebreid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een FOK!hoofd, dat klopt.
Wat jij wil wp.quote:
Ik voel me gevleid, maar ik ben niet zo'n vooraanstaande leider.quote:
deathcorequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat jij wil wp.
[..]
Ik voel me gevleid, maar ik ben niet zo'n vooraanstaande leider.
Ik luister momenteel Sabaton. Niet hoogstaand maar wel lekker opzwepend en hun teksten blijven wel leuk.quote:
Je had beter deze kunnen gebruiken:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptMaar de tekst paste wel, wist niet zo goed welke meme er wel bij hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had beter dit kunnen gebruiken:
Niet geklikt want onzin in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor soort metal? Metal is wel fucking breed qua genre.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van metal. Zijn maar een paar bands in dat genre die ik tof vind.
Rectal Smegma, Anal Cunt en Spermswamp?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van metal. Zijn maar een paar bands in dat genre die ik tof vind.
die had ik live gezien. mijn pa kende het niet en ik lekker meeschreeuwen tijdens primo victoriaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister momenteel Sabaton. Niet hoogstaand maar wel lekker opzwepend en hun teksten blijven wel leuk.
Alle genres zijn wel breedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor soort metal? Metal is wel fucking breed qua genre.
Zwaar metaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor soort metal? Metal is wel fucking breed qua genre.
Jammer. Was een geweldige grapquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet geklikt want onzin in spoiler.
Zijn live ook wel vetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die had ik live gezien. mijn pa kende het niet en ik lekker meeschreeuwen tijdens primo victoria
Hilarisch is een betere benaming.quote:
waren erg tof jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn live ook wel vet
[..]
Hilarisch is een betere benaming.
Wat een boefjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha Mortaxx wilde het topic zo graag kapen dat hij de TT pas later heeft aangepast
[ afbeelding ]
Lekken van achter de schermen ..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn live ook wel vet
[..]
Hahaha Mortaxx wilde het topic zo graag kapen dat hij de TT pas later heeft aangepast
[ afbeelding ]
Haha wat een nerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn live ook wel vet
[..]
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
* JR-Style-93 schopt Fera naar bed
Ik ga wel op mijn zij liggen. Doe je het wel veilig mocht ik het geeneens opmerken. Ik doe mijn oordoppen wel gewoon in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga ook slapen.
Kom je ook zo LR? Niet weer een hoofdpijn faken he.
Ik denk niet dat het zo langer door kan gaan. Ik ga op de bank slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel op mijn zij liggen. Doe je het wel veilig mocht ik het geeneens opmerken. Ik doe mijn oordoppen wel gewoon in.
Oh ja nu ligt het weer aan mij hoor. Jij bent degene die nooit wat van zich laat horen als meneertje weer op een zogenaamde 'zakenreis' is. Sorry dat ik nog enig zelfrespect heb en dit niet over mij heen laat komen zonder slag of stootquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo langer door kan gaan. Ik ga op de bank slapen.
Jij bent wel van de harde maatregelen hè.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo langer door kan gaan. Ik ga op de bank slapen.
Deze post is de druppel. Ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja nu ligt het weer aan mij hoor. Jij bent degene die nooit wat van zich laat horen als meneertje weer op een zogenaamde 'zakenreis' is. Sorry dat ik nog enig zelfrespect heb en dit niet over mij heen laat komen zonder slag of stoot
Deze post heeft mij doen inzien dat ik ook maar naar bed moet
Nu al slapen wat is dezequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze post heeft mij doen inzien dat ik ook maar naar bed moet
dat is zo eng altijd eh pffquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet het licht weer uitdoen hier zie ik
Omdat ik weer geen leven heb deze vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:21 schreef Fylax het volgende:
Verdomme JR. Waarom doe je me dit aan
[ afbeelding ] Top 100 van 04-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (34964)
001 524 JR-Style-93 1.5%
002 523 Fylax 1.5%
Ik wou zograag eerste wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik weer geen leven heb deze vakantie
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je perse de meest levenloze FOK! user van de dag wil zijn
Dat is nou niet echt een prijs die je wilt behalenquote:
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die SC's werken ook niet echt mee aan mijn postaantal.
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan loopt het alleen maar sneller op
Zelf tweeten is alleen leuk om mensen te trollen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:34 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nu 112.000 tweets op Twitter vjnd ik ook best erg
Ik zocht altijd ruzie met maniacs (mainstreet fans)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelf tweeten is alleen leuk om mensen te trollen.
Ik weet niet wat dat zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zocht altijd ruzie met maniacs (mainstreet fans)
Ik probeer me te distantiëren van wat veel jongeren goede muziek vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ken je mainstreet niet? zo'n jongerenband
Niemand vind dat goede muziek behalve die 12-jarige meisjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer me te distantiëren van wat veel jongeren goede muziek vinden.
Bakvisjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niemand vind dat goede muziek behalve die 12-jarige meisjes
quote:
Trusten Fylaxgodquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:50 schreef Fylax het volgende:
kut mobiel trkuwens soory voor ttpfouten
hoi fyliequote:
ja best wel. Jij ook?quote:
Ja wel kort.. Kon niet slapen wantquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best wel. Jij ook?
Plannen voor vandaag?
Leuk hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja wel kort.. Kon niet slapen want
vandaag ga ik de deur uit.
Ja serieus. Ik ga met 2 vrienden naar Hilversum. Ben benieuwd hoe het gaat
Wat ga jij doen?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Goede meet was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk ze & Veel Plezierquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk hoorveel plezier
Ik ga vandaag werken en daarna gelijk met een vriendin wat koken of ergens eten, moet nog ff kijken
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelf tweeten is alleen leuk om mensen te trollen.
Hoi pino, welkom in deze hele leuke scquote:
Waar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:20 schreef Etsu het volgende:
20 minuten geweest, nog 7 uur en 40 minuten
Ooooooh. Haha succesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier.
Topper voor m'n bed en Ziggo komen vandaag. Tot 18:00 kunnen ze langskomen.
dat wordt neukenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier.
Topper voor m'n bed en Ziggo komen vandaag. Tot 18:00 kunnen ze langskomen.
Bedankt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi pino, welkom in deze hele leuke sc
haha leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:48 schreef Amoeba het volgende:
Zojuist een bak afgeleverd in A'dam ZO, heel de familie kwam 'm in ontvangst nemen.Ging om een nieuwe Clio.
Aahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hallo
Ik zit me ergens te vervelen in Amsterdam en het is rustig op d'n foks
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo JanCees
Had je je assist van de training nu al gepaint?
Ik denk dat iedereen daar op zit te wachtenquote:
Hallo Totoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
Gegroet vanaf Radiologie in het Radboud
Hallo snow.quote:
Van de week maar van genietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo snow.
Ik heb net kappertje gepakt.
Hoe is het met je eindeloze voorraad bubbeltea?
Haal jij echt al je kleding bij de primark?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van de week maar van genieten. Hoe zit je haar nu?
Hoe kom je hier bij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haal jij echt al je kleding bij de primark?
Heb het uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij?. 1% van mijn kast zal wel van primark zijn.
Dat is krulquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
snow die helemaal nat word als ze vertelt dat ze naar de primark gaat
Meeste uit mijn kast komt van de H&M (80% ofzo) en de rest van zara, only, vero moda, sting etc etc etcccccccquote:
Hetzelfde als altijd, maar korterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van de week maar van genieten. Hoe zit je haar nu?
Picsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd, maar korter
H&Mquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meeste uit mijn kast komt van de H&M (80% ofzo) en de rest van zara, only, vero moda, sting etc etc etccccccc
Welke merken draag je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
H&Mmee meer basic bitch wordt het niet
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lief zijn jongens en meisjes.
Ja. Gelukkig maar, lekker rust.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Paxje nu op vakantie is?
Heb vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goffetomme ik wil ook niks doen.
Morgen wel duiken
Ik ook, maar moet gewoon werken hoor. Als ik niks ga zitten doen komt er ook geen geld binnen.quote:
Klopt. Ik laat me een penis aanmeten, denk ik.quote:
Welkom bij de club der mannenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik laat me een penis aanmeten, denk ik.
Niet te voorbarig, ik moet nog 'lid' worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom bij de club der mannen
Liefde maakt blind.quote:
Dan zal het ook wel doof maken.quote:
wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
you are asking the wrong questions at the wrong time boy.
Heb je een persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
haha je vriendje snow
het is A$AP TAKO
niet alleen een persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je een persoonlijkheidsstoornis
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet alleen een persoonlijkheidsstoornis
Johannes. Ik heb in Van der Velden mijn enige speler zonder Den Haag verledenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom bij de club der mannen
Stoned?quote:
Nick is de uitzondering, het exceptionele talent dat je van buiten Den Haag moet halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb in Van der Velden mijn enige speler zonder Den Haag verleden
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die rok staat je beter als die op mijn vloer ligt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is de uitzondering, het exceptionele talent dat je van buiten Den Haag moet halen.
Mag ik een teiltje?quote:
Teveel adoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Dit is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Matchende onderschriften.quote:
Al je helden staan er inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Sigs ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh je bedoelt sig. Omg flkleeeefffff
Misselijkmakendquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sigs ook.Maar ik zie ook regelmatig matchende onderschriften.
Dan denk je dat het niet erger kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie hebben dat nou weer?Fl en nijn?
_!
Ik zie zo verschillende stelletjes langskomen. Matchende onderschriften, matchende UI's, matchende sig's.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
_!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie zo verschillende stelletjes langskomen. Matchende onderschriften, matchende UI's, matchende sig's.
Wie weet moeten wij iets in onze sig. zetten dat bij elkaar aansluit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan denk je dat het niet erger kan
Ernstigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie zo verschillende stelletjes langskomen. Matchende onderschriften, matchende UI's, matchende sig's.
Tjacka en cachet ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Goffedomme. Wat een debielen lopen er hier rondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt al iets van mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet moeten wij iets in onze sig. zetten dat bij elkaar aansluit.
Heeft God een onderschrift met: Mrs. Glittersletje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry hoor dat ik van God houd
Ik ga wel koken of zo.
Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. En stiekem word ik nu een beetje bang.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt al iets van mij.Zal straks eens een uitspraak van jou in m'n sig gooien.
Die van FL en Nijn zijn ook helemaal niet lief of grappig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
_!
Ik vind het wel schattig dat je je onderschrift aan mij hebt gericht hoor Elanquote:
Even binnensmonds overgevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van FL en Nijn zijn ook helemaal niet lief of grappig?"Omdat het fucked up grappig is" en "omdat het fucked up hilarisch is"
Homofilie is verboden bij kerk dus, nee gewoon neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je je onderschrift aan mij hebt gericht hoor Elan
Nog erger dan fb officieelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:50 schreef Snowbells het volgende:
Je liefde bewijzen op een openbaar forum waar je allebei rondhangtin en in triest
Afschuwelijk, weerzinwekkend
wenkbrauwoptrekkend!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |