SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké busje vol uit deze omgeving komt eraan.
Nee joh, moet je leven tussen allemaal testosteronbommen die elkaar afmaken.quote:
Herinner me eraan dat jij mij niet naar huis rijdt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:56 schreef JanCees het volgende:
Maakt de muziek uit? Na een halfuur ben ik toch al de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat jij mij niet naar huis rijdt.
Die prijs zou ik graag betalenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, moet je leven tussen allemaal testosteronbommen die elkaar afmaken.
En je kan niet naar iets leuks kijken.
Alsof jij niet graag in een hutje tussen de leeuwen zou willen wonen. Alle rust aan je kop en slechts een enkele hyena om te lachen om je grappenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt zonder vrouwen leven?
Af en toe even bijschnabbelen als sjamaan. De leef.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in een hutje tussen de leeuwen zou willen wonen. Alle rust aan je kop en slechts een enkele hyena om te lachen om je grappen
Het zou de wereld een veel betere plaats makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt zonder vrouwen leven?
Ik denk dat het er dan veel erger aan toe gaat op de wereld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zou de wereld een veel betere plaats maken
Juist niet. Heb je ooit een klooster gezien waar het mis ging?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er dan veel erger aan toe gaat op de wereld.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zou de wereld een veel betere plaats maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |