Haha. 6000 viewsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#Neverforget #Foreverinmyheart
pics?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vertrouw die chick van Tinder niet.
Stuur haar een dickpick. Wellicht is ze oprechter als jij je meer bloot stelt aan haar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vertrouw die chick van Tinder niet.
Mehquote:
Ze zegt nu al dat ze een crush heeft, dus dat kan ik beter proberen te temperen dan nog groter te laten worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur haar een dickpick. Wellicht is ze oprechter als jij je meer bloot stelt aan haar.
Hoe snel friendzonen ze je wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh
[..]
Ze zegt nu al dat ze een crush heeft, dus dat kan ik beter proberen te temperen dan nog groter te laten worden.
Friendzone?quote:
drm picsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Friendzone?![]()
Ze zegt juist dat ze nu al verliefd word, daar geloof ik niks van. Zal wel een of andere oplichter zijn
DM picsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Friendzone?![]()
Ze zegt juist dat ze nu al verliefd word, daar geloof ik niks van. Zal wel een of andere oplichter zijn
Als ze je drogeert, met een strapon bewerkt en hier foto's van neemt om je te chanteren niet bij ons klagen hequote:
Ik denk niet eens dat het ooit tot een meet komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze je drogeert, met een strapon bewerkt en hier foto's van neemt om je te chanteren niet bij ons klagen he
Is ze wel knap?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het ooit tot een meet komt.
JR. Ik heb een jaren oud filmpje van mijn hond en kat teruggevonden. Even uploaden voor je collectie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het ooit tot een meet komt.
Bedankt ik dacht al dat je me gedist had.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR. Ik heb een jaren oud filmpje van mijn hond en kat teruggevonden. Even uploaden voor je collectie.
Gedist? Uh, oke. Het wordt wel meer een epische strijd overigens. Wacht ik zet er even wat Lion King muziek achterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt ik dacht al dat je me gedist had.
Goed toch. Gewoon door gaan totdat je nummer hebt. Je moet niet gelijk denken dat het fake is.quote:
Even kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedist? Uh, oke. Het wordt wel meer een epische strijd overigens. Wacht ik zet er even wat Lion King muziek achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |