Je vergeet katten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou het best lang zonder mensen in zijn geheel volhouden. Wel met muziek bij voorkeur.
Mensen die in het klooster gaan is vaak toch al wat mis mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist niet. Heb je ooit een klooster gezien waar het mis ging?
Ja die zijn religieus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die in het klooster gaan is vaak toch al wat mis mee.
dat weet ik dat weet ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef mrstylo het volgende:
Hoe heette die nazi film die we met fok op RTL7 keken, jr?
Eens met je eerste punt. Maar vrouwen mogen wel gewoon blijven hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die zijn religieus.
Geen religie. Geen vrouwen. Vrede op aarde
ik kan er nu niet opkomenquote:
Ik verstop er een paar in m'n kelder en de rest wegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens met je eerste punt. Maar vrouwen mogen wel gewoon blijven hoor.
Vrouwen
Lion Kingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef mrstylo het volgende:
Hoe heette die nazi film die we met fok op RTL7 keken, jr?
Alleen de mooie mogen wel blijven danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verstop er een paar in m'n kelder en de rest weg
Wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou het best lang zonder mensen in zijn geheel volhouden. Wel met muziek bij voorkeur.
Kan me niet voorstellen, ik erger me zo snel aan mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd?
Na een paar weken zonder mensen om je heen schijn je al knettergek te worden.
Geniale film heb ik hem op Blu-ray kostte welgeteld 4 euro omdat mensen het als pulp zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezienOok al is het een pareltje volgens mij
Ik ga hem ooit nog wel eens kijken op een nacht samen met Sharknado.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniale film heb ik hem op Blu-ray kostte welgeteld 4 euro omdat mensen het als pulp zien
In totale stilte niet. Altijd wel met whatsapp of FOK!, maar verder het fysiek alleen zijn trek ik zonder problemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd?
Na een paar weken zonder mensen om je heen schijn je al knettergek te worden.
Zeker een aanrader beter pak je dan ook gelijk deel II mee en Titanic II is ook werkelijk episch van formaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hem ooit nog wel eens kijken op een nacht samen met Sharknado.
Dat kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker een aanrader beter pak je dan ook gelijk deel II mee en Titanic II is ook werkelijk episch van formaat.
homoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die zijn religieus.
Hot Shotsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders.
Hot Shots is trouwens ook een geniale film
De wereld zou helemaal in elkaar storten zonder religie. En vooral zonder vrouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die zijn religieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |