Je bent zelf een FOK!-hoofd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een FOK!hoofd, dat klopt.
Ik heb wel eens gehad dat mijn ooglid heel irritant ging trillen van vermoeidheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oog deed vandaag wel erg veel pijn van moeheid
Dan is het assortiment wel heel uitgebreid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een FOK!hoofd, dat klopt.
Wat jij wil wp.quote:
Ik voel me gevleid, maar ik ben niet zo'n vooraanstaande leider.quote:
deathcorequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat jij wil wp.
[..]
Ik voel me gevleid, maar ik ben niet zo'n vooraanstaande leider.
Ik luister momenteel Sabaton. Niet hoogstaand maar wel lekker opzwepend en hun teksten blijven wel leuk.quote:
Je had beter deze kunnen gebruiken:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptMaar de tekst paste wel, wist niet zo goed welke meme er wel bij hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had beter dit kunnen gebruiken:
Niet geklikt want onzin in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor soort metal? Metal is wel fucking breed qua genre.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van metal. Zijn maar een paar bands in dat genre die ik tof vind.
Rectal Smegma, Anal Cunt en Spermswamp?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
Ik houd niet zo van metal. Zijn maar een paar bands in dat genre die ik tof vind.
die had ik live gezien. mijn pa kende het niet en ik lekker meeschreeuwen tijdens primo victoriaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister momenteel Sabaton. Niet hoogstaand maar wel lekker opzwepend en hun teksten blijven wel leuk.
Alle genres zijn wel breedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor soort metal? Metal is wel fucking breed qua genre.
Zwaar metaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor soort metal? Metal is wel fucking breed qua genre.
Jammer. Was een geweldige grapquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet geklikt want onzin in spoiler.
Zijn live ook wel vetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die had ik live gezien. mijn pa kende het niet en ik lekker meeschreeuwen tijdens primo victoria
Hilarisch is een betere benaming.quote:
waren erg tof jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn live ook wel vet
[..]
Hilarisch is een betere benaming.
Wat een boefjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha Mortaxx wilde het topic zo graag kapen dat hij de TT pas later heeft aangepast
[ afbeelding ]
Lekken van achter de schermen ..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn live ook wel vet
[..]
Hahaha Mortaxx wilde het topic zo graag kapen dat hij de TT pas later heeft aangepast
[ afbeelding ]
Haha wat een nerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn live ook wel vet
[..]
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
* JR-Style-93 schopt Fera naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |