Niet beschikbaar stellen voor mobiel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedist? Uh, oke. Het wordt wel meer een epische strijd overigens. Wacht ik zet er even wat Lion King muziek achter
Terechte klachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet beschikbaar stellen voor mobiel.
Mooi die opbouw naar 0:22 toe. De frontale aanval. Ik ben zeer content met mijn 2 minuten werk.quote:
Al denk ik niet dat het in het precieze thema van mijn film past, maar toch bedankt voor dit pareltjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi die opbouw naar 0:22 toe. De frontale aanval. Ik ben zeer content met mijn 2 minuten werk.
Hond als hyena die Simba aanvalt onder een kerstboom ergens in 2008?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het in het precieze thema van mijn film past, maar toch bedankt voor dit pareltje
Ja maar er komen geen honden voor in mijn filmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hond als hyena die Simba aanvalt onder een kerstboom ergens in 2008?
Prachtig symbolisch
Littlerabbit en ik vinden het nog veel te vroeg om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:31 schreef Fera het volgende:
Damn, wat een tijd. Ik ga maar eens slapen.
third party bullshit. Omdat er een stukje lion king muziek onderstaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet beschikbaar stellen voor mobiel.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
third party bullshit. Omdat er een stukje lion king muziek onderstaat
quote:• Bij competitiewedstrijden van de Bundesligaclubs uit de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen zullen bij wijze van experiment geen politieagenten aanwezig zijn • Alleen bij risicoduels van Schalke 04, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach en 1. FC Köln zijn agenten dit seizoen zichtbaar aanwezig • Wel zullen delen van het korps stand-by staan • Het besluit is genomen om de werkdruk te verlichten •
Nee maar maakt niets uit. Ik zet het Bin favorieten en kijk andere keer wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
third party bullshit. Omdat er een stukje lion king muziek onderstaat
Werkt dit?
Maar jullie zijn hardcore.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlerabbit en ik vinden het nog veel te vroeg om te gaan slapen.
Jammer. Ik wilde je net nudes sturen. Slaap lekker.quote:
Mijn oog deed vandaag wel erg veel pijn van moeheidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals LR al eerder zei, wij zijn gemaakt voor FOK!
Jullie hebben wel een FOK!hoofd, dat klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals LR al eerder zei, wij zijn gemaakt voor FOK!
Ik kan nog wel een paar minuten wachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde je net nudes sturen. Slaap lekker.
[..]
Mijn oog deed vandaag wel erg veel pijn van moeheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |