SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wat is dat smerig hequote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef supersof het volgende:
was vandaag met iemand van 23 die nog nooit slush puppy op had wtf???????????????????
dat is toch raar
wat danquote:
etsuquote:
ben jij gek in je hoofd?quote:
Ik vind het ook niet zo bijzonder.quote:
Lancequote:
quote:
Ik vind jou een hele actieve jongenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
inb4 paxcon die nu hardop gaat lachen en zegt dat ik vies dik ben en lui ben
Suikerspin vind ik ook niet zo bijzonderquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo bijzonder.
Ik heb nog nooit suikerspin op troiwens
Ik heb je rug.quote:
jij kan alles winnenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
inb4 paxcon die nu hardop gaat lachen en zegt dat ik vies dik ben en lui ben
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt ik ben geweldig en beste van allemaal in alles
Oliebollen zijn niet lekker dude.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb zin in oliebollen en wafels
hij bakt elke dag mexicano`s dusquote:
in een slaapzakquote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
jongens omdat ik dus geen bed meer heb moet ik dus op de bank slapen en paar weken geleden heeft paxcon erop gezeten en nu stinkt mn bank naar vis
wat moet ik nu doen?
Gewoon niet roddelen wees blij dat ze je niet gelijk sloeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
zat net een meisje in de bus en ze had mooi glanzend haar, dus ik zei dat tegen vriendin waar ik mee was. kijkt dat meisje opeens naar mij van: WAT PRAAT JE OVER MIJ?
nu haat ze me vast omdat ze door had dat ik over haar praatte maar ik zei juist iets positiefs
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet roddelen wees blij dat ze je niet gelijk sloeg.
Had haar geconfronteerd met het feit dat haar haar erg mooi glanstquote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
zat net een meisje in de bus en ze had mooi glanzend haar, dus ik zei dat tegen vriendin waar ik mee was. kijkt dat meisje opeens naar mij van: WAT PRAAT JE OVER MIJ?
nu haat ze me vast omdat ze door had dat ik over haar praatte maar ik zei juist iets positiefs
Maar ik zei iets leuks over haarquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet roddelen wees blij dat ze je niet gelijk sloeg.
nee ze stapte toen uitquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had haar geconfronteerd met het feit dat haar erg mooi glanst
Dan zeg je: "O, niets. Ik had het alleen over je haar. Het is echt mooi. Wat voor producten gebruik je, als ik vragen mag?"quote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
of een djoekquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zeg je: "O, niets. Ik had het alleen over je haar. Het is echt mooi. Wat voor producten gebruik je, als ik vragen mag?"
En misschien krijg je dan een wereldtip.
maar ze zat nog best ver weg dus was ook verbaast dat ze het hoorde. en ze was klef aan het doen met dr vriendquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zeg je: "O, niets. Ik had het alleen over je haar. Het is echt mooi. Wat voor producten gebruik je, als ik vragen mag?"
dat heeft sof niet nodig, haar haar is al mooi.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
neequote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heeft sof niet nodig, haar haar is al mooi.
Heeft die vriend jou nog geklapt?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze zat nog best ver weg dus was ook verbaast dat ze het hoorde. en ze was klef aan het doen met dr vriend
nee, maar hij zag er niet sterk uit dus had wel kunnen handelenquote:
Heppie is een gingerquote:
positieve note voor sofquote:
Klef doen in het openbaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze zat nog best ver weg dus was ook verbaast dat ze het hoorde. en ze was klef aan het doen met dr vriend
Gatver. Slijmbal. Dat was mijn punt toch ook niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heeft sof niet nodig, haar haar is al mooi.
HOHOHO, DAT IS BIERquote:
Bij Heppie oranjequote:
Vrijdag weer. Ik ben nu thuis.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je die nare man even een nippletwist geven?
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtfquote:Op maandag 28 juli 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klef doen in het openbaar.
[..]
Gatver. Slijmbal. Dat was mijn punt toch ook niet?
breezer duhquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]Wat drink jij dan zeker van die zoete wijvendrankjes?
wat conservatiefquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtf
caneiquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Etsu is meer van de mousserende witte wijntjes.
Zoenen in het openbaarquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtf
Ik was sarcastisch. Ik ben superklef.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he insoquote:
ohquote:
Ja, dan komt er zo`n poppetje uit met dat oranje rechtop staande haar wat je vroeger hadquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen zijn gingergenen doorgegeven worden wanneer Fera gaat werpen???
Ik ga hier wel vanuit. Net zo lang proberen tot het raak is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen zijn gingergenen doorgegeven worden wanneer Fera gaat werpen???
ik heb het liefst dat ze gewoon luide seks in de bus hebben jaquote:
Dat is meer voor paupers beter Candreva drinken op een Gooisch terras en anders goede champagne.quote:
Fuck andere mensen.quote:
Nee.quote:
vies aanhankelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben ook klef hield vandaag gewoon hand vast toch
Dat sowieso niet al standaard doenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
Er rijden hier constant mensen met scooters voorbij ga denk maar met mes slapen vannacht.
oke wil je een keer met mij candreva op een gooisch terras drinken?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is meer voor paupers beter Candreva drinken op een Gooisch terras en anders goede champagne.
slaap lekkerquote:
Doeiquote:
jij loopt naar de slaapkamer om een mes te pakken als je iets wil snijden??quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
in ieder geval niet je messen bewaren in de keuken
als je inbreker heb pakken ze die
Tafeltje aan het eind van mijn bed bovenste lade standaardquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat sowieso niet al standaard doen
Altijd messen strategisch opstellen.
Ik kreeg dat bij de tandarts altijd als klein kindquote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan komt er zo`n poppetje uit met dat oranje rechtop staande haar wat je vroeger had
nee ik hou me niet aan mn eigen veiligdheids maatregelen altijdquote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jij loopt naar de slaapkamer om een mes te pakken als je iets wil snijden??
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tafeltje aan het eind van mijn bed bovenste lade standaard
Mijn oom heeft een café-restaurant in Blaricum kunnen we wel een keer een hapje eten komen genoeg bekende nichten ook dus je zal je kostelijk vermaken zelfs als ik mijn gerimpelde pener opgeborgen hou.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke wil je een keer met mij candreva op een gooisch terras drinken?
zeker leukquote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
inso ik heb collega uit Canada en hij heeft in Polen gewoond en hij kan Pools leuk he
weet nietquote:
Gewoon uien snijden in bed toch xDquote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jij loopt naar de slaapkamer om een mes te pakken als je iets wil snijden??
vies manquote:
quote:
hoezoquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zie het je nu wel doen nu je tumblr hebt ontdekt
huhquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zie het je nu wel doen nu je tumblr hebt ontdekt
mijn vader woont in Blaricum en bezit 10 cafe's en restaurants, dus als we daarheen gaan kunnen we gratis zuipenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een café-restaurant in Blaricum kunnen we wel een keer een hapje eten komen genoeg bekende nichten ook dus je zal je kostelijk vermaken zelfs als ik mijn gerimpelde pener opgeborgen hou.
ik heb nog nooit kip gesnedenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kipfilet dat lekt zo lekker en daarna kwijlen op je kussen
Zoek eens op self-hamquote:
ik ook achteraf werd echt niet goed toenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Was daar wel beetje bang voor man die ene dag
Keeping up appearancesquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn vader woont in Blaricum en bezit 10 cafe's en restaurants, dus als we daarheen gaan kunnen we gratis zuipenen dan gaan we naar mn villa met zwembad, sauna en ruimte voor een pony en gaan we daar seks hebben.
sigwaardig deze Etsu eindelijk ga je in op mijn avancesquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn vader woont in Blaricum en bezit 10 cafe's en restaurants, dus als we daarheen gaan kunnen we gratis zuipenen dan gaan we naar mn villa met zwembad, sauna en ruimte voor een pony en gaan we daar seks hebben.
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
sigwaardig deze Etsu eindelijk ga je in op mijn avances
welke avancesquote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
sigwaardig deze Etsu eindelijk ga je in op mijn avances
Toch een aanschaffen dat tumblrquote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op tumblr zitten heel veel labiele tienermeisjes
Stijn is aseksueel zei hij laatst nog die fapt alleen op sportevenementen, commetaar van mart smeets en voetbal internationalquote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]rawrr.
Ik ben benieuwd wat Stijntje hiervan vindt.
Zoals Inso zegt: als je daar als man geen seks kan krijgen doe je iets verkeerdquote:
zijn wel lekker makkelijk jaquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is aseksueel zei hij laatst nog die fapt alleen op sportevenementen, commetaar van mart smeets en voetbal international
ik heb hem alquote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen hier wil Etsu logisch dat dat niet opvalt.
Dan gaat hij echt flippen man als je dat zegt. Laatst vroeg ik hoe darten was werd die al helemaal gek komt vast doordat René hem altijd plaagtquote:
[..]
Iedereen hier wil Etsu logisch dat dat niet opvalt.
CR7quote:Op maandag 28 juli 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik fap alleen nog op voetballers. Rawr.
ik heb geen tumblr ouwe pikquote:
[..]
Stijn is aseksueel zei hij laatst nog die fapt alleen op sportevenementen, commetaar van mart smeets en voetbal international
Love you sof, maar we hebben een platonische relatie en aangezien ik mn behoeftes heb, moet je me wel delenquote:
ontkennen ook nogquote:
Met Koos Stompe en Marcel Maijer.quote:
ja is goedquote:Op maandag 28 juli 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Love you sof, maar we hebben een platonische relatie en aangezien ik mn behoeftes heb, moet je me wel delen
[..]
ontkennen ook nogsmiecht
ja oke maar wilde gewoon even duidelijk maken hoe t zatquote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed
maar kan toch zeggen dat ik je al heb
Die zet zich echt voor lul.quote:
dat vind ik altijd fijn als mensen dat doenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja oke maar wilde gewoon even duidelijk maken hoe t zat
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
Sof ik tel jou mee als gemeet persoon ok
alleen als ik mag komen etenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
mijn moeder heeft me dus een hele bak met wortels achter gelaten. zal ik er een worteltaart van maken morgen?
oke is goedquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
snow is niet mee te tellen als gemeet persoon, je kijkt constant over haar heen
Hoe was jullie meet dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
Sof ik tel jou mee als gemeet persoon ok
Jullie?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
Rodawa
krullenbolletje
Flippiee
Typisch
LittleRabbit
wietparkiet
Unscrewed
Oceanview
2happy4u
supersof
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Enorm veel spijt dat ik Paxcon heb gemeet
staat in dat topicquote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Snowbells het volgende:
Mensen die ik heb gemeet/lastig gevallen
[..]
Jullie?
Heppiequote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie?
voornaamachternaamquote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze hebben mij niet voor niks mod gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik het verdien en jij niet
dat was uit medelijdenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet voor niks mod gemaakt
Ik zou er niet te trots op zijn als ik jou wasquote:Op maandag 28 juli 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet voor niks mod gemaakt
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Sommige mensen worden pas volwassen door mod-schap.
Tjacka was zo iemand.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
wietparkiet is wel kneusje in het echt
jaloezie op leiderschapskwaliteitenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou er niet te trots op zijn als ik jou was
welke cupmaat je had toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
snow weet je wat het eerste was wat wp me vroeg toen ik hem zag?
Wel leuke kattenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
Tjacka en volwassen?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Sommige mensen worden pas volwassen door mod-schap.
Tjacka was zo iemand.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als er eens een interessante meet ooit komt dan zou dat zo kunnen
Of je eten had?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
jaquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
of ik jou haattequote:
Wat troll hij kon altijd goed orde houden doe eens niet zo negatief over Tjackgodquote:
FPquote:
Jaquote:
niet dat ik me kan herinnerenquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat troll hij kon altijd goed orde houden doe eens niet zo negatief over Tjackgod
Algemene crewshit kan alle crew inquote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
Kan iemand van de redactie ook in crewtopics kijken of is dat geheim?
Ik welquote:
Niet die crewtopics die over het forum gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
Kan iemand van de redactie ook in crewtopics kijken of is dat geheim?
Haha, nee.quote:
ik zei neequote:
Sounds like wp 2 mequote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er was toch ook iemand die koude kroketten in een broodtrommeltje had meegenomen ofzo
Weet ikquote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, nee.
Maar dat heb ik je een maand geleden keurig uitgelegd.
quote:
zegt genoegquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
maar jullie kunnen ook niet in ons stulpjequote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet die crewtopics die over het forum gaan
Kreeg altijd info van Tjacka.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Algemene crewshit kan alle crew in
geen dankquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn afgestorven, door haat vergiftigde hart begon weer even te kloppen dankzij dit bericht
Daar baal ik echt van, zal vast heel spannend zijn!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar jullie kunnen ook niet in ons stulpje
In je broodtrommel togquote:
maar eens overwegen om te solliciteren zodat ik gerust over Paxcon kan roddelen zonder dat hij het kan zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar jullie kunnen ook niet in ons stulpje
Kan me niet herinneren dat ik over jou gepraat heb, maar als het wel zo is dan zal het niet positief zijn geweest neequote:
johquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg altijd info van Tjacka.
Niet mild hoe ze achter de schermen praten
onmogelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik over jou gepraat heb, maar als het wel zo is dan zal het niet positief zijn geweest nee
Je kan ook verhuizen naar een ander forumquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar eens overwegen om te solliciteren zodat ik gerust over Paxcon kan roddelen zonder dat hij het kan zien.
voor jou?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan ook verhuizen naar een ander forum
vivaforum ofzo
Hij had een broodtrommeltje mee ja, zaten 2 koude kaaskrokejtes inquote:
irlscenequote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan ook verhuizen naar een ander forum
vivaforum ofzo
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een broodtrommeltje mee ja, zaten 2 koude kaaskrokejtes in
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
ik had wel broodje kroket voor fokkie gekocht
ja ooitquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar was toch ook een topic over gemaakt toen
dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 28 juli 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
ik had wel broodje kroket voor fokkie gekocht
Ik ga hier nooit niet om lachen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een broodtrommeltje mee ja, zaten 2 koude kaaskrokejtes in
quote:
Komt doorHerkenbaarheidquote:Op maandag 28 juli 2014 00:53 schreef supersof het volgende:
waarom zijn die koude kroketten zo grappig![]()
![]()
dat van partyboy?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat topic wat wp laatst poste was wel grappig op zich.
OFquote:
lekkere tetjes hoorquote:
dude wat kijk jijquote:
Maakt me niet uit wat jij wilquote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo plaats je een filmpje van mij op fok? ik had gezegd dat ik t niet wilde
Don't know don't carequote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zouden HH en Partyboy nog bij elkaar zijn eigenlijk?
wat een figuur was datquote:
halloquote:
ik ben heel liefquote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe eens lief tegen OF hij is onze beste vriend
ik hoef niks van jouquote:
waarom wel?quote:
wp - hh - wpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |