caneiquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Etsu is meer van de mousserende witte wijntjes.
Zoenen in het openbaarquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtf
Ik was sarcastisch. Ik ben superklef.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtf
leuk he insoquote:
ohquote:
Ja, dan komt er zo`n poppetje uit met dat oranje rechtop staande haar wat je vroeger hadquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen zijn gingergenen doorgegeven worden wanneer Fera gaat werpen???
Ik ga hier wel vanuit. Net zo lang proberen tot het raak is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen zijn gingergenen doorgegeven worden wanneer Fera gaat werpen???
ik heb het liefst dat ze gewoon luide seks in de bus hebben jaquote:
Dat is meer voor paupers beter Candreva drinken op een Gooisch terras en anders goede champagne.quote:
Fuck andere mensen.quote:
Nee.quote:
vies aanhankelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben ook klef hield vandaag gewoon hand vast toch
Dat sowieso niet al standaard doenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
Er rijden hier constant mensen met scooters voorbij ga denk maar met mes slapen vannacht.
oke wil je een keer met mij candreva op een gooisch terras drinken?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is meer voor paupers beter Candreva drinken op een Gooisch terras en anders goede champagne.
slaap lekkerquote:
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |