Suikerspin vind ik ook niet zo bijzonderquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo bijzonder.
Ik heb nog nooit suikerspin op troiwens
Ik heb je rug.quote:
jij kan alles winnenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
inb4 paxcon die nu hardop gaat lachen en zegt dat ik vies dik ben en lui ben
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt ik ben geweldig en beste van allemaal in alles
Oliebollen zijn niet lekker dude.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb zin in oliebollen en wafels
hij bakt elke dag mexicano`s dusquote:
in een slaapzakquote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
jongens omdat ik dus geen bed meer heb moet ik dus op de bank slapen en paar weken geleden heeft paxcon erop gezeten en nu stinkt mn bank naar vis
wat moet ik nu doen?
Gewoon niet roddelen wees blij dat ze je niet gelijk sloeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
zat net een meisje in de bus en ze had mooi glanzend haar, dus ik zei dat tegen vriendin waar ik mee was. kijkt dat meisje opeens naar mij van: WAT PRAAT JE OVER MIJ?
nu haat ze me vast omdat ze door had dat ik over haar praatte maar ik zei juist iets positiefs
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet roddelen wees blij dat ze je niet gelijk sloeg.
Had haar geconfronteerd met het feit dat haar haar erg mooi glanstquote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
zat net een meisje in de bus en ze had mooi glanzend haar, dus ik zei dat tegen vriendin waar ik mee was. kijkt dat meisje opeens naar mij van: WAT PRAAT JE OVER MIJ?
nu haat ze me vast omdat ze door had dat ik over haar praatte maar ik zei juist iets positiefs
Maar ik zei iets leuks over haarquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet roddelen wees blij dat ze je niet gelijk sloeg.
nee ze stapte toen uitquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had haar geconfronteerd met het feit dat haar erg mooi glanst
Dan zeg je: "O, niets. Ik had het alleen over je haar. Het is echt mooi. Wat voor producten gebruik je, als ik vragen mag?"quote:Op maandag 28 juli 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
of een djoekquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zeg je: "O, niets. Ik had het alleen over je haar. Het is echt mooi. Wat voor producten gebruik je, als ik vragen mag?"
En misschien krijg je dan een wereldtip.
maar ze zat nog best ver weg dus was ook verbaast dat ze het hoorde. en ze was klef aan het doen met dr vriendquote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zeg je: "O, niets. Ik had het alleen over je haar. Het is echt mooi. Wat voor producten gebruik je, als ik vragen mag?"
dat heeft sof niet nodig, haar haar is al mooi.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |