jij loopt naar de slaapkamer om een mes te pakken als je iets wil snijden??quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
in ieder geval niet je messen bewaren in de keuken
als je inbreker heb pakken ze die
Tafeltje aan het eind van mijn bed bovenste lade standaardquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat sowieso niet al standaard doen
Altijd messen strategisch opstellen.
Ik kreeg dat bij de tandarts altijd als klein kindquote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan komt er zo`n poppetje uit met dat oranje rechtop staande haar wat je vroeger had
nee ik hou me niet aan mn eigen veiligdheids maatregelen altijdquote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jij loopt naar de slaapkamer om een mes te pakken als je iets wil snijden??
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tafeltje aan het eind van mijn bed bovenste lade standaard
Mijn oom heeft een café-restaurant in Blaricum kunnen we wel een keer een hapje eten komen genoeg bekende nichten ook dus je zal je kostelijk vermaken zelfs als ik mijn gerimpelde pener opgeborgen hou.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke wil je een keer met mij candreva op een gooisch terras drinken?
zeker leukquote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef supersof het volgende:
inso ik heb collega uit Canada en hij heeft in Polen gewoond en hij kan Pools leuk he
weet nietquote:
Gewoon uien snijden in bed toch xDquote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jij loopt naar de slaapkamer om een mes te pakken als je iets wil snijden??
vies manquote:
quote:
hoezoquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zie het je nu wel doen nu je tumblr hebt ontdekt
huhquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik zie het je nu wel doen nu je tumblr hebt ontdekt
mijn vader woont in Blaricum en bezit 10 cafe's en restaurants, dus als we daarheen gaan kunnen we gratis zuipenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een café-restaurant in Blaricum kunnen we wel een keer een hapje eten komen genoeg bekende nichten ook dus je zal je kostelijk vermaken zelfs als ik mijn gerimpelde pener opgeborgen hou.
ik heb nog nooit kip gesnedenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kipfilet dat lekt zo lekker en daarna kwijlen op je kussen
Zoek eens op self-hamquote:
ik ook achteraf werd echt niet goed toenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Was daar wel beetje bang voor man die ene dag
Keeping up appearancesquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn vader woont in Blaricum en bezit 10 cafe's en restaurants, dus als we daarheen gaan kunnen we gratis zuipenen dan gaan we naar mn villa met zwembad, sauna en ruimte voor een pony en gaan we daar seks hebben.
sigwaardig deze Etsu eindelijk ga je in op mijn avancesquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn vader woont in Blaricum en bezit 10 cafe's en restaurants, dus als we daarheen gaan kunnen we gratis zuipenen dan gaan we naar mn villa met zwembad, sauna en ruimte voor een pony en gaan we daar seks hebben.
![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
sigwaardig deze Etsu eindelijk ga je in op mijn avances
welke avancesquote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
sigwaardig deze Etsu eindelijk ga je in op mijn avances
Toch een aanschaffen dat tumblrquote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op tumblr zitten heel veel labiele tienermeisjes
Stijn is aseksueel zei hij laatst nog die fapt alleen op sportevenementen, commetaar van mart smeets en voetbal internationalquote:Op maandag 28 juli 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]rawrr.
Ik ben benieuwd wat Stijntje hiervan vindt.
Zoals Inso zegt: als je daar als man geen seks kan krijgen doe je iets verkeerdquote:
zijn wel lekker makkelijk jaquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is aseksueel zei hij laatst nog die fapt alleen op sportevenementen, commetaar van mart smeets en voetbal international
ik heb hem alquote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen hier wil Etsu logisch dat dat niet opvalt.
Dan gaat hij echt flippen man als je dat zegt. Laatst vroeg ik hoe darten was werd die al helemaal gek komt vast doordat René hem altijd plaagtquote:
[..]
Iedereen hier wil Etsu logisch dat dat niet opvalt.
CR7quote:Op maandag 28 juli 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik fap alleen nog op voetballers. Rawr.
ik heb geen tumblr ouwe pikquote:
[..]
Stijn is aseksueel zei hij laatst nog die fapt alleen op sportevenementen, commetaar van mart smeets en voetbal international
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |