quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heeft sof niet nodig, haar haar is al mooi.
Heeft die vriend jou nog geklapt?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze zat nog best ver weg dus was ook verbaast dat ze het hoorde. en ze was klef aan het doen met dr vriend
nee, maar hij zag er niet sterk uit dus had wel kunnen handelenquote:
Heppie is een gingerquote:
positieve note voor sofquote:
Klef doen in het openbaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze zat nog best ver weg dus was ook verbaast dat ze het hoorde. en ze was klef aan het doen met dr vriend
Gatver. Slijmbal. Dat was mijn punt toch ook niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat heeft sof niet nodig, haar haar is al mooi.
HOHOHO, DAT IS BIERquote:
Bij Heppie oranjequote:
Vrijdag weer. Ik ben nu thuis.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je die nare man even een nippletwist geven?
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtfquote:Op maandag 28 juli 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klef doen in het openbaar.
[..]
Gatver. Slijmbal. Dat was mijn punt toch ook niet?
breezer duhquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]Wat drink jij dan zeker van die zoete wijvendrankjes?
wat conservatiefquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtf
caneiquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Etsu is meer van de mousserende witte wijntjes.
Zoenen in het openbaarquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je mag van mij best hand in hand in de bus zitten maar hoef niet om de tien seconde zoen geluiden te horen wtf
Ik was sarcastisch. Ik ben superklef.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk he insoquote:
ohquote:
Ja, dan komt er zo`n poppetje uit met dat oranje rechtop staande haar wat je vroeger hadquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen zijn gingergenen doorgegeven worden wanneer Fera gaat werpen???
Ik ga hier wel vanuit. Net zo lang proberen tot het raak is.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zullen zijn gingergenen doorgegeven worden wanneer Fera gaat werpen???
ik heb het liefst dat ze gewoon luide seks in de bus hebben jaquote:
Dat is meer voor paupers beter Candreva drinken op een Gooisch terras en anders goede champagne.quote:
Fuck andere mensen.quote:
Nee.quote:
vies aanhankelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben ook klef hield vandaag gewoon hand vast toch
Dat sowieso niet al standaard doenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
Er rijden hier constant mensen met scooters voorbij ga denk maar met mes slapen vannacht.
oke wil je een keer met mij candreva op een gooisch terras drinken?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is meer voor paupers beter Candreva drinken op een Gooisch terras en anders goede champagne.
slaap lekkerquote:
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |