quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
wietparkiet is wel kneusje in het echt
jaloezie op leiderschapskwaliteitenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou er niet te trots op zijn als ik jou was
welke cupmaat je had toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
snow weet je wat het eerste was wat wp me vroeg toen ik hem zag?
Wel leuke kattenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
Tjacka en volwassen?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Sommige mensen worden pas volwassen door mod-schap.
Tjacka was zo iemand.
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als er eens een interessante meet ooit komt dan zou dat zo kunnen
Of je eten had?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
jaquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
of ik jou haattequote:
Wat troll hij kon altijd goed orde houden doe eens niet zo negatief over Tjackgodquote:
FPquote:
Jaquote:
niet dat ik me kan herinnerenquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat troll hij kon altijd goed orde houden doe eens niet zo negatief over Tjackgod
Algemene crewshit kan alle crew inquote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
Kan iemand van de redactie ook in crewtopics kijken of is dat geheim?
Ik welquote:
Niet die crewtopics die over het forum gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
Kan iemand van de redactie ook in crewtopics kijken of is dat geheim?
Haha, nee.quote:
ik zei neequote:
Sounds like wp 2 mequote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er was toch ook iemand die koude kroketten in een broodtrommeltje had meegenomen ofzo
Weet ikquote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, nee.
Maar dat heb ik je een maand geleden keurig uitgelegd.
quote:
zegt genoegquote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
maar jullie kunnen ook niet in ons stulpjequote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet die crewtopics die over het forum gaan
Kreeg altijd info van Tjacka.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Algemene crewshit kan alle crew in
geen dankquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn afgestorven, door haat vergiftigde hart begon weer even te kloppen dankzij dit bericht
Daar baal ik echt van, zal vast heel spannend zijn!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar jullie kunnen ook niet in ons stulpje
In je broodtrommel togquote:
maar eens overwegen om te solliciteren zodat ik gerust over Paxcon kan roddelen zonder dat hij het kan zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar jullie kunnen ook niet in ons stulpje
Kan me niet herinneren dat ik over jou gepraat heb, maar als het wel zo is dan zal het niet positief zijn geweest neequote:
johquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg altijd info van Tjacka.
Niet mild hoe ze achter de schermen praten
onmogelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik over jou gepraat heb, maar als het wel zo is dan zal het niet positief zijn geweest nee
Je kan ook verhuizen naar een ander forumquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar eens overwegen om te solliciteren zodat ik gerust over Paxcon kan roddelen zonder dat hij het kan zien.
voor jou?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan ook verhuizen naar een ander forum
vivaforum ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |