Hallo snow.quote:
Van de week maar van genietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo snow.
Ik heb net kappertje gepakt.
Hoe is het met je eindeloze voorraad bubbeltea?
Haal jij echt al je kleding bij de primark?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van de week maar van genieten. Hoe zit je haar nu?
Hoe kom je hier bij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haal jij echt al je kleding bij de primark?
Heb het uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij?. 1% van mijn kast zal wel van primark zijn.
Dat is krulquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
snow die helemaal nat word als ze vertelt dat ze naar de primark gaat
Meeste uit mijn kast komt van de H&M (80% ofzo) en de rest van zara, only, vero moda, sting etc etc etcccccccquote:
Hetzelfde als altijd, maar korterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van de week maar van genieten. Hoe zit je haar nu?
Picsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd, maar korter
H&Mquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meeste uit mijn kast komt van de H&M (80% ofzo) en de rest van zara, only, vero moda, sting etc etc etccccccc
Welke merken draag je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
H&Mmee meer basic bitch wordt het niet
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lief zijn jongens en meisjes.
Ja. Gelukkig maar, lekker rust.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Paxje nu op vakantie is?
Heb vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goffetomme ik wil ook niks doen.
Morgen wel duiken
Ik ook, maar moet gewoon werken hoor. Als ik niks ga zitten doen komt er ook geen geld binnen.quote:
Klopt. Ik laat me een penis aanmeten, denk ik.quote:
Welkom bij de club der mannenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik laat me een penis aanmeten, denk ik.
Niet te voorbarig, ik moet nog 'lid' worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom bij de club der mannen
Liefde maakt blind.quote:
Dan zal het ook wel doof maken.quote:
wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
you are asking the wrong questions at the wrong time boy.
Heb je een persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
haha je vriendje snow
het is A$AP TAKO
niet alleen een persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je een persoonlijkheidsstoornis
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet alleen een persoonlijkheidsstoornis
Johannes. Ik heb in Van der Velden mijn enige speler zonder Den Haag verledenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom bij de club der mannen
Stoned?quote:
Nick is de uitzondering, het exceptionele talent dat je van buiten Den Haag moet halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb in Van der Velden mijn enige speler zonder Den Haag verleden
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die rok staat je beter als die op mijn vloer ligt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is de uitzondering, het exceptionele talent dat je van buiten Den Haag moet halen.
Mag ik een teiltje?quote:
Teveel adoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Dit is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Matchende onderschriften.quote:
Al je helden staan er inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Sigs ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh je bedoelt sig. Omg flkleeeefffff
Misselijkmakendquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sigs ook.Maar ik zie ook regelmatig matchende onderschriften.
Dan denk je dat het niet erger kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie hebben dat nou weer?Fl en nijn?
_!
Ik zie zo verschillende stelletjes langskomen. Matchende onderschriften, matchende UI's, matchende sig's.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
_!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie zo verschillende stelletjes langskomen. Matchende onderschriften, matchende UI's, matchende sig's.
Wie weet moeten wij iets in onze sig. zetten dat bij elkaar aansluit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan denk je dat het niet erger kan
Ernstigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie zo verschillende stelletjes langskomen. Matchende onderschriften, matchende UI's, matchende sig's.
Tjacka en cachet ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Goffedomme. Wat een debielen lopen er hier rondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt al iets van mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet moeten wij iets in onze sig. zetten dat bij elkaar aansluit.
Heeft God een onderschrift met: Mrs. Glittersletje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry hoor dat ik van God houd
Ik ga wel koken of zo.
Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. En stiekem word ik nu een beetje bang.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt al iets van mij.Zal straks eens een uitspraak van jou in m'n sig gooien.
Die van FL en Nijn zijn ook helemaal niet lief of grappig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
_!
Ik vind het wel schattig dat je je onderschrift aan mij hebt gericht hoor Elanquote:
Even binnensmonds overgevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van FL en Nijn zijn ook helemaal niet lief of grappig?"Omdat het fucked up grappig is" en "omdat het fucked up hilarisch is"
Homofilie is verboden bij kerk dus, nee gewoon neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je je onderschrift aan mij hebt gericht hoor Elan
Nog erger dan fb officieelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:50 schreef Snowbells het volgende:
Je liefde bewijzen op een openbaar forum waar je allebei rondhangtin en in triest
Afschuwelijk, weerzinwekkend
wenkbrauwoptrekkend!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |