Welkom bij de club der mannenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik laat me een penis aanmeten, denk ik.
Niet te voorbarig, ik moet nog 'lid' worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom bij de club der mannen
Liefde maakt blind.quote:
Dan zal het ook wel doof maken.quote:
wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
you are asking the wrong questions at the wrong time boy.
Heb je een persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
haha je vriendje snow
het is A$AP TAKO
niet alleen een persoonlijkheidsstoornisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je een persoonlijkheidsstoornis
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet alleen een persoonlijkheidsstoornis
Johannes. Ik heb in Van der Velden mijn enige speler zonder Den Haag verledenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom bij de club der mannen
Stoned?quote:
Nick is de uitzondering, het exceptionele talent dat je van buiten Den Haag moet halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Ik heb in Van der Velden mijn enige speler zonder Den Haag verleden
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die rok staat je beter als die op mijn vloer ligt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick is de uitzondering, het exceptionele talent dat je van buiten Den Haag moet halen.
Mag ik een teiltje?quote:
Teveel adoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
Dit is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |