Ik ga wel op mijn zij liggen. Doe je het wel veilig mocht ik het geeneens opmerken. Ik doe mijn oordoppen wel gewoon in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga ook slapen.
Kom je ook zo LR? Niet weer een hoofdpijn faken he.
Ik denk niet dat het zo langer door kan gaan. Ik ga op de bank slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel op mijn zij liggen. Doe je het wel veilig mocht ik het geeneens opmerken. Ik doe mijn oordoppen wel gewoon in.
Oh ja nu ligt het weer aan mij hoor. Jij bent degene die nooit wat van zich laat horen als meneertje weer op een zogenaamde 'zakenreis' is. Sorry dat ik nog enig zelfrespect heb en dit niet over mij heen laat komen zonder slag of stootquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo langer door kan gaan. Ik ga op de bank slapen.
Jij bent wel van de harde maatregelen hè.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo langer door kan gaan. Ik ga op de bank slapen.
Deze post is de druppel. Ik ga ook slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja nu ligt het weer aan mij hoor. Jij bent degene die nooit wat van zich laat horen als meneertje weer op een zogenaamde 'zakenreis' is. Sorry dat ik nog enig zelfrespect heb en dit niet over mij heen laat komen zonder slag of stoot
Deze post heeft mij doen inzien dat ik ook maar naar bed moet
Nu al slapen wat is dezequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze post heeft mij doen inzien dat ik ook maar naar bed moet
dat is zo eng altijd eh pffquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet het licht weer uitdoen hier zie ik
Omdat ik weer geen leven heb deze vakantiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:21 schreef Fylax het volgende:
Verdomme JR. Waarom doe je me dit aan
[ afbeelding ] Top 100 van 04-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (34964)
001 524 JR-Style-93 1.5%
002 523 Fylax 1.5%
Ik wou zograag eerste wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik weer geen leven heb deze vakantie
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je perse de meest levenloze FOK! user van de dag wil zijn
Dat is nou niet echt een prijs die je wilt behalenquote:
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die SC's werken ook niet echt mee aan mijn postaantal.
Oh ja kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan loopt het alleen maar sneller op
Zelf tweeten is alleen leuk om mensen te trollen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:34 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nu 112.000 tweets op Twitter vjnd ik ook best erg
Ik zocht altijd ruzie met maniacs (mainstreet fans)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelf tweeten is alleen leuk om mensen te trollen.
Ik weet niet wat dat zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zocht altijd ruzie met maniacs (mainstreet fans)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |