SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Bedenk wat zou een echte homo doen?quote:
momenteel welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis
Er is nooit iemand anders dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis
Die is toch al 20 jaar uit ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik was vanavond naar de film Hercules. Best leuk
Cquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedenk wat zou een echte homo doen?
A) gaan kijken
B) politie bellen
C) zich verstoppen in zijn kast
Echte kasthomo dusquote:
Er kan altijd nog een klopgeest ronddwalen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is nooit iemand anders dus zo raar is dat niet.
Je reet staat voor meer mensen open bedoel jequote:
Subtiele grap.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je reet staat voor meer mensen open bedoel je
Zo'n fase had hij ook bij Pax en mij en je ziet hoe dat is afgelopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, sinds je mij gratis tarieven rekent doe ik alles voor je.
neuk me in mn kontje aubquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, sinds je mij gratis tarieven rekent doe ik alles voor je.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat zijn kast verkopen
Op FOK!
Zal ik hem kopen
Dan moet hij me meeten
true thatquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar. Misschien verkracht hij je welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Op FOK!
Zal ik hem kopen
Dan moet hij me meeten
ik heb geen fase met je gehadquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n fase had hij ook bij Pax en mij en je ziet hoe dat is afgelopen
haha goeie zeg xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Op FOK!
Zal ik hem kopen
Dan moet hij me meeten
Dat zou jij wel willen he geil bokjequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar. Misschien verkracht hij je wel
nu haat ik je alweerquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen he geil bokje![]()
Of is dit weer teveel kinderboerderij?
Nee hoor. Als jij daar weer een hele nacht aan wilt besteden, be my guestquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen he geil bokje![]()
Of is dit weer teveel kinderboerderij?
Ik heb ook altijd haat-liefde relaties met iedereen op FOK! dus dat komt goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n fase had hij ook bij Pax en mij en je ziet hoe dat is afgelopen
Wil je daarna nog kunnen zitten of niet?quote:
liefst nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd haat-liefde relaties met iedereen op FOK! dus dat komt goed
[..]
Wil je daarna nog kunnen zitten of niet?
nee hij is de enige op FOK! die mijn nummer die ik had gelinked leuk vondquote:
ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hij is de enige op FOK! die mijn nummer die ik had gelinked leuk vond
ik ben bezigquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
ja jeetje zeg bel jij even een admin op en laat hem hier iets aan doen
Kan niet wachtenquote:
Jezus, hoe kom jij aan zoveel diepgang?quote:
wie is brandx?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan niet wachten![]()
Brandx zal vast blij zijn met de negenhonderste bullshit TR van jou
Ik ga hier geen je moeder-grap op maken, dat weiger ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus, hoe kom jij aan zoveel diepgang?
Ik haat iedereen hier behalve LMI cachet jou en Insoquote:
wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat iedereen hier behalve LMI cachet jou en Inso
Mensen kunnen niks hebben hier
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder weigerde anders niet hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen je moeder-grap op maken, dat weiger ik.
godver wat slecht allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder weigerde anders niet hoor.
Ok. Doei.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
ik haat niemandquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hequote:
Inderdaad niet toen de wasmand weer vol lagquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder weigerde anders niet hoor.
quote:
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit ging over tjacka, oud grapje toch
ow jmmrquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sinds ik weet dat jij ook top bent gaat het feest niet door
daar is er weer een JRquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nu weer een nieuwe. Die is wel leuk. Beetje uit je Disney bubble komen JR.
Ik denk bij dat soort films altijd aan Clash of the Titans en dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien op Home Alone 4 na dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nu weer een nieuwe. Die is wel leuk. Beetje uit je Disney bubble komen JR.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:
Home Alone 3 en 4. Wow wat een pure aids was dat zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort films altijd aan Clash of the Titans en dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien op Home Alone 4 na dan.
Waar ligt dat aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap zijn humor niet
en dat zegt veel over toto
ik lag vaak nog om jr
Weet je dat er ook al een Home Alone 5 is ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Home Alone 3 en 4. Wow wat een pure aids was dat zeg
Er zijn slechtere films, al Oh ik mijn Pathé historie moeten bekijken om je een titel te kunnen geven. Overigens was Hercules best goed. Soms nog grappig ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort films altijd aan Clash of the Titans en dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien op Home Alone 4 na dan.
ik lach weinig om FOK!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap zijn humor niet
en dat zegt veel over toto
ik lag vaak nog om jr
Haha serieus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je dat er ook al een Home Alone 5 is ?
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee die staat net onder jou op mijn fokfriendlist
Blijf het knap vinden dat het ventje gewoon zwaar aan de hero zit nuquote:
Je hebt leuke slechte films en "ik-wil-mezelf-nu-snijden-en-naar-Justin-Bieber-luisteren" slechte films.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn slechtere films, al Oh ik mijn Pathé historie moeten bekijken om je een titel te kunnen geven. Overigens was Hercules best goed. Soms nog grappig ook.
ik heel vaakquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lach weinig om FOK!
alleen soms schaterlachje als een autist
Lach je nooit om mij dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lach weinig om FOK!
alleen soms schaterlachje als een autist
Jep vorig jaar nog gekeken.quote:
Oh ik bedoel gewoon die nog moet komen in de bios.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die bestaat toch Dumb & Dumberer of zo
Omdat je nu typt zoals Tjacka altijd deed als hij van Arena kwam.quote:
Dat zusje van Kevin zeker, viespeukquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lach je nooit om mij dan?
[..]
Jep vorig jaar nog gekeken.
Beter dan Home Alone 4 trouwens, omdat er nog best een raakbare jongedame in zat.
ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je nu typt zoals Tjacka altijd deed als hij van Arena kwam.
Met kut dit en dat.
Mijn haar zit de laatste dagen ook niet echt, maar mijn humor lijdt daar niet onder.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met zijn rare plaatjes van 9gag
en zijn haar zit altijd slecht
Wel Mila Kunis gebatst in haar topjarenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden dat het ventje gewoon zwaar aan de hero zit nu
welke van de 5quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zusje van Kevin zeker, viespeuk
Die met die tanden die 5 meter naar voren stondenquote:
Die laatste categorie doelde ik op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt leuke slechte films en "ik-wil-mezelf-nu-snijden-en-naar-Justin-Bieber-luisteren" slechte films.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had niet verwacht dat je hier op zou reageren
Nee man, die vogelvrouw uit deel 2quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zusje van Kevin zeker, viespeuk
je begint rebels te wordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laatste categorie doelde ik op.
[..]Eindelijk iets tegen je verwachting in gedaan.
ja daar valt elan opquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met die tanden die 5 meter naar voren stonden
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelvrouw uit deel 2
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelvrouw uit deel 2
bij hem welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn haar zit de laatste dagen ook niet echt, maar mijn humor lijdt daar niet onder.
Dan is Home Alone 4 echt het slechtste wat ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laatste categorie doelde ik op.
Net als Gremlins, topshow was dat altijdquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds staat het elk jaar op hoor.
Ik vind hem best een aardige jongen, maar met grapjes maken moet hij stoppen ja.quote:
Eerste film was best leuk, maar vraag me af of het tweede deel niet ontzettend flauw gaat worden dan.quote:
Bedankt Hansquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
onthoud dit jongens
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ga wegquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
onthoud dit jongens
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Die staan nog op mijn PC, deel 1 en 2. Wacht nog steeds tot daar vervolg op komt, want dat was echt geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als Gremlins, topshow was dat altijd
Wow zo kende ik ze nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die staan nog op mijn PC, deel 1 en 2. Wacht nog steeds tot daar vervolg op komt, want dat was echt geniaal.
[ afbeelding ]
Enger dan Voldemort als kindquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow zo kende ik ze nooit
Wel enge films waren dat altijd he
Ik deed Cocu maar het was Philip Cocuquote:
Ja maar wel fucking geniaal toch. Die Gremlins wat een trolls.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow zo kende ik ze nooit
Wel enge films waren dat altijd he
mijn dinges werkt niet meerquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik deed Cocu maar het was Philip Cocu
Gayspel
Ik heb Voldemort nooit eng gevonden, maar gewoon altijd een baas.quote:
Eindelijk in Pubertijd.quote:
Het is echt heel kut als ze dingen uitmelken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Home Alone 4 echt het slechtste wat ik ooit heb gezien.
Al valt dat vooral in de reeks "slechtste vervolg van goede films" ooit.
oh ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk in Pubertijd.
[..]
Het is echt heel kut als ze dingen uitmelken.En de nieuwste hype lijkt boeken verfilmen en het laatste deel in 2en uit te brengen. Dat haat ik weer enorm.
Weet nog wel dat m`n broertje 2 weken nachtmerries had nadat hij deel 1 in de bios had gezienquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Voldemort nooit eng gevonden, maar gewoon altijd een baas.
Vond die trol in Harry Potter 1 al eng, misschien dat ik daarom niet zo goed tegen trolls kan op FOK!
Ben van de 80's dushi niet van de 40'squote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hadden ze tv toen jij op school zat?
Bij Harry Potter vond ik dat anders een geslaagde keuze hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is echt heel kut als ze dingen uitmelken.En de nieuwste hype lijkt boeken verfilmen en het laatste deel in 2en uit te brengen. Dat haat ik weer enorm.
6-3/7-3quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duurde een minuut voordat mijn spel het weer deedNu wint fokkie dit makkelijk, niet helemaal fair dit
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben van de 80's dushi niet van de 40's
Vond trouwens die basilisk ook eng in the Chamber of Secrets. Durfde toen tijdje niet mijn handen te wassenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat m`n broertje 2 weken nachtmerries had nadat hij deel 1 in de bios had gezien
xdquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond trouwens die basilisk ook eng in the Chamber of Secrets. Durfde toen tijdje niet mijn handen te wassen
Eng niet, maar wel ziek vaak.quote:
goed planquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oke gaan we daarna naar lonrijs
doet me denken aan godzilla :'Dquote:
bedankt elanquote:
HP was juist wel slim inderdaad, maar bij een twilight, en die hubger games. Weet niet, dat vind ik echt puur marketing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Harry Potter vond ik dat anders een geslaagde keuze hoor.
Alleen bij the Hobbit is het wel ergOmdat dat zo'n dun boekje is waar ze dan drie films uithalen.
Lekker tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen leip geworden van shutter island
Heb dan ook gewoon echt angst voor slangenquote:
Dan zou ze wel The Hulk hebben gezegdquote:
Jij ook alquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Heb dan ook gewoon echt angst voor slangen
Maar Chamber of Secrets is wel mijn favoriete deel van HP trouwensBest creepy shit eigenlijk
Twilight is sowieso pure aids dat wegbezuinigd moet worden. The Hunger Games 1 vind ik ook matigjes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HP was juist wel slim inderdaad, maar bij een twilight, en die hubger games. Weet niet, dat vind ik echt puur marketing.
Hahaha inderdaad. Al moet ik wel toegeven dat ik niet het idee heb dat ik al 6 uur aan film heb gezien.
nee over die apenfilmquote:
Slangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welk deel van mijn post gaat dit?
nee nog nietquote:
nee die wil ik niet zienquote:
Walgelijke beesten.quote:
Ik twijfel nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
ik praat te veel tijdens films, vooral van die rare zoals lucy
daarom vroeg ik hetquote:
denk eerder the beast ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ze wel The Hulk hebben gezegd
geen lange zinnen ofzo meer vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Walgelijke beesten.
Mensen nemen dat soort smerig spul ook nog in huis als huisdier om lekker mee te knuffelen enzo. Nja als je van stevige omhelzingen houdt kan dat wel
[..]
Ik twijfel nu
ik loop te veelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
Dat is best wel irritant tijdens een filmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
geen lange zinnen ofzo meer van
waarom zien ze die wapens niet
die jurk is echt lelijk
wow ze is echt knap he
Dat doe ik ook bij rare films.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
ja achter mij een man die ook ging lopenquote:
waaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel irritant tijdens een film
Ik alleen bij hele slechte films, omdat het me dan toch niet boeit hoe het verhaal loopt.quote:
doe ik altijd stuk of 3-4 keer roken jwtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja achter mij een man die ook ging lopen
ga dan aan de zijkant zitten
gastquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik altijd stuk of 3-4 keer roken jwt
Schrikken kan nog wel, maar anders mis je de helft van de film johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom![]()
ik liet die vriendin waar ik mee was ook vaak schrikken dat was wel leuk
Of mensen die meer oog hebben voor hun bak popcornquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen bij hele slechte films, omdat het me dan toch niet boeit hoe het verhaal loopt.
Maar bij goede films wil ik er wel mijn aandacht bij houden en is het irritant als iemand de hele tijd random opmerkingen maakt
lekker boeien wat danny verdientquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
BUG / Danny, nog even he
Mensen die Danny haten
als ik met mijn ouders een film kijk ga ik de ondertiteling voorlezen of random dingen uit de film opnoemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrikken kan nog wel, maar anders mis je de helft van de film joh![]()
Maarja als ik de film echt niks vind maak ik ook de hele tijd keihard kutgrappen hoor.
Ik prop altijd alles in mijn bek zonder te kijken waardoor de helft weer terugvalt het bakje in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of mensen die meer oog hebben voor hun bak popcorn
quote:
waarom loop je weg tijdens een film om te rokenquote:
Ik kan sommige films helemaal meepratenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met mijn ouders een film kijk ga ik de ondertiteling voorlezen of random dingen uit de film opnoemenzwaa irritant
boom, huis, lantaarnpaal, pistool, hond, vlieger, man met snor, man met baard, man met bierbuik.
omdat ik niet langer dan 30-45 minuten kan zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom loop je weg tijdens een film om te roken
omdat de film saai isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom loop je weg tijdens een film om te roken
Dat ben ik met je eens. Als ik gestoord wilde worden tijdens een film kijken dan ga ik wel bij iemand thuis 'film kijken'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen bij hele slechte films, omdat het me dan toch niet boeit hoe het verhaal loopt.
Maar bij goede films wil ik er wel mijn aandacht bij houden en is het irritant als iemand de hele tijd random opmerkingen maakt
zeker lion kingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan sommige films helemaal meepraten
Lekker elke zin spoileren als je met iemand kijkt
welke smaak popcornquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens.
Sjongejonge Sof, zo wordt het nooit wat tussen ons
M&M'squote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die choco dingetjes zijn lekker weet niet hoe ze heten
Hebben ze alleen bij bios
Ik maak het spannend voor jou weet je tochquote:
Ik speelde wel een beetje valsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
3 seconden, ja dat werd hem niet he Mex
smartiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nee je kent ze wel weet niet hoe het heet
Ik kijk het eigenlijk sowieso liever thuis dan in de bioscoop. Geen irritante mensen die popcorn gooien of random opmerkingen maken die je toch niet kent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Als ik gestoord wilde worden tijdens een film kijken dan ga ik wel bij iemand thuis 'film kijken'.
En Harry Potterquote:
Zout want zoet is niet te kanen.quote:
Flikkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speelde wel een beetje valsIk typte neeeeeee en dat keurde ie goed voor het een of andere antwoord
![]()
dan ben je echt een dom varken ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had ooit op een date dat meisje zoet en zout gemixt wou worden. Man wat was dat smerig.
Ja ik ging er niet echt vanuit dat ie dat goedkeurdequote:
oke zout kan ik nog wel mee levenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk sowieso liever thuis dan in de bioscoop. Geen irritante mensen die popcorn gooien of random opmerkingen maken die je toch niet kent.
[..]
En Harry Potter
[..]
Zout want zoet is niet te kanen.
Had ooit op een date dat meisje zoet en zout gemixt wou worden. Man wat was dat smerig.
Hierom werd het ook niks
Dat wijf is sowieso teringachterlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben je echt een dom varken ja.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Sjaak Swart overleden ofzo?
Gelukkig dan is er nog kansquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke zout kan ik nog wel mee leven
dat door elkaarwat een debiel
En daar had jij een date mee wat zegt dat over jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wijf is sowieso teringachterlijk.
waarom ging je dan op datequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig dan is er nog kans
Ja dat wijf spoort niet.
Je kan het altijd proberen om te kijken of het iets wordquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
En daar had jij een date mee wat zegt dat over jou
ohhh oke dacht alquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik toen dat soort dingen niet wist. Daarom ga je op date, om daarachter te komen.
Jr spoort zelf ook niet dus, hij nam pringles en doritos gemixt.quote:
Truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen om te kijken of het iets word
wat een gekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr spoort zelf ook niet dus, hij nam pringles en doritos gemixt.
Cola sinas en bier en icetea en twee kaartjes voor twee zalen om zo twee halve films te bekijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat mensen boos wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
ik ga keer M&M's en skittles mixen op een feestje
lijkt me grappig
Haha baas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Cola sinas en bier en icetea en twee kaartjes voor twee zalen om zo twee halve films te bekijken.
neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat mensen boos worden
Ik haat Pringlesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn apen. Chimpansees. Die bestaan echt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
goed plan
[..]
doet me denken aan godzilla :'D
[..]
bedankt elan
deze komt in mijn fobo
dat kan bij ons ook gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha baas.
Bioscoop waar ik vroeger woonde kon je zo doorlopen naar andere zaal en volgende film gratis meepikken
Nooit achter gekomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
True
Misschien had ze wel strak kutje tog
Wel achter genomen?quote:
ik houd sowieso niet van films waarin dieren praten tenzij getekende filmsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn apen. Chimpansees. Die bestaan echt.
quote:
Neequote:
Hou je ook niet van Animal Crackers?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd sowieso niet van films waarin dieren praten tenzij getekende films
Die film was best tofquote:
Ik moest lachen. Chapeau Elanquote:
nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Hou je ook niet van Animal Crackers?
[..]
Die film was best tof
[..]
Ik moest lachen. Chapeau Elan
Hoe kan dat als ze hem niet kent?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je geen leegte in je bestaan dan?
Nopequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je geen leegte in je bestaan dan?
Ik wil geen grapje maken over hoe haar leegte beter `opgevuld'' kan worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een leegte die opgevuld moet worden met iets van André van Duin.
Ik ben blij dat je verstandig bent en je niet verlaagd tot zulke ordinaire grappen ten koste van sofquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil geen grapje maken over hoe haar leegte beter `opgevuld'' kan worden.
Het Madame_Paonbroodjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof zeg ff welk broodje is de vadsigste die jullie hebben
Ik denk Meatballquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
watquote:
quote:
kip teriyaki vind ik persoonlijk echt heel erg goor, maar is een van de populairste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij bedoelt het meest vette broodjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
kip teriyaki vind ik persoonlijk echt heel erg goor, maar is een van de populairste.
verder niet echt iets vies
hoezo
quote:
quote:
Blijkbaar wel Elanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
wauw is dat nog steeds zo happening?
Met spek en ei en zo?quote:
neem pizziola fokkiequote:
ooooohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt het meest vette broodje
Meatball is gehaktballetjes met vet sausjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Met spek en ei en zo?
Ga straks zuipen tot de ochtend en dan broodje halen bij Zuidplein en dan slapen denk ik
Hoe dik? Daar zijn gradaties in.quote:
ja pizzola is ook lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
neem pizziola fokkie
pepperoni met kip en die marinara saus van de meatball. lijkt me zo lekker
Oke dan fiks ik die tweede wel gehaktballen hoeft niet zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meatball is gehaktballetjes met vet sausje
BMT is lekker man, met salami ham en kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |