quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat iedereen hier behalve LMI cachet jou en Inso
Mensen kunnen niks hebben hier
Je moeder weigerde anders niet hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen je moeder-grap op maken, dat weiger ik.
godver wat slecht allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder weigerde anders niet hoor.
Ok. Doei.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
ik haat niemandquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hequote:
Inderdaad niet toen de wasmand weer vol lagquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder weigerde anders niet hoor.
quote:
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit ging over tjacka, oud grapje toch
ow jmmrquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sinds ik weet dat jij ook top bent gaat het feest niet door
daar is er weer een JRquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nu weer een nieuwe. Die is wel leuk. Beetje uit je Disney bubble komen JR.
Ik denk bij dat soort films altijd aan Clash of the Titans en dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien op Home Alone 4 na dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nu weer een nieuwe. Die is wel leuk. Beetje uit je Disney bubble komen JR.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:
Home Alone 3 en 4. Wow wat een pure aids was dat zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort films altijd aan Clash of the Titans en dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien op Home Alone 4 na dan.
Waar ligt dat aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap zijn humor niet
en dat zegt veel over toto
ik lag vaak nog om jr
Weet je dat er ook al een Home Alone 5 is ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Home Alone 3 en 4. Wow wat een pure aids was dat zeg
Er zijn slechtere films, al Oh ik mijn Pathé historie moeten bekijken om je een titel te kunnen geven. Overigens was Hercules best goed. Soms nog grappig ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort films altijd aan Clash of the Titans en dat is de slechtste film die ik ooit heb gezien op Home Alone 4 na dan.
ik lach weinig om FOK!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap zijn humor niet
en dat zegt veel over toto
ik lag vaak nog om jr
Haha serieus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je dat er ook al een Home Alone 5 is ?
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee die staat net onder jou op mijn fokfriendlist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |