Ik alleen bij hele slechte films, omdat het me dan toch niet boeit hoe het verhaal loopt.quote:
doe ik altijd stuk of 3-4 keer roken jwtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja achter mij een man die ook ging lopen
ga dan aan de zijkant zitten
gastquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik altijd stuk of 3-4 keer roken jwt
Schrikken kan nog wel, maar anders mis je de helft van de film johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom![]()
ik liet die vriendin waar ik mee was ook vaak schrikken dat was wel leuk
Of mensen die meer oog hebben voor hun bak popcornquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen bij hele slechte films, omdat het me dan toch niet boeit hoe het verhaal loopt.
Maar bij goede films wil ik er wel mijn aandacht bij houden en is het irritant als iemand de hele tijd random opmerkingen maakt
lekker boeien wat danny verdientquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
BUG / Danny, nog even he
Mensen die Danny haten
als ik met mijn ouders een film kijk ga ik de ondertiteling voorlezen of random dingen uit de film opnoemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrikken kan nog wel, maar anders mis je de helft van de film joh![]()
Maarja als ik de film echt niks vind maak ik ook de hele tijd keihard kutgrappen hoor.
Ik prop altijd alles in mijn bek zonder te kijken waardoor de helft weer terugvalt het bakje in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of mensen die meer oog hebben voor hun bak popcorn
quote:
waarom loop je weg tijdens een film om te rokenquote:
Ik kan sommige films helemaal meepratenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met mijn ouders een film kijk ga ik de ondertiteling voorlezen of random dingen uit de film opnoemenzwaa irritant
boom, huis, lantaarnpaal, pistool, hond, vlieger, man met snor, man met baard, man met bierbuik.
omdat ik niet langer dan 30-45 minuten kan zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom loop je weg tijdens een film om te roken
omdat de film saai isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom loop je weg tijdens een film om te roken
Dat ben ik met je eens. Als ik gestoord wilde worden tijdens een film kijken dan ga ik wel bij iemand thuis 'film kijken'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen bij hele slechte films, omdat het me dan toch niet boeit hoe het verhaal loopt.
Maar bij goede films wil ik er wel mijn aandacht bij houden en is het irritant als iemand de hele tijd random opmerkingen maakt
zeker lion kingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan sommige films helemaal meepraten
Lekker elke zin spoileren als je met iemand kijkt
welke smaak popcornquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens.
Sjongejonge Sof, zo wordt het nooit wat tussen ons
M&M'squote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die choco dingetjes zijn lekker weet niet hoe ze heten
Hebben ze alleen bij bios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |