Lekker tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen leip geworden van shutter island
Heb dan ook gewoon echt angst voor slangenquote:
Dan zou ze wel The Hulk hebben gezegdquote:
Jij ook alquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Heb dan ook gewoon echt angst voor slangen
Maar Chamber of Secrets is wel mijn favoriete deel van HP trouwensBest creepy shit eigenlijk
Twilight is sowieso pure aids dat wegbezuinigd moet worden. The Hunger Games 1 vind ik ook matigjes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HP was juist wel slim inderdaad, maar bij een twilight, en die hubger games. Weet niet, dat vind ik echt puur marketing.
Hahaha inderdaad. Al moet ik wel toegeven dat ik niet het idee heb dat ik al 6 uur aan film heb gezien.
nee over die apenfilmquote:
Slangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welk deel van mijn post gaat dit?
nee nog nietquote:
nee die wil ik niet zienquote:
Walgelijke beesten.quote:
Ik twijfel nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
ik praat te veel tijdens films, vooral van die rare zoals lucy
daarom vroeg ik hetquote:
denk eerder the beast ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ze wel The Hulk hebben gezegd
geen lange zinnen ofzo meer vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Walgelijke beesten.
Mensen nemen dat soort smerig spul ook nog in huis als huisdier om lekker mee te knuffelen enzo. Nja als je van stevige omhelzingen houdt kan dat wel
[..]
Ik twijfel nu
ik loop te veelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
Dat is best wel irritant tijdens een filmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
geen lange zinnen ofzo meer van
waarom zien ze die wapens niet
die jurk is echt lelijk
wow ze is echt knap he
Dat doe ik ook bij rare films.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
ja achter mij een man die ook ging lopenquote:
waaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best wel irritant tijdens een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |