Ik deed Cocu maar het was Philip Cocuquote:
Ja maar wel fucking geniaal toch. Die Gremlins wat een trolls.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow zo kende ik ze nooit
Wel enge films waren dat altijd he
mijn dinges werkt niet meerquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik deed Cocu maar het was Philip Cocu
Gayspel
Ik heb Voldemort nooit eng gevonden, maar gewoon altijd een baas.quote:
Eindelijk in Pubertijd.quote:
Het is echt heel kut als ze dingen uitmelken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Home Alone 4 echt het slechtste wat ik ooit heb gezien.
Al valt dat vooral in de reeks "slechtste vervolg van goede films" ooit.
oh ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk in Pubertijd.
[..]
Het is echt heel kut als ze dingen uitmelken.En de nieuwste hype lijkt boeken verfilmen en het laatste deel in 2en uit te brengen. Dat haat ik weer enorm.
Weet nog wel dat m`n broertje 2 weken nachtmerries had nadat hij deel 1 in de bios had gezienquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Voldemort nooit eng gevonden, maar gewoon altijd een baas.
Vond die trol in Harry Potter 1 al eng, misschien dat ik daarom niet zo goed tegen trolls kan op FOK!
Ben van de 80's dushi niet van de 40'squote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hadden ze tv toen jij op school zat?
Bij Harry Potter vond ik dat anders een geslaagde keuze hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is echt heel kut als ze dingen uitmelken.En de nieuwste hype lijkt boeken verfilmen en het laatste deel in 2en uit te brengen. Dat haat ik weer enorm.
6-3/7-3quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duurde een minuut voordat mijn spel het weer deedNu wint fokkie dit makkelijk, niet helemaal fair dit
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben van de 80's dushi niet van de 40's
Vond trouwens die basilisk ook eng in the Chamber of Secrets. Durfde toen tijdje niet mijn handen te wassenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat m`n broertje 2 weken nachtmerries had nadat hij deel 1 in de bios had gezien
xdquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond trouwens die basilisk ook eng in the Chamber of Secrets. Durfde toen tijdje niet mijn handen te wassen
Eng niet, maar wel ziek vaak.quote:
goed planquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oke gaan we daarna naar lonrijs
doet me denken aan godzilla :'Dquote:
bedankt elanquote:
HP was juist wel slim inderdaad, maar bij een twilight, en die hubger games. Weet niet, dat vind ik echt puur marketing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Harry Potter vond ik dat anders een geslaagde keuze hoor.
Alleen bij the Hobbit is het wel ergOmdat dat zo'n dun boekje is waar ze dan drie films uithalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |