je begint rebels te wordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laatste categorie doelde ik op.
[..]Eindelijk iets tegen je verwachting in gedaan.
ja daar valt elan opquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met die tanden die 5 meter naar voren stonden
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelvrouw uit deel 2
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, die vogelvrouw uit deel 2
bij hem welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn haar zit de laatste dagen ook niet echt, maar mijn humor lijdt daar niet onder.
Dan is Home Alone 4 echt het slechtste wat ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laatste categorie doelde ik op.
Net als Gremlins, topshow was dat altijdquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds staat het elk jaar op hoor.
Ik vind hem best een aardige jongen, maar met grapjes maken moet hij stoppen ja.quote:
Eerste film was best leuk, maar vraag me af of het tweede deel niet ontzettend flauw gaat worden dan.quote:
Bedankt Hansquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
onthoud dit jongens
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ga wegquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
onthoud dit jongens
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Die staan nog op mijn PC, deel 1 en 2. Wacht nog steeds tot daar vervolg op komt, want dat was echt geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als Gremlins, topshow was dat altijd
Wow zo kende ik ze nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die staan nog op mijn PC, deel 1 en 2. Wacht nog steeds tot daar vervolg op komt, want dat was echt geniaal.
[ afbeelding ]
Enger dan Voldemort als kindquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow zo kende ik ze nooit
Wel enge films waren dat altijd he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |