Blijf het knap vinden dat het ventje gewoon zwaar aan de hero zit nuquote:
Je hebt leuke slechte films en "ik-wil-mezelf-nu-snijden-en-naar-Justin-Bieber-luisteren" slechte films.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn slechtere films, al Oh ik mijn Pathé historie moeten bekijken om je een titel te kunnen geven. Overigens was Hercules best goed. Soms nog grappig ook.
ik heel vaakquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lach weinig om FOK!
alleen soms schaterlachje als een autist
Lach je nooit om mij dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lach weinig om FOK!
alleen soms schaterlachje als een autist
Jep vorig jaar nog gekeken.quote:
Oh ik bedoel gewoon die nog moet komen in de bios.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Die bestaat toch Dumb & Dumberer of zo
Omdat je nu typt zoals Tjacka altijd deed als hij van Arena kwam.quote:
Dat zusje van Kevin zeker, viespeukquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lach je nooit om mij dan?
[..]
Jep vorig jaar nog gekeken.
Beter dan Home Alone 4 trouwens, omdat er nog best een raakbare jongedame in zat.
ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je nu typt zoals Tjacka altijd deed als hij van Arena kwam.
Met kut dit en dat.
Mijn haar zit de laatste dagen ook niet echt, maar mijn humor lijdt daar niet onder.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met zijn rare plaatjes van 9gag
en zijn haar zit altijd slecht
Wel Mila Kunis gebatst in haar topjarenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden dat het ventje gewoon zwaar aan de hero zit nu
welke van de 5quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zusje van Kevin zeker, viespeuk
Die met die tanden die 5 meter naar voren stondenquote:
Die laatste categorie doelde ik op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt leuke slechte films en "ik-wil-mezelf-nu-snijden-en-naar-Justin-Bieber-luisteren" slechte films.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had niet verwacht dat je hier op zou reageren
Nee man, die vogelvrouw uit deel 2quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zusje van Kevin zeker, viespeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |