SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Bedenk wat zou een echte homo doen?quote:
momenteel welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis
Er is nooit iemand anders dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis
Die is toch al 20 jaar uit ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik was vanavond naar de film Hercules. Best leuk
Cquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedenk wat zou een echte homo doen?
A) gaan kijken
B) politie bellen
C) zich verstoppen in zijn kast
Echte kasthomo dusquote:
Er kan altijd nog een klopgeest ronddwalen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is nooit iemand anders dus zo raar is dat niet.
Je reet staat voor meer mensen open bedoel jequote:
Subtiele grap.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je reet staat voor meer mensen open bedoel je
Zo'n fase had hij ook bij Pax en mij en je ziet hoe dat is afgelopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, sinds je mij gratis tarieven rekent doe ik alles voor je.
neuk me in mn kontje aubquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, sinds je mij gratis tarieven rekent doe ik alles voor je.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat zijn kast verkopen
Op FOK!
Zal ik hem kopen
Dan moet hij me meeten
true thatquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar. Misschien verkracht hij je welquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Op FOK!
Zal ik hem kopen
Dan moet hij me meeten
ik heb geen fase met je gehadquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n fase had hij ook bij Pax en mij en je ziet hoe dat is afgelopen
haha goeie zeg xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Op FOK!
Zal ik hem kopen
Dan moet hij me meeten
Dat zou jij wel willen he geil bokjequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar. Misschien verkracht hij je wel
nu haat ik je alweerquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen he geil bokje![]()
Of is dit weer teveel kinderboerderij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |