Ik speelde wel een beetje valsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
3 seconden, ja dat werd hem niet he Mex
smartiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nee je kent ze wel weet niet hoe het heet
Ik kijk het eigenlijk sowieso liever thuis dan in de bioscoop. Geen irritante mensen die popcorn gooien of random opmerkingen maken die je toch niet kent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Als ik gestoord wilde worden tijdens een film kijken dan ga ik wel bij iemand thuis 'film kijken'.
En Harry Potterquote:
Zout want zoet is niet te kanen.quote:
Flikkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speelde wel een beetje valsIk typte neeeeeee en dat keurde ie goed voor het een of andere antwoord
![]()
dan ben je echt een dom varken ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had ooit op een date dat meisje zoet en zout gemixt wou worden. Man wat was dat smerig.
Ja ik ging er niet echt vanuit dat ie dat goedkeurdequote:
oke zout kan ik nog wel mee levenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk sowieso liever thuis dan in de bioscoop. Geen irritante mensen die popcorn gooien of random opmerkingen maken die je toch niet kent.
[..]
En Harry Potter
[..]
Zout want zoet is niet te kanen.
Had ooit op een date dat meisje zoet en zout gemixt wou worden. Man wat was dat smerig.
Hierom werd het ook niks
Dat wijf is sowieso teringachterlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben je echt een dom varken ja.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Sjaak Swart overleden ofzo?
Gelukkig dan is er nog kansquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke zout kan ik nog wel mee leven
dat door elkaarwat een debiel
En daar had jij een date mee wat zegt dat over jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wijf is sowieso teringachterlijk.
waarom ging je dan op datequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig dan is er nog kans
Ja dat wijf spoort niet.
Je kan het altijd proberen om te kijken of het iets wordquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
En daar had jij een date mee wat zegt dat over jou
ohhh oke dacht alquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik toen dat soort dingen niet wist. Daarom ga je op date, om daarachter te komen.
Jr spoort zelf ook niet dus, hij nam pringles en doritos gemixt.quote:
Truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen om te kijken of het iets word
wat een gekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr spoort zelf ook niet dus, hij nam pringles en doritos gemixt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |