Cola sinas en bier en icetea en twee kaartjes voor twee zalen om zo twee halve films te bekijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr spoort zelf ook niet dus, hij nam pringles en doritos gemixt.
Ben je niet bang dat mensen boos wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
ik ga keer M&M's en skittles mixen op een feestje
lijkt me grappig
Haha baas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Cola sinas en bier en icetea en twee kaartjes voor twee zalen om zo twee halve films te bekijken.
neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat mensen boos worden
Ik haat Pringlesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr spoort zelf ook niet dus, hij nam pringles en doritos gemixt.
Het zijn apen. Chimpansees. Die bestaan echt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
goed plan
[..]
doet me denken aan godzilla :'D
[..]
bedankt elan
deze komt in mijn fobo
dat kan bij ons ook gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha baas.
Bioscoop waar ik vroeger woonde kon je zo doorlopen naar andere zaal en volgende film gratis meepikken
Nooit achter gekomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
True
Misschien had ze wel strak kutje tog
Wel achter genomen?quote:
ik houd sowieso niet van films waarin dieren praten tenzij getekende filmsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn apen. Chimpansees. Die bestaan echt.
quote:
Neequote:
Hou je ook niet van Animal Crackers?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd sowieso niet van films waarin dieren praten tenzij getekende films
Die film was best tofquote:
Ik moest lachen. Chapeau Elanquote:
nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Hou je ook niet van Animal Crackers?
[..]
Die film was best tof
[..]
Ik moest lachen. Chapeau Elan
Hoe kan dat als ze hem niet kent?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je geen leegte in je bestaan dan?
Nopequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je geen leegte in je bestaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |