Ik wil geen grapje maken over hoe haar leegte beter `opgevuld'' kan worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een leegte die opgevuld moet worden met iets van André van Duin.
Ik ben blij dat je verstandig bent en je niet verlaagd tot zulke ordinaire grappen ten koste van sofquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil geen grapje maken over hoe haar leegte beter `opgevuld'' kan worden.
Het Madame_Paonbroodjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof zeg ff welk broodje is de vadsigste die jullie hebben
Ik denk Meatballquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
watquote:
quote:
kip teriyaki vind ik persoonlijk echt heel erg goor, maar is een van de populairste.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij bedoelt het meest vette broodjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
kip teriyaki vind ik persoonlijk echt heel erg goor, maar is een van de populairste.
verder niet echt iets vies
hoezo
quote:
quote:
Blijkbaar wel Elanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
wauw is dat nog steeds zo happening?
Met spek en ei en zo?quote:
neem pizziola fokkiequote:
ooooohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt het meest vette broodje
Meatball is gehaktballetjes met vet sausjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Met spek en ei en zo?
Ga straks zuipen tot de ochtend en dan broodje halen bij Zuidplein en dan slapen denk ik
Hoe dik? Daar zijn gradaties in.quote:
ja pizzola is ook lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
neem pizziola fokkie
pepperoni met kip en die marinara saus van de meatball. lijkt me zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |