quote:Het is een episch ruimte-avontuur vol actie. In de ruimte wordt onverbiddelijk jacht gemaakt op de onbezonnen avonturier Peter Quill die een geheimzinnige bol heeft gestolen. Maar Ronan, een machtige badguy met plannen die het hele universum in gevaar dreigen te brengen, heeft zijn zinnen op de bol gezet.
Om uit handen te blijven van de volhardende Ronan zit er voor Quill niets anders op dan een ongemakkelijke wapenstilstand aan te gaan met een viertal uiteenlopende vreemde vogels; Rocket, een wapendragende wasbeer, Groot, een boommens, de dodelijke en mysterieuze Gamora en de door wraak gedreven Drax the Destroyer. Maar Quill komt erachter wat de ware kracht van de bol is, en dat de bol een bedreiging vormt voor het heelal.
Om de Melkweg te redden, moet hij alles op alles zetten om zijn rivalen bij elkaar te brengen om één laatste, wanhopige keer de handen ineen te slaan.
Also OP!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef black_phoenix89 het volgende:
Zou gaaf zijn! Mja het is weer eens in Amsterdam. Te ver weg. Jammer.
Dat dus. weer een dooie musquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef black_phoenix89 het volgende:
is 15 minuten verder met de trein.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Wootism het volgende:
Wederom Amsterdam
Utrecht was nog te doen geweest.
40 minuten dichter bij zul je bedoelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is 15 minuten verder met de trein.
30quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is 15 minuten verder met de trein.
Tevens ook mijn probleem... Al is bij mij een retourtje al 47,50 dus kan beter hier een kaartje kopen voor de bios, is goedkoperquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Deezertje het volgende:
20 euro voor een retourtje gaat 'm niet worden.
Eens! Als het dan nog een keer om 20:30 uur of zo zou zijn was het misschien nog enigszins haalbaar (niet iedereen heeft vakantiequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef black_phoenix89 het volgende:
Dan zit je weer met het feit dat de film te lang duurt en de OV-gangers niet meer thuis kunnen komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Eens! Als het dan nog een keer om 20:30 uur of zo zou zijn was het misschien nog enigszins haalbaar (niet iedereen heeft vakantie)
Precies dat dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Unites het volgende:
Toffe actie!
Alleen waarom altijd in Amsterdam. Ik waardeer dit echt enorm hoor, maar een keer ergens anders zou ook wel eens leuk zijn. Nu is het voor mij bijvoorbeeld niet om 1,5 uur te reizen.
Ook midden limburg? Gaan we dan samen gezellig met ons tweetjes paard? Onze eigen fok! party. Declareren we daarna de kosten bij fokquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Tevens ook mijn probleem... Al is bij mij een retourtje al 47,50 dus kan beter hier een kaartje kopen voor de bios, is goedkoper
Zit in brabant tegen eindhoven aan, maar we zullen wel samen kunnen gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ook midden limburg? Gaan we dan samen gezellig met ons tweetjes paard? Onze eigen fok! party. Declareren we daarna de kosten bij fok
Kom op allemaal, het is zomer.quote:
Ik ben wel vrij die dag, en woon in Groningen. De vrouw werkt. Ik kan meestal gratis met de trein (voordeel van Machinist zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kom op allemaal, het is zomer.
Uurtje eerder vrij, of desnoods een dagje, benzine/parkeer kosten delen iemand de bob en lekker met vier fok!ers een dagje Amsterdam.
En anders een dagje Amsterdam met groepsretour in de trein, zeker met een man of tien kost dat geen drol. Kan iedereen nog drinken ookKost je met 10 man 6,40 p.p. en je hoeft niet ééns op hetzelfde station in te stappen.
Nog meer Groningers zin in een dagje Amsterdam?
Ik zit in Hoogezand, en lol machinist, dan mag jij de bob zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij die dag, en woon in Groningen. De vrouw werkt. Ik kan meestal gratis met de trein (voordeel van Machinist zijn) Ik hou de optie nog even open.
Het kan vast nog wel, het is niet zo dat de kaartjes in een uur wegzijn.quote:
Anders hadden we heleldate met FOK! users als mahram.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jammer. had je graag even irl gezien
Ik heb ze toegewezen gekregen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het kan vast nog wel, het is niet zo dat de kaartjes in een uur wegzijn.
Hoogezand DAMN... dagje ruilen? I know someone therequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zit in Hoogezand, en lol machinist, dan mag jij de bob zijn
Als er nog andere mensen uit Groningen gezamenlijk willen, of onderweg opstappen. Kunnen we wel met een groepje wat afspreken.
Mijn voorkeur zou zijn om rond een uur of tien (flexibel) die kant op te gaan, lekker een middagje in Amsterdam, hapje eten en dan naar de film, drankje erna en dan weer terug.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Anders hadden we heleldate met FOK! users als mahram.
Gezellig, dan zit ik in het midden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoogezand DAMN... dagje ruilen? I know someone there
[..]![]()
Neem gelijk je broer mee dan. Je kunt toch 2 kaartjes doen.
Jahoor, geen probleem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoogezand DAMN... dagje ruilen? I know someone there
Waar kom je weg?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze toegewezen gekregen.
Alleen bedenk ik me dat een kaartje hier in de bios waarschijnlijk goedkoper is dan het treinkaartje.
Waar kom jij weg?? Ik hoor njet vaak dat mensen ook 'weg' in plaats van "vandaan" zeggen dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem.
[..]
Waar kom je weg?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Waar kom jij weg?? Ik hoor njet vaak dat mensen ook 'weg' in plaats van "vandaan" zeggen dus
quote:
Mwah, het ligt 10 minuten van mijn werk vandaanquote:
Niet voor zover wij weten. We zitten ook in een andere zaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef So_Surreal het volgende:
Er zijn toch niet weer van die GTST mensen bij heh?
Wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Weer een topactie natuurlijk, mag ik je badge weer Breuls?.
Volgens mijheb ik de vorige keer je crewbadge gekregen op het eindequote:
Die van Oz heb ik nog, dus de mijne was het niet. Ik bewaar mijn badges meestal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mijheb ik de vorige keer je crewbadge gekregen op het einde.
Maar kan ook van Johan geweest zijn.
Ok, dan was het Johanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die van Oz heb ik nog, dus de mijne was het niet. Ik bewaar mijn badges meestal.
Ah dus geen IMAX-versie, jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet voor zover wij weten. We zitten ook in een andere zaal.
Normale 3D.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:43 schreef harley het volgende:
Is het in "normale" versie 3D of Imax 3D ?
Voorheen wel gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Krijgen we netjes een brilletje erbij ?
Dat is de goodiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Natuurlijk. En die mag je houden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Als je je daar echt druk om maakt moet je maar niet komen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
14 jaar geleden was het nog wel eens zo dat er redelijk wat gajes rondliep op dat tijdstip, maar nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
Geen idee hoe dat zit, ik ben er nog nooit geweest. Anders zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je daar echt druk om maakt moet je maar niet komen denk ik.
Er zit een MediaMarkt, Prenatal en Perry Sport tot 21:00/22:00 open, kroegen, een megabioscoop, 3 concertzalen en een zooi horeca, hoe eng denk je zelf dat het is?.
Top.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
14 jaar geleden was het nog wel eens zo dat er redelijk wat gajes rondliep op dat tijdstip, maar nu echt niet meer.
Behalve met voetbalwedstrijden, maar dan ziet het ook zwart van de ME
Nee ok, maar het is (no offence) zo'n provinciaalse vraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, ik ben er nog nooit geweest. Anders zou ik het niet vragen.
Als het echt zo erg was als ik heb gehoord had ik hoogstens ander vervoer geregeld dan het OV.
[..]
Top.
Werkte in 2000 bij de ABN Amro op de hoogoorddreef, na 20u werden we door de beveiliging begeleid naar Amsterdam Bijlmerquote:
Idd, nergens meer voor nodig, en er lopen sowieso 300 FOK!kers buiten op dat momentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Werkte in 2000 bij de ABN Amro op de hoogoorddreef, na 20u werden we door de beveiliging begeleid naar Amsterdam Bijlmer
Kan het me nu niet meer voorstellen.
Als je de achterbuurman vraagt wil die er wel 5D van maken, de rest staat al hierboven...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef 301 het volgende:
Amstergadverdamme he bah... als Rotterdammer moet ik wel een oog of twee dichtknijpen gelukkig al eerder de journey van station naar bioscoop ondernomen dus moet het te doen zijn.
Een ietswat boldvraag maar is dit een reguliere film of is het IMAX met 5d en trilstoelen enzoo?
Ik kom vaak genoeg in A'dam Centrum dus dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee ok, maar het is (no offence) zo'n provinciaalse vraag . Alsof je hier in Amsterdam nergens gewoon over straat kan ofzo.
Michielos is dus ook aanwezig begrijp ik.quote:
Zuid Oost is groot he? En het is geen woonwijk met enge flats zoals de Bijlmer, maar ook daar kan je best rondlopen over het algemeen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg in A'dam Centrum dus dat geloof ik wel.![]()
Maar als ik mijn ouders moet geloven dan zou je zodra je in Zuid-Oost bent te maken krijgen met junks en het 'rondreizende groepje' dat je voor het minste neersteekt.Overdreven, I know.
[..]
Michielos is dus ook aanwezig begrijp ik.
ZIE JE WEL!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar ongevaarlijk zou ik het zeker niet noemen.
Oopsquote:
Er lopen dan iets van 300 FOK!kers, dus ik zou wel een busje mace meenemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Niks om bang voor te zijn als ik dit zo zie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er lopen dan iets van 300 FOK!kers, dus ik zou wel een busje mace meenemen.
Jouw bronnen mbt het onbekende zijn niet heel betrouwbaar he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
Niks om bang voor te zijn als ik dit zo zie.![]()
Blijkbaar niet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw bronnen mbt het onbekende zijn niet heel betrouwbaar he?.
meeten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef CherryLips het volgende:
IngeschrevenWekker gaat de volgende ochtend om kwart voor zes, dus de film draait net niet te laat
Gewoon gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:13 schreef BrandX het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje, lijkt me wel onwijs toffe film!
Waarom twijfel je nou weer boksmuts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:13 schreef BrandX het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje, lijkt me wel onwijs toffe film!
Omdat het 3D is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom twijfel je nou weer boksmuts?.
je hoeft niet naast mij te zitten ok?.
Het leven is ook in 3D.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Omdat het 3D is.
En mss wil ik wel naast je zitten![]()
Gewoon achter al die andere bleekneusjes aanlopen, op zijn hoogst doen zij een poging te telefoon te hacken of vragen zij je uit voor een weekendje cosplay op zolder bij mama thuis, in beide gevallen standvastig zijn en je verdedigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Zijn die plekken al niet vergeven na al die DM's die je na het posten hier vast zult hebben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wie wil dat nou niet, maar er is maar plek voor 2 babes.
De computer is bezig de beste matches uit te reken op basis van pohi, lidmaatschap van KPD en evt geposte foto's aldaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn die plekken al niet vergeven na al die DM's die je na het posten hier vast zult hebben gehad
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
De computer is bezig de beste matches uit te reken op basis van pohi, lidmaatschap van KPD en evt geposte foto's aldaar.
Nou hulde aan degene die het lukt om mijn oude Siemens AP75 te hacken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
op zijn hoogst doen zij een poging te telefoon te hacken
Zijn volgens mij dit jaar nog maar 4 schietpartijen geweest, is maar 1 meer dan vorig jaar. Valt dus reuze mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Tel daar maar 1 bij op, met al die gevaarlijke autistische FOK!kers uit de provincies die opeens van hun zolder afkomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zijn volgens mij dit jaar nog maar 4 schietpartijen geweest, is maar 1 meer dan vorig jaar. Valt dus reuze mee.
Je bedoelt dat je dacht dat het al de elfde was?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaah kut zooi !
Ik sta reserve voor 1 ticket, ik dacht dat het vandaag maandag was!!
Nee ik zag in de OP staan:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dacht dat het al de elfde was?
2 minuten van te voren zegt toch een groot deel af 'ik kan last minute niet meer'. Plek zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaah kut zooi !
Ik sta reserve voor 1 ticket, ik dacht dat het vandaag maandag was!!
Het verbaasde mij al dat ik vanochtend nog gewoon kaarten kon aanvragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik zag in de OP staan:
Score vanavond vanaf 20:00 kaarten, gepost op maandag 4 augustus.
Ik had dus in mijn agenda gezet als herinnering om vanavond die kaarten te halen, omdat ik het idee had dat het vandaag maandag zou zijn ipv gisteren.
Maar toen las ik iemand anders die postte "ik heb een kaart" en ging ik even goed kijken
Kan er niet ingezien worden hoe hoog ik op de wachtlijst sta?
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
2 minuten van te voren zegt toch een groot deel af 'ik kan last minute niet meer'. Plek zat.
Hmm ik las er vanmorgen nog over, baal echt dat ik niet opgelet hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het verbaasde mij al dat ik vanochtend nog gewoon kaarten kon aanvragen.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Breuls het volgende:
Belangrijk dus dat als je toch niet kunt of wilt, en je beseft je dat voor maandagmiddag, dat je effe je kaarten inlevert.
Da's sowieso maar 1x grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
Dan beloof ik geen FiPo meer te roepen aan het begin van het film, zoals de eerste keer met de FOK!vertoning
De kracht van humor zit hem in herhalingquote:
Da's soms wel waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kracht van humor zit hem in herhaling.
Ow, nog alle tijd dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Breuls het volgende:
Belangrijk dus dat als je toch niet kunt of wilt, en je beseft je dat voor maandagmiddag, dat je effe je kaarten inlevert.
Dus als iemand bij wijze van spreken nu zijn kaarten inlevert, en ik zou als eerste op de reservelijst staan, krijg ik daar pas op de 11e bericht van?quote:Je staat op de reservelijst voor 2 kaarten. Direct na het aflopen van de actieperiode (11 augustus 2014 om 12:30 uur) ontvang je, indien er alsnog plek voor je blijkt te zijn, per mail een definitieve bevestiging met je aanmeldingscode. Die mail dien je als toegangsbewijs mee te nemen naar het evenement.
Nee, je krijgt een mailtje zodra dat gebeurt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dus als iemand bij wijze van spreken nu zijn kaarten inlevert, en ik zou als eerste op de reservelijst staan, krijg ik daar pas op de 11e bericht van?
Awesomequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een mailtje zodra dat gebeurt.
Ben je alweer uit het gevang dan, schoremquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Paardlants het volgende:
Volgende keer graag in Eindhoven of Den Bosch, Nijmegen, Helmond wat mij part.
Was dat bij John Carter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
Dan beloof ik geen FiPo meer te roepen aan het begin van het film, zoals de eerste keer met de FOK!vertoning
Wat snap je daar niet aan?quote:
klopt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:13 schreef Gnomestein het volgende:
er staat nu 2 kaarten toegewezen, aanmelding en mail vanochtend. houdt dat dan in dat ik een van de 320 eersten was? ( als in grote kans op de kaarten?)
Telefoon is primaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
moet je echt een fysieke print van je bevestigings-mailtje meenemen of is het ook oke als het op je smartphone staat?
Vond het publiek vorige keer stuk leuker dan het gemiddelde bios publiek. Ga dan ook graag weer heenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Klopt jadaarna nog bij THE wizard of Ozz geweest, was ook erg leuk.
Wat jij het makkelijkst vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
moet je echt een fysieke print van je bevestigings-mailtje meenemen of is het ook oke als het op je smartphone staat?
Jij wilt gaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen er een paar mensen afzeggen? Dank u.
Ik sta nog voor 2 kaartjes, maar ga hoogstwaarschijnlijk niet.quote:
Waarom ga jij niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nog voor 2 kaartjes, maar ga hoogstwaarschijnlijk niet.
Voor jou geef ik ze wel op bby
Omdat het veel tijd en geld kost om er naar toe te gaan.quote:
Gewoon gelijk na de film weer vertrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het veel tijd en geld kost om er naar toe te gaan.
Ik kan net zo goed een week later in Leiden gaan.
Retourtje Amsterdam Bijlmer is geloof ik 16,50.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na de film weer vertrekken.En volgens mij is Leiden > Amsterdam en terug net zoveel als een kaartje zelf in Leiden.
Kom nu
Op 2 accounts bedoel je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef darkmond het volgende:
Ik heb 3 kaartjes op mijn naam. Is dat toegestaan?uiteraard gaan er ook 2 personen mee.
Op een account van een ander die zijn ticket aan mij gaf (als hij een er een krijgt althans). Gaat om een kaartje maar staat ook op mijn naam. Dus op de lijst zullen er bij mijn naam waarschijnlijk 3 zijn.quote:
Oeh, ik hoop ook op kaartjesquote:
Dat kun je gewoon aanpassen; kijk maar op de ticketpagina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Het @yahoo mailadres waar ik de aanvraag voor een ticket heb gedaan... daar heb ik geen toegang meer toe, kan hij naar een ander adres verzonden worden?
Zet de naam van één van de anderen even bij het losse kaartje. Anders is het misschien verwarrend bij het afstrepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Op een account van een ander die zijn ticket aan mij gaf (als hij een er een krijgt althans). Gaat om een kaartje maar staat ook op mijn naam. Dus op de lijst zullen er bij mijn naam waarschijnlijk 3 zijn.
Gelukt!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon aanpassen; kijk maar op de ticketpagina.
Gewoon in inbox binnen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gelukt!
De bevestiging gooit Hotmail onmiddelijk in de spam/junk dus... let daar even op Fokkers
Mocht je de mail helemaal niet meer terug kunnen vinden, dan staat je bevestigingscode ook op de ticketpagina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gelukt!
De bevestiging gooit Hotmail onmiddelijk in de spam/junk dus... let daar even op Fokkers
quote:Auto
Parkeren P6 Pathé Arena
Adres De Corridor 15, 1101 BC, Amsterdam
Tarief Met de speciale parkeerkaart van Pathé ¤ 6,50 voor 4 uur. Anders ¤ 1,- per 25 minuten. De parkeerkaart van ¤ 6,50 is ook geldig in: P1 Transferium en P6 Pathé Arena.
Parkeren P1-ArenA: voordelig parkeren voor Pathé Arena bezoekers
Adres Burgemeester Stramanweg 130, 1101 EP, Amsterdam
Tarief Met de speciale parkeerkaart van Pathé ¤ 6,50 voor 4 uur. Anders ¤ 1,- per 25 minuten.
Tijdens evenementen op de ArenA Boulevard kunnen de parkeertarieven afwijken.
Parkeerkaarten zijn verkrijgbaar bij de kassa’s van Pathé Arena.
Kaartje voor parkeren koop je bij de kassa, als die open is kan je er vast eentje halen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef Breuls het volgende:
Maandag is een normale dag voor Pathé, dus ik denk van wel.
Nooit van gebruik gemaakt, trouwens. Ik betaal altijd gewoon bij de automaat.
Je zou natuurlijk ook gewoon even je kop kunnen laten zien in de kroeg na afloopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:28 schreef tcr het volgende:
[..]
Kaartje voor parkeren koop je bij de kassa, als die open is kan je er vast eentje halen...
Ga lekker met de trein (Businesscard), maar is er een eindtijd bekend? Zie elk half uur, lullig als de film om 21:31 is afgelopen ofzo :|.
Dat is engquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon even je kop kunnen laten zien in de kroeg na afloop.
Dan ga je maar weg na de film zonder mijquote:
Hadden we andere plannen danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dan ga je maar weg na de film zonder mij.
2 uur omringd door FOKkers is al 'eng' genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon even je kop kunnen laten zien in de kroeg na afloop.
Alleen na afloop?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van te voren kan ook, maar ik moet werken tot 17:30, dus daar zal ik dan niet bij zijnquote:
Dat weet alleen het systeem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef Rebubbled het volgende:
Op welke plek sta ik op de reservelijst als ik me net heb aangemeld? Uberschlomo hier.
I can't let you do that Breuls.....quote:
Kan ik niet handmatig wat naar voren worden geschoven in het systeem?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I can't let you do that Breuls.....
Zoals je leest, niemand heeft invloed op het almachtige systeemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Kan ik niet handmatig wat naar voren worden geschoven in het systeem?
Ik zal niemand iets zeggen en de waan van het systeem in stand houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals je leest, niemand heeft invloed op het almachtige systeem.
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen of je toevallig iemand kent die 2 kaarten heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:01 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik zal niemand iets zeggen en de waan van het systeem in stand houden.
Ik heb 2 kaarten, maar niet over, slechts 1quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Rebubbled het volgende:
Maar, maar, fok wil toch graag het chickquota opkrikken tijdens zulks events, zodat er meer nerds naar de website komen en er meer keiharde pegels te verdienen zijn? Ik beloof spange chicka mee te brengen.
Die heeft zelf kaarten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Rebubbled het volgende:
Je neemt Cue toch al mee? En ik wil juist mijn Sasha Grey look-a-like chicka meebrengen en behoef derhalve twee stuks kaarten.
Nice, mag ik in het midden zitten ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Rebubbled het volgende:
Je neemt Cue toch al mee? En ik wil juist mijn Sasha Grey look-a-like chicka meebrengen en behoef derhalve twee stuks kaarten.
Dat tongt zo lastig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nice, mag ik in het midden zitten ?
Gewoon over mijn schoot hangen, ik kijk dan wel alleen.quote:
Volgens mij heb ik jou al eens bij eenzelfde event in het wild gespot. Je zei zelfs dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gewoon over mijn schoot hangen, ik kijk dan wel alleen.
Ik ben te herkennen aan die grote vierkante kartonnen doos op mijn hoofd, zoals op mijn UI.
Hmm helaas, tot zover mijn anonimiteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al eens bij eenzelfde event in het wild gespot. Je zei zelfs dingen.
Oh stiekem maar goed dat er geen kaartjes zijn dus. Ik krijg het heen en weer van 3D. De rest veel plezierquote:
Dat ligt eraan of mede-fokkers hun schoten beschikbaar stellenquote:Op die website staat dat er misschien nog meer kaarten beschikbaar komen... is daar nog enige kans op?
Er is een mail naar je verstuurd op 4 augustus om 22:56 uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef F_JD het volgende:
Is de bevestigingsmail sowieso verstuurd? Ik heb namelijk niks gehad, ook niet in spam, maar heb wel kaarten en een code toegewezen gekregen op de landingspagina.
Dat klopt, en is al een aantal keer gebeurd, de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of mede-fokkers hun schoten beschikbaar stellen
Bedankt! In dat geval... heb ik hem niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is een mail naar je verstuurd op 4 augustus om 22:56 uur.
Je krijgt maandagmiddag nog een bevestiging.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:27 schreef F_JD het volgende:
[..]
Bedankt! In dat geval... heb ik hem niet meer![]()
De code is voldoende.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:36 schreef hottentot het volgende:
Is de bevestigingscode van de landingspagina op print/telefoon voldoende om binnen te komen, of moet dat echt met de mail van aanstaande Maandag?
Ah, helemaal top.quote:
Jammer dat je niet kan komen maar props voor het inleveren op tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:15 schreef ikweetnietwat het volgende:
Gefeliciteerd 2 ander
e fokkers! Er kwam wat tussendoor dus kaartjes ingeleverd
Lift is aanwezig om bij de zalen te komen en op de achterste rij is ruimte voor rolstoelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is die zaal een beetje rolstoelvriendelijk, eigenlijk? Anders moet ik toch maar annuleren..
Superquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Lift is aanwezig om bij de zalen te komen en op de achterste rij is ruimte voor rolstoelen.
Dat kun je eventueel onderling regelen. Hij kan bijvoorbeeld de naam van die andere vriend invullen op de actiepagina, en zijn adres.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Nuggets het volgende:
Een vriend van me kan niet, kan een andere vriend toch op zijn naam het kaartje ontvangen?
quote:Hoewel het ticketsysteem alle zorgvuldigheid bij het toekennen van kaarten in acht neemt is een status 'toegewezen' geen garantie voor een plaats tijdens de voorstelling.
Goedschiks of kwaadschiksquote:
Hee, een nieuwe rode naam?quote:
Ik zit hier al 15 jaar te wachten op een rode username en die Breuls komt net kijken en whoppa, rood. Ik voel je.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit hier al 15 jaar te wachten op een rode username en die Breuls komt net kijken en whoppa, rood. Ik voel je.
Mee eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef along het volgende:
Gisteren gezien toffe film aanrader! vooral Groot is mijn favoriete karakter.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit hier al 15 jaar te wachten op een rode username en die Breuls komt net kijken en whoppa, rood. Ik voel je.
De e-mail moet nog verstuurd worden. Die komt vanmiddag bij je binnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef maturon het volgende:
Ik heb al de hele week veel zin om deze film te gaan kijken, maar ik heb een vraagje.
http://frontpage.fok.nl/tickets.php?event=13 op Deze pagina heb ik de volgende tekst
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen. Je aanvraagcode is: ******** (* heb ik afgeschermd)
is dit voldoende voor de film? want helaas heb ik de mail niet ontvangen omdat mijn mail niet goed werkte (rede is dat hij 4 jaar lang niet gebruikt is en dat hotmail me account had dichtgegooid, maar hij werkt nu weer gelukkig)
is alles goed zo of moet ik nog iets doen of veranderen?
Dit betekent toch gewoon dat ik die kaartjes heb? Ik was vrij vroeg met me er voor aanmelden... Heb nog steeds geen bevestigingsmail gekregen. Terwijl er stond dat je direct na het stoppen van de actie periode (vandaag 12:30) een mail krijgt voor de kaartjes.quote:Hoi [mijn naam],
[tekst]
We hebben 2 kaarten voor je gereserveerd. Direct na het aflopen van de actieperiode (11 augustus 2014 om 12:30 uur) ontvang je per mail een definitieve bevestiging met je aanmeldingscode. Die mail dien je als toegangsbewijs mee te nemen naar het evenement.
[tekst]
Zie je bij de voorstelling!
Als je nu net geen nieuwe mail hebt gekregen is het voldoende om de code effe bij de hand te houden. In eerste instantie vragen we naar je naam.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef maturon het volgende:
Ik heb al de hele week veel zin om deze film te gaan kijken, maar ik heb een vraagje.
http://frontpage.fok.nl/tickets.php?event=13 op Deze pagina heb ik de volgende tekst
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen. Je aanvraagcode is: ******** (* heb ik afgeschermd)
is dit voldoende voor de film? want helaas heb ik de mail niet ontvangen omdat mijn mail niet goed werkte (rede is dat hij 4 jaar lang niet gebruikt is en dat hotmail me account had dichtgegooid, maar hij werkt nu weer gelukkig)
is alles goed zo of moet ik nog iets doen of veranderen?
Nee. De status op de ticketpagina is altijd de actuele status.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef RecomServ het volgende:
Krijg je ook een email binnen als je uiteindelijk niet één van de gelukkigen bent?
Jouw naam staat tweemaal op de lijst. Mail en/of code is handig om bij je te hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:56 schreef darkmond het volgende:
Volgens mij heb ik 't al eerder gezegd... Maar snapte niet precies wat werd bedoeld.
Een ander lid (dankjewel hiervoor trouwens!) heeft zich ook geregistreerd. Zelf gaat diegene niet, maar de aanvraag staat op diens mail maar op mijn naam. Dus mijn naam zal 3x komen op de lijst gok ik. Volstaat het enkel tonen van de mail die diegene naar mij doorstuurt dan?
Means diegene heeft volgens jou geen kaartje weten te bemachtigen? Ik heb de mail nog steeds niet doorgestuurd gekregen. Maar dat zal meer te maken dat de mail nog niet eens gecheckt is denk ik...quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jouw naam staat tweemaal op de lijst. Mail en/of code is handig om bij je te hebben.
Naar beide adressen zijn mails verstuurd, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Means diegene heeft volgens jou geen kaartje weten te bemachtigen? Ik heb de mail nog steeds niet doorgestuurd gekregen. Maar dat zal meer te maken dat de mail nog niet eens gecheckt is denk ik...
320 Fokkersquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Met 320 mensen in de rij staan voor de balie
'Wat is uw code?'quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Nee, dat gaat goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Naam + code. Neem gewoon de mail mee op je foon ofzo, dat werkt prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Giester het volgende:
Is de code voldoende, of hebben we een secret handshake of FOK! gangsign nodig?
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B Aquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Giester het volgende:
Is de code voldoende, of hebben we een secret handshake of FOK! gangsign nodig?
M'n straatnaam, echte naam, of FOK! naam?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Naam + code. Neem gewoon de mail mee op je foon ofzo, dat werkt prima.
Aight brada.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef GI het volgende:
[..]
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bitquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef GI het volgende:
[..]
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A
Sonicquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bit
Wat je hebt ingevuld bij aanvraag (en tussen haakjes hebben we je username er ook bij staan).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:03 schreef Giester het volgende:
[..]
M'n straatnaam, echte naam, of FOK! naam?
Konamicode miss Lips.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bit
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Er kan dus ook nog gewoon iemand met mij mee.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Reuze veel zin in een filmpje! Maar ik was te laat met knopjes drukken, met wie mag ik mee?
Mij best hoor, ik zie je daar van te voren dan wel, ik ben rond 18:00 bij het grolsch cafequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Reuze veel zin in een filmpje! Maar ik was te laat met knopjes drukken, met wie mag ik mee?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best hoor, ik zie je daar van te voren dan wel, ik ben rond 18:00 bij het grolsch cafe.
FF kijken hoe je er ook alweer uitziet hoorquote:
Dat is toch een jaar of 7 terug denkquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FF kijken hoe je er ook alweer uitziet hoor.
Misschien is er iemand die heeft gecanceld en het jou ten zeerste gunt toch te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef RidderGraniet het volgende:
Shit, ben te laat! Had graag willen gaan.
Daaromquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is toch een jaar of 7 terug denk
RidderGraniet zoekt nog kaarten. Zie zijn post van net.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef ems. het volgende:
Jongens, het Indiase eten van gisteravond was heerlijk maar ik heb niet kunnen slapen van de buikkramp en mijn anus staat in de fik. Ik heb 2 kaartjes over. Wie?
Of kan ik mijn kaartje nu niet meer delen?
2 ook goed? PM!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef RidderGraniet het volgende:
@ems Ik wil wel een kaartje overnemen
Tnxquote:
Verstuurd. Enjoy!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:43 schreef RidderGraniet het volgende:
@ems, ik kan geen DM sturen, maar mail is prima.
Je kunt het naar dit tijdelijk adres sturen, scheelt mij weer spam:
a414188@trbvm.com
Maak een ticketswap aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef Breuls het volgende:
Lijkt wel Lowlands hier, al dat gehandel in kaarten.
Als je ernaar moet vragen zit je niet in de incrowdgroep helaasquote:
Dan ga ik zelf wel zoeken bij oa de tentjes in de Decathlonquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ernaar moet vragen zit je niet in de incrowdgroep helaas.
OK, welke lul/kut heeft er gelekt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf wel zoeken bij oa de tentjes in de Decathlon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |