Nee, je krijgt een mailtje zodra dat gebeurt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dus als iemand bij wijze van spreken nu zijn kaarten inlevert, en ik zou als eerste op de reservelijst staan, krijg ik daar pas op de 11e bericht van?
Awesomequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een mailtje zodra dat gebeurt.
Ben je alweer uit het gevang dan, schoremquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Paardlants het volgende:
Volgende keer graag in Eindhoven of Den Bosch, Nijmegen, Helmond wat mij part.
Was dat bij John Carter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
Dan beloof ik geen FiPo meer te roepen aan het begin van het film, zoals de eerste keer met de FOK!vertoning
Wat snap je daar niet aan?quote:
klopt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:13 schreef Gnomestein het volgende:
er staat nu 2 kaarten toegewezen, aanmelding en mail vanochtend. houdt dat dan in dat ik een van de 320 eersten was? ( als in grote kans op de kaarten?)
Telefoon is primaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
moet je echt een fysieke print van je bevestigings-mailtje meenemen of is het ook oke als het op je smartphone staat?
Vond het publiek vorige keer stuk leuker dan het gemiddelde bios publiek. Ga dan ook graag weer heenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Klopt jadaarna nog bij THE wizard of Ozz geweest, was ook erg leuk.
Wat jij het makkelijkst vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
moet je echt een fysieke print van je bevestigings-mailtje meenemen of is het ook oke als het op je smartphone staat?
Jij wilt gaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen er een paar mensen afzeggen? Dank u.
Ik sta nog voor 2 kaartjes, maar ga hoogstwaarschijnlijk niet.quote:
Waarom ga jij niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nog voor 2 kaartjes, maar ga hoogstwaarschijnlijk niet.
Voor jou geef ik ze wel op bby
Omdat het veel tijd en geld kost om er naar toe te gaan.quote:
Gewoon gelijk na de film weer vertrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het veel tijd en geld kost om er naar toe te gaan.
Ik kan net zo goed een week later in Leiden gaan.
Retourtje Amsterdam Bijlmer is geloof ik 16,50.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na de film weer vertrekken.En volgens mij is Leiden > Amsterdam en terug net zoveel als een kaartje zelf in Leiden.
Kom nu
Op 2 accounts bedoel je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef darkmond het volgende:
Ik heb 3 kaartjes op mijn naam. Is dat toegestaan?uiteraard gaan er ook 2 personen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |