Dat was een Disney mannetje volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die Midden-Oosterse man met de camera bij jullie hoorde.![]()
Hij was zo fanatiek met foto's maken, ik dacht dat het voor FOK! was.
Ja, ik vroeg me dat ook even af, maar vergat het te vragen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die Midden-Oosterse man met de camera bij jullie hoorde.![]()
Hij was zo fanatiek met foto's maken, ik dacht dat het voor FOK! was.
Toen ik stond te wachten tot de zaal open ging viel het me op dat hij met de oosterse dame stond te kletsen over wat voor foto's ze wilde hebben. Dus ik gok zomaar dat het een Disney Marketing mannetje was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me dat ook even af, maar vergat het te vragen.
Ik neem aan dat het één los staat van het ander ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
We zijn misbruikt door Disney.
Ik voel me vies.
Ja, was puur toevalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het één los staat van het ander ?
Welke Oosterse dame?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Toen ik stond te wachten tot de zaal open ging viel het me op dat hij met de oosterse dame stond te kletsen over wat voor foto's ze wilde hebben. Dus ik gok zomaar dat het een Disney Marketing mannetje was.
Hij stond op een gegeven moment ook random Fokkers te vragen of ze even net alsof met hun telefoon dingen konden opzoeken voor de foto.
Toen je met de kaartjes bezig was stonden er achter jou (Trappetje op) mensen waarvan ik gokte dat ze van Disney waren. Eentje deed me oosters aan. Echt oosters, niet dat neppe middenoostersquote:
Volgens mij was dat iets anders. Maar ik weet er het fijne niet van. Het zou een video/foto-team kunnen zijn geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Toen je met de kaartjes bezig was stonden er achter jou (Trappetje op) mensen waarvan ik gokte dat ze van Disney waren. Eentje deed me oosters aan. Echt oosters, niet dat neppe middenoosters
Maar dat kan ik ook mis hebben.
Die collega van jou "R" !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef Breuls het volgende:
Geen idee; ik weet niet wie er foto's gemaakt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |