[html-edit-me]<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/MFIl2Gh2Nog" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/html]quote:Het is een episch ruimte-avontuur vol actie. In de ruimte wordt onverbiddelijk jacht gemaakt op de onbezonnen avonturier Peter Quill die een geheimzinnige bol heeft gestolen. Maar Ronan, een machtige badguy met plannen die het hele universum in gevaar dreigen te brengen, heeft zijn zinnen op de bol gezet.
Om uit handen te blijven van de volhardende Ronan zit er voor Quill niets anders op dan een ongemakkelijke wapenstilstand aan te gaan met een viertal uiteenlopende vreemde vogels; Rocket, een wapendragende wasbeer, Groot, een boommens, de dodelijke en mysterieuze Gamora en de door wraak gedreven Drax the Destroyer. Maar Quill komt erachter wat de ware kracht van de bol is, en dat de bol een bedreiging vormt voor het heelal.
Om de Melkweg te redden, moet hij alles op alles zetten om zijn rivalen bij elkaar te brengen om één laatste, wanhopige keer de handen ineen te slaan.
Vragen, uitwisselen van kaarten, voorpret, omdat het kan, omdat ik er zin in had?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:56 schreef Unites het volgende:
Waarom dit topic? De actie is toch inmiddels al gesloten? Het is zelfs vanavond al.
En dan reeks je hem niet effe...quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vragen, uitwisselen van kaarten, voorpret, omdat het kan, omdat ik er zin in had?
Lek grapjes na nu.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, welke lul/kut heeft er gelekt?.
Jouw mail staat hier gewoon in de lijst van verzonden e-mails. Je zou 'm om of na 12.49 uur gekregen moeten hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:09 schreef iamcornelius het volgende:
Ik heb vorige week een bevestigingsmail gehad dat ik kaartjes heb gewonnen.
Maar ik heb vandaag dan weer géén e-mail gehad.
Wat nu?
Pffff... Zat hem al te knijpenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jouw mail staat hier gewoon in de lijst van verzonden e-mails. Je zou 'm om of na 12.49 uur gekregen moeten hebben.
In ieder geval kun je gewoon langskomen, je staat op de lijst.
Die kun je vinden op de ticketpagina. Oh nee, omdat de actie is afgelopen kan dat niet meer. Dat moeten we maar even aanpassen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:18 schreef iamcornelius het volgende:
[..]
Pffff... Zat hem al te knijpenThanks! Kun je de code ff in een privebericht doorgeven? Scheelt vanavond wellicht een hoop rompslomp?
Ja heel graag! Ik stond al op de reservelijst, maar die werkt niet meerquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:37 schreef curtazimo het volgende:
2 kaarten beschikbaar hier, mocht er nog interesse zijn
Is goed! Zal ik je de code dan DM-en? Of de mail sturen? Weet niet of de code alleen genoeg isquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:38 schreef jeremyjohnson het volgende:
[..]
Ja heel graag! Ik stond al op de reservelijst, maar die werkt niet meer
Naam + code.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Is goed! Zal ik je de code dan DM-en? Of de mail sturen? Weet niet of de code alleen genoeg is
Euh ik heb geen idee eigenlijk..?! Forward anders maar naar: a418059@trbvm.comquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Is goed! Zal ik je de code dan DM-en? Of de mail sturen? Weet niet of de code alleen genoeg is
Mail verstuurdquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:43 schreef jeremyjohnson het volgende:
[..]
Euh ik heb geen idee eigenlijk..?! Forward anders maar naar: a418059@trbvm.com
Ik kan niet DMen namelijk
Thanks!quote:
Geen probleem, veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:46 schreef jeremyjohnson het volgende:
[..]
Ik heb m binnen! Echt super bedankt man!!
Nee, we hebben deze keer geen zaalvulling nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
Maar Breuls, zijn er nou nog GTST-sterren ?
Als dat het geval is doe ik namelijk geen marktkleding aan.
Jammer, ik had al een zooi vinnige tweets in de aanslagquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, we hebben deze keer geen zaalvulling nodig.
kun je z'n naam geven? Dan check ik ff.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:02 schreef lynxie11 het volgende:
@Breuls,
vriend van me kreeg deze boodschap op de ticketpagina:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen. Je aanvraagcode is: [.............]
Hij heeft geen bevestigingsmail gekregen of deze aanvraagcode + zn username voldoende?
Ik heb je nog niet gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hopelijk zijn er ook wat old school lui, anders ken ik niemand
Ik zat al in de IMAX zaalquote:
Oldschool?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hopelijk zijn er ook wat old school lui, anders ken ik niemand
Niet zo stoerrr doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oldschool?
Rookie!
Oh, snap!quote:
Eerder bewonderenswaardig hoelang je met één account kunt doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oldschool?
Rookie!
WATquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:21 schreef Santello het volgende:
Was echt vet! 10/10.
Dank jullie wel voor de film,de popcorn,drankje en de dvd!
Vind het wel Aso dat er nog zoveel kaarten over waren en niet zijn opgehaald.
Je had graag gewild maar geen kaarten kunnen bemachtigen?quote:
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je had graag gewild maar geen kaarten kunnen bemachtigen?
Das ist ja klöte.quote:
Oeh nice. Beter ben ik dan wel op tijdquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ist ja klöte.
Gelukkig komt er nog veel meer leuks aan.![]()
tvp.
Zal ik de volgende keer gewoon twee kaarten reserveren, zodat je ook meekunt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oeh nice. Beter ben ik dan wel op tijd
Lief!quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer gewoon twee kaarten reserveren, zodat je ook meekunt?
Verkapte-ga-je-met-mij-naar-de-film-post.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer gewoon twee kaarten reserveren, zodat je ook meekunt?
Geen idee.waar was dat ongeveer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Knut? Was jij de man die naast mij en mijn vrienden zat?
Jij was dat gisteren toch bij het Grolsch caféquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Goede film idden gezellige afterborrel
En wil onze "R" de twee fotos nog even doorsturen naar mij?
En nu als napret.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:58 schreef Breuls het volgende:
Nog even de eerste 'Hooked On A Feeling'-trailer als voorpret.
Tivan die nogal ongelukkig kijkt tussen de restanten van zijn museum, en Howard the Duck die er maar een beetje bij zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist omdat ik het vertik voor 20 sec de hele aftiteling van 15 min te kijken?.
Een scène met The Collector en Howard the Duck.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist omdat ik het vertik voor 20 sec de hele aftiteling van 15 min te kijken?.
Nee, ik vertik het altijd om die hele rits af te kijken, ik zie de extra altijd wel op de "dvd'quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Tivan die nogal ongelukkig kijkt tussen de restanten van zijn museum, en Howard the Duck die er maar een beetje bij zit.
Niet de 5 minuten aan credits waard.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Wie waren die humorloze gasten trouwens voor me die de grap niet snapten van de superman/batman tweet die voorbij kwam?
'pratende hamster? dat is een wasbeer JEZUS'
'superman en batman zijn van DC, wat doe je hier dan?'
etc
Twas ook gewoon niet zo heul erg garpig tbh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Wie waren die humorloze gasten trouwens voor me die de grap niet snapten van de superman/batman tweet die voorbij kwam?
'pratende hamster? dat is een wasbeer JEZUS'
'superman en batman zijn van DC, wat doe je hier dan?'
etc
dan zat ik achter je (2e rij van achter)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:57 schreef Knut het volgende:
[..]Jij zat bij mij in de buurt gok ik zomaar. Der zat een FPer naast mij die zich daar druk om maakte.
Dat daargelaten, als je niet snapte dat het een grap was zat je echt in de verkeerde zaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Twas ook gewoon niet zo heul erg garpig tbh.
Ik zat op de derde rij van achter... dus ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
dan zat ik achter je (2e rij van achter)
[..]
Dat daargelaten, als je niet snapte dat het een grap was zat je echt in de verkeerde zaal.
*fobo gecheckt*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik zat op de derde rij van achter... dus ik denk het wel ja.
Excuses dat ik ook alweer zo vroeg gingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer dat je van zoveel FOK!kers zo weinig mensen spreekt achteraf.
No probquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Excuses dat ik ook alweer zo vroeg ging
Al met al door dat geklooi met treinen lag ik alsnog pas 00:30 in mijn nest, kort nachtje
Eigenlijk wel ja. Met mijn leeftijd van 15 heb ik sowieso al geen contact met FOK!kers daar. Wel vroeg ik voor de lol aan de man naast mij en mijn vrienden om zijn FOK!-naam, daaruit kwam uiteindelijk wel wat neer praat dus dat was wel weer fijn. Maarja, hij was niemand die normaal post in ONZ en KLBquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer dat je van zoveel FOK!kers zo weinig mensen spreekt achteraf.
Ik woon in Haarlem. Same here want vrienden moesten zonodig nog naar hier en daar en blabla...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Excuses dat ik ook alweer zo vroeg ging
Al met al door dat geklooi met treinen lag ik alsnog pas 00:30 in mijn nest, kort nachtje
Ja bij mij was het deels mijn eigen schuld, wachten op een sprinter terwijl er blijkbaar ook zo laat nog een intercity ging.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik woon in Haarlem. Same here want vrienden moesten zonodig nog naar hier en daar en blabla...
Bij Non-Stop waren er een stuk minder mensen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
En uiteindelijk zat de zaal toch wel behoorlijk vol toch?
Is wel balen als je er weer zo vroeg uit moet... Word ikzelf zwaar pissig van soms. Gelukkig nu vakantie jeujquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja bij mij was het deels mijn eigen schuld, wachten op een sprinter terwijl er blijkbaar ook zo laat nog een intercity ging.
Maar ook de trein die mijn aansluiting mistte, waardoor ik een half uur moest wachten, toen reed die trein ook niet en moest ik weer een half uur wachten in de kou en regen
00:30 in bed en er 04:30 weer uit, ik kan daar echt slecht tegen.
Zal wel een inkakker krijgen vanmiddag.
28 Juli 2017.quote:
Wat een elitair verhaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:09 schreef Breuls het volgende:
En de review is up: Guardians of the Galaxy
quote:
Geen idee; ik weet niet wie er foto's gemaakt hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Syntos het volgende:
Ik neem aan dat de gemaakte foto's één dezer dagen op FOK! verschijnen?
Oh, ik dacht dat die Midden-Oosterse man met de camera bij jullie hoorde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef Breuls het volgende:
Geen idee; ik weet niet wie er foto's gemaakt hebben.![]()
Dat was een Disney mannetje volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die Midden-Oosterse man met de camera bij jullie hoorde.![]()
Hij was zo fanatiek met foto's maken, ik dacht dat het voor FOK! was.
Ja, ik vroeg me dat ook even af, maar vergat het te vragen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die Midden-Oosterse man met de camera bij jullie hoorde.![]()
Hij was zo fanatiek met foto's maken, ik dacht dat het voor FOK! was.
Toen ik stond te wachten tot de zaal open ging viel het me op dat hij met de oosterse dame stond te kletsen over wat voor foto's ze wilde hebben. Dus ik gok zomaar dat het een Disney Marketing mannetje was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me dat ook even af, maar vergat het te vragen.
Ik neem aan dat het één los staat van het ander ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
We zijn misbruikt door Disney.
Ik voel me vies.
Ja, was puur toevalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:47 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het één los staat van het ander ?
Welke Oosterse dame?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Toen ik stond te wachten tot de zaal open ging viel het me op dat hij met de oosterse dame stond te kletsen over wat voor foto's ze wilde hebben. Dus ik gok zomaar dat het een Disney Marketing mannetje was.
Hij stond op een gegeven moment ook random Fokkers te vragen of ze even net alsof met hun telefoon dingen konden opzoeken voor de foto.
Toen je met de kaartjes bezig was stonden er achter jou (Trappetje op) mensen waarvan ik gokte dat ze van Disney waren. Eentje deed me oosters aan. Echt oosters, niet dat neppe middenoostersquote:
Volgens mij was dat iets anders. Maar ik weet er het fijne niet van. Het zou een video/foto-team kunnen zijn geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Toen je met de kaartjes bezig was stonden er achter jou (Trappetje op) mensen waarvan ik gokte dat ze van Disney waren. Eentje deed me oosters aan. Echt oosters, niet dat neppe middenoosters
Maar dat kan ik ook mis hebben.
Die collega van jou "R" !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef Breuls het volgende:
Geen idee; ik weet niet wie er foto's gemaakt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |