Gewoon achter al die andere bleekneusjes aanlopen, op zijn hoogst doen zij een poging te telefoon te hacken of vragen zij je uit voor een weekendje cosplay op zolder bij mama thuis, in beide gevallen standvastig zijn en je verdedigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
Zijn die plekken al niet vergeven na al die DM's die je na het posten hier vast zult hebben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wie wil dat nou niet, maar er is maar plek voor 2 babes.
De computer is bezig de beste matches uit te reken op basis van pohi, lidmaatschap van KPD en evt geposte foto's aldaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn die plekken al niet vergeven na al die DM's die je na het posten hier vast zult hebben gehad
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
De computer is bezig de beste matches uit te reken op basis van pohi, lidmaatschap van KPD en evt geposte foto's aldaar.
Nou hulde aan degene die het lukt om mijn oude Siemens AP75 te hacken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
op zijn hoogst doen zij een poging te telefoon te hacken
Zijn volgens mij dit jaar nog maar 4 schietpartijen geweest, is maar 1 meer dan vorig jaar. Valt dus reuze mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
Tel daar maar 1 bij op, met al die gevaarlijke autistische FOK!kers uit de provincies die opeens van hun zolder afkomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zijn volgens mij dit jaar nog maar 4 schietpartijen geweest, is maar 1 meer dan vorig jaar. Valt dus reuze mee.
Je bedoelt dat je dacht dat het al de elfde was?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaah kut zooi !
Ik sta reserve voor 1 ticket, ik dacht dat het vandaag maandag was!!
Nee ik zag in de OP staan:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dacht dat het al de elfde was?
2 minuten van te voren zegt toch een groot deel af 'ik kan last minute niet meer'. Plek zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaah kut zooi !
Ik sta reserve voor 1 ticket, ik dacht dat het vandaag maandag was!!
Het verbaasde mij al dat ik vanochtend nog gewoon kaarten kon aanvragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik zag in de OP staan:
Score vanavond vanaf 20:00 kaarten, gepost op maandag 4 augustus.
Ik had dus in mijn agenda gezet als herinnering om vanavond die kaarten te halen, omdat ik het idee had dat het vandaag maandag zou zijn ipv gisteren.
Maar toen las ik iemand anders die postte "ik heb een kaart" en ging ik even goed kijken
Kan er niet ingezien worden hoe hoog ik op de wachtlijst sta?
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
2 minuten van te voren zegt toch een groot deel af 'ik kan last minute niet meer'. Plek zat.
Hmm ik las er vanmorgen nog over, baal echt dat ik niet opgelet hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het verbaasde mij al dat ik vanochtend nog gewoon kaarten kon aanvragen.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Breuls het volgende:
Belangrijk dus dat als je toch niet kunt of wilt, en je beseft je dat voor maandagmiddag, dat je effe je kaarten inlevert.
Da's sowieso maar 1x grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
Dan beloof ik geen FiPo meer te roepen aan het begin van het film, zoals de eerste keer met de FOK!vertoning
De kracht van humor zit hem in herhalingquote:
Da's soms wel waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kracht van humor zit hem in herhaling.
Ow, nog alle tijd dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Breuls het volgende:
Belangrijk dus dat als je toch niet kunt of wilt, en je beseft je dat voor maandagmiddag, dat je effe je kaarten inlevert.
Dus als iemand bij wijze van spreken nu zijn kaarten inlevert, en ik zou als eerste op de reservelijst staan, krijg ik daar pas op de 11e bericht van?quote:Je staat op de reservelijst voor 2 kaarten. Direct na het aflopen van de actieperiode (11 augustus 2014 om 12:30 uur) ontvang je, indien er alsnog plek voor je blijkt te zijn, per mail een definitieve bevestiging met je aanmeldingscode. Die mail dien je als toegangsbewijs mee te nemen naar het evenement.
Nee, je krijgt een mailtje zodra dat gebeurt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dus als iemand bij wijze van spreken nu zijn kaarten inlevert, en ik zou als eerste op de reservelijst staan, krijg ik daar pas op de 11e bericht van?
Awesomequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een mailtje zodra dat gebeurt.
Ben je alweer uit het gevang dan, schoremquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Paardlants het volgende:
Volgende keer graag in Eindhoven of Den Bosch, Nijmegen, Helmond wat mij part.
Was dat bij John Carter?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
Dan beloof ik geen FiPo meer te roepen aan het begin van het film, zoals de eerste keer met de FOK!vertoning
Wat snap je daar niet aan?quote:
klopt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:13 schreef Gnomestein het volgende:
er staat nu 2 kaarten toegewezen, aanmelding en mail vanochtend. houdt dat dan in dat ik een van de 320 eersten was? ( als in grote kans op de kaarten?)
Telefoon is primaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
moet je echt een fysieke print van je bevestigings-mailtje meenemen of is het ook oke als het op je smartphone staat?
Vond het publiek vorige keer stuk leuker dan het gemiddelde bios publiek. Ga dan ook graag weer heenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Klopt jadaarna nog bij THE wizard of Ozz geweest, was ook erg leuk.
Wat jij het makkelijkst vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
moet je echt een fysieke print van je bevestigings-mailtje meenemen of is het ook oke als het op je smartphone staat?
Jij wilt gaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen er een paar mensen afzeggen? Dank u.
Ik sta nog voor 2 kaartjes, maar ga hoogstwaarschijnlijk niet.quote:
Waarom ga jij niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nog voor 2 kaartjes, maar ga hoogstwaarschijnlijk niet.
Voor jou geef ik ze wel op bby
Omdat het veel tijd en geld kost om er naar toe te gaan.quote:
Gewoon gelijk na de film weer vertrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het veel tijd en geld kost om er naar toe te gaan.
Ik kan net zo goed een week later in Leiden gaan.
Retourtje Amsterdam Bijlmer is geloof ik 16,50.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon gelijk na de film weer vertrekken.En volgens mij is Leiden > Amsterdam en terug net zoveel als een kaartje zelf in Leiden.
Kom nu
Op 2 accounts bedoel je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef darkmond het volgende:
Ik heb 3 kaartjes op mijn naam. Is dat toegestaan?uiteraard gaan er ook 2 personen mee.
Op een account van een ander die zijn ticket aan mij gaf (als hij een er een krijgt althans). Gaat om een kaartje maar staat ook op mijn naam. Dus op de lijst zullen er bij mijn naam waarschijnlijk 3 zijn.quote:
Oeh, ik hoop ook op kaartjesquote:
Dat kun je gewoon aanpassen; kijk maar op de ticketpagina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Het @yahoo mailadres waar ik de aanvraag voor een ticket heb gedaan... daar heb ik geen toegang meer toe, kan hij naar een ander adres verzonden worden?
Zet de naam van één van de anderen even bij het losse kaartje. Anders is het misschien verwarrend bij het afstrepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Op een account van een ander die zijn ticket aan mij gaf (als hij een er een krijgt althans). Gaat om een kaartje maar staat ook op mijn naam. Dus op de lijst zullen er bij mijn naam waarschijnlijk 3 zijn.
Gelukt!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon aanpassen; kijk maar op de ticketpagina.
Gewoon in inbox binnen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gelukt!
De bevestiging gooit Hotmail onmiddelijk in de spam/junk dus... let daar even op Fokkers
Mocht je de mail helemaal niet meer terug kunnen vinden, dan staat je bevestigingscode ook op de ticketpagina.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gelukt!
De bevestiging gooit Hotmail onmiddelijk in de spam/junk dus... let daar even op Fokkers
quote:Auto
Parkeren P6 Pathé Arena
Adres De Corridor 15, 1101 BC, Amsterdam
Tarief Met de speciale parkeerkaart van Pathé ¤ 6,50 voor 4 uur. Anders ¤ 1,- per 25 minuten. De parkeerkaart van ¤ 6,50 is ook geldig in: P1 Transferium en P6 Pathé Arena.
Parkeren P1-ArenA: voordelig parkeren voor Pathé Arena bezoekers
Adres Burgemeester Stramanweg 130, 1101 EP, Amsterdam
Tarief Met de speciale parkeerkaart van Pathé ¤ 6,50 voor 4 uur. Anders ¤ 1,- per 25 minuten.
Tijdens evenementen op de ArenA Boulevard kunnen de parkeertarieven afwijken.
Parkeerkaarten zijn verkrijgbaar bij de kassa’s van Pathé Arena.
Kaartje voor parkeren koop je bij de kassa, als die open is kan je er vast eentje halen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef Breuls het volgende:
Maandag is een normale dag voor Pathé, dus ik denk van wel.
Nooit van gebruik gemaakt, trouwens. Ik betaal altijd gewoon bij de automaat.
Je zou natuurlijk ook gewoon even je kop kunnen laten zien in de kroeg na afloopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:28 schreef tcr het volgende:
[..]
Kaartje voor parkeren koop je bij de kassa, als die open is kan je er vast eentje halen...
Ga lekker met de trein (Businesscard), maar is er een eindtijd bekend? Zie elk half uur, lullig als de film om 21:31 is afgelopen ofzo :|.
Dat is engquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon even je kop kunnen laten zien in de kroeg na afloop.
Dan ga je maar weg na de film zonder mijquote:
Hadden we andere plannen danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dan ga je maar weg na de film zonder mij.
2 uur omringd door FOKkers is al 'eng' genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon even je kop kunnen laten zien in de kroeg na afloop.
Alleen na afloop?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
van te voren kan ook, maar ik moet werken tot 17:30, dus daar zal ik dan niet bij zijnquote:
Dat weet alleen het systeem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef Rebubbled het volgende:
Op welke plek sta ik op de reservelijst als ik me net heb aangemeld? Uberschlomo hier.
I can't let you do that Breuls.....quote:
Kan ik niet handmatig wat naar voren worden geschoven in het systeem?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I can't let you do that Breuls.....
Zoals je leest, niemand heeft invloed op het almachtige systeemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Kan ik niet handmatig wat naar voren worden geschoven in het systeem?
Ik zal niemand iets zeggen en de waan van het systeem in stand houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals je leest, niemand heeft invloed op het almachtige systeem.
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen of je toevallig iemand kent die 2 kaarten heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:01 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik zal niemand iets zeggen en de waan van het systeem in stand houden.
Ik heb 2 kaarten, maar niet over, slechts 1quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Rebubbled het volgende:
Maar, maar, fok wil toch graag het chickquota opkrikken tijdens zulks events, zodat er meer nerds naar de website komen en er meer keiharde pegels te verdienen zijn? Ik beloof spange chicka mee te brengen.
Die heeft zelf kaarten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Rebubbled het volgende:
Je neemt Cue toch al mee? En ik wil juist mijn Sasha Grey look-a-like chicka meebrengen en behoef derhalve twee stuks kaarten.
Nice, mag ik in het midden zitten ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef Rebubbled het volgende:
Je neemt Cue toch al mee? En ik wil juist mijn Sasha Grey look-a-like chicka meebrengen en behoef derhalve twee stuks kaarten.
Dat tongt zo lastig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nice, mag ik in het midden zitten ?
Gewoon over mijn schoot hangen, ik kijk dan wel alleen.quote:
Volgens mij heb ik jou al eens bij eenzelfde event in het wild gespot. Je zei zelfs dingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gewoon over mijn schoot hangen, ik kijk dan wel alleen.
Ik ben te herkennen aan die grote vierkante kartonnen doos op mijn hoofd, zoals op mijn UI.
Hmm helaas, tot zover mijn anonimiteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al eens bij eenzelfde event in het wild gespot. Je zei zelfs dingen.
Oh stiekem maar goed dat er geen kaartjes zijn dus. Ik krijg het heen en weer van 3D. De rest veel plezierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |