Het leven is ook in 3D.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Omdat het 3D is.
En mss wil ik wel naast je zitten![]()
Gewoon achter al die andere bleekneusjes aanlopen, op zijn hoogst doen zij een poging te telefoon te hacken of vragen zij je uit voor een weekendje cosplay op zolder bij mama thuis, in beide gevallen standvastig zijn en je verdedigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
Zijn die plekken al niet vergeven na al die DM's die je na het posten hier vast zult hebben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wie wil dat nou niet, maar er is maar plek voor 2 babes.
De computer is bezig de beste matches uit te reken op basis van pohi, lidmaatschap van KPD en evt geposte foto's aldaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn die plekken al niet vergeven na al die DM's die je na het posten hier vast zult hebben gehad
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
De computer is bezig de beste matches uit te reken op basis van pohi, lidmaatschap van KPD en evt geposte foto's aldaar.
Nou hulde aan degene die het lukt om mijn oude Siemens AP75 te hacken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
op zijn hoogst doen zij een poging te telefoon te hacken
Zijn volgens mij dit jaar nog maar 4 schietpartijen geweest, is maar 1 meer dan vorig jaar. Valt dus reuze mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
Tel daar maar 1 bij op, met al die gevaarlijke autistische FOK!kers uit de provincies die opeens van hun zolder afkomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zijn volgens mij dit jaar nog maar 4 schietpartijen geweest, is maar 1 meer dan vorig jaar. Valt dus reuze mee.
Je bedoelt dat je dacht dat het al de elfde was?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaah kut zooi !
Ik sta reserve voor 1 ticket, ik dacht dat het vandaag maandag was!!
Nee ik zag in de OP staan:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dacht dat het al de elfde was?
2 minuten van te voren zegt toch een groot deel af 'ik kan last minute niet meer'. Plek zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaah kut zooi !
Ik sta reserve voor 1 ticket, ik dacht dat het vandaag maandag was!!
Het verbaasde mij al dat ik vanochtend nog gewoon kaarten kon aanvragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik zag in de OP staan:
Score vanavond vanaf 20:00 kaarten, gepost op maandag 4 augustus.
Ik had dus in mijn agenda gezet als herinnering om vanavond die kaarten te halen, omdat ik het idee had dat het vandaag maandag zou zijn ipv gisteren.
Maar toen las ik iemand anders die postte "ik heb een kaart" en ging ik even goed kijken
Kan er niet ingezien worden hoe hoog ik op de wachtlijst sta?
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
2 minuten van te voren zegt toch een groot deel af 'ik kan last minute niet meer'. Plek zat.
Hmm ik las er vanmorgen nog over, baal echt dat ik niet opgelet hebquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het verbaasde mij al dat ik vanochtend nog gewoon kaarten kon aanvragen.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Breuls het volgende:
Belangrijk dus dat als je toch niet kunt of wilt, en je beseft je dat voor maandagmiddag, dat je effe je kaarten inlevert.
Da's sowieso maar 1x grappig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus
Dan beloof ik geen FiPo meer te roepen aan het begin van het film, zoals de eerste keer met de FOK!vertoning
De kracht van humor zit hem in herhalingquote:
Da's soms wel waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De kracht van humor zit hem in herhaling.
Ow, nog alle tijd dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Breuls het volgende:
Belangrijk dus dat als je toch niet kunt of wilt, en je beseft je dat voor maandagmiddag, dat je effe je kaarten inlevert.
Dus als iemand bij wijze van spreken nu zijn kaarten inlevert, en ik zou als eerste op de reservelijst staan, krijg ik daar pas op de 11e bericht van?quote:Je staat op de reservelijst voor 2 kaarten. Direct na het aflopen van de actieperiode (11 augustus 2014 om 12:30 uur) ontvang je, indien er alsnog plek voor je blijkt te zijn, per mail een definitieve bevestiging met je aanmeldingscode. Die mail dien je als toegangsbewijs mee te nemen naar het evenement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |