quote:Het is een episch ruimte-avontuur vol actie. In de ruimte wordt onverbiddelijk jacht gemaakt op de onbezonnen avonturier Peter Quill die een geheimzinnige bol heeft gestolen. Maar Ronan, een machtige badguy met plannen die het hele universum in gevaar dreigen te brengen, heeft zijn zinnen op de bol gezet.
Om uit handen te blijven van de volhardende Ronan zit er voor Quill niets anders op dan een ongemakkelijke wapenstilstand aan te gaan met een viertal uiteenlopende vreemde vogels; Rocket, een wapendragende wasbeer, Groot, een boommens, de dodelijke en mysterieuze Gamora en de door wraak gedreven Drax the Destroyer. Maar Quill komt erachter wat de ware kracht van de bol is, en dat de bol een bedreiging vormt voor het heelal.
Om de Melkweg te redden, moet hij alles op alles zetten om zijn rivalen bij elkaar te brengen om één laatste, wanhopige keer de handen ineen te slaan.
Also OP!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef black_phoenix89 het volgende:
Zou gaaf zijn! Mja het is weer eens in Amsterdam. Te ver weg. Jammer.
Dat dus. weer een dooie musquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef black_phoenix89 het volgende:
is 15 minuten verder met de trein.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Wootism het volgende:
Wederom Amsterdam
Utrecht was nog te doen geweest.
40 minuten dichter bij zul je bedoelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is 15 minuten verder met de trein.
30quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is 15 minuten verder met de trein.
Tevens ook mijn probleem... Al is bij mij een retourtje al 47,50 dus kan beter hier een kaartje kopen voor de bios, is goedkoperquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef Deezertje het volgende:
20 euro voor een retourtje gaat 'm niet worden.
Eens! Als het dan nog een keer om 20:30 uur of zo zou zijn was het misschien nog enigszins haalbaar (niet iedereen heeft vakantiequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef black_phoenix89 het volgende:
Dan zit je weer met het feit dat de film te lang duurt en de OV-gangers niet meer thuis kunnen komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Eens! Als het dan nog een keer om 20:30 uur of zo zou zijn was het misschien nog enigszins haalbaar (niet iedereen heeft vakantie)
Precies dat dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Unites het volgende:
Toffe actie!
Alleen waarom altijd in Amsterdam. Ik waardeer dit echt enorm hoor, maar een keer ergens anders zou ook wel eens leuk zijn. Nu is het voor mij bijvoorbeeld niet om 1,5 uur te reizen.
Ook midden limburg? Gaan we dan samen gezellig met ons tweetjes paard? Onze eigen fok! party. Declareren we daarna de kosten bij fokquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Tevens ook mijn probleem... Al is bij mij een retourtje al 47,50 dus kan beter hier een kaartje kopen voor de bios, is goedkoper
Zit in brabant tegen eindhoven aan, maar we zullen wel samen kunnen gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ook midden limburg? Gaan we dan samen gezellig met ons tweetjes paard? Onze eigen fok! party. Declareren we daarna de kosten bij fok
Kom op allemaal, het is zomer.quote:
Ik ben wel vrij die dag, en woon in Groningen. De vrouw werkt. Ik kan meestal gratis met de trein (voordeel van Machinist zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kom op allemaal, het is zomer.
Uurtje eerder vrij, of desnoods een dagje, benzine/parkeer kosten delen iemand de bob en lekker met vier fok!ers een dagje Amsterdam.
En anders een dagje Amsterdam met groepsretour in de trein, zeker met een man of tien kost dat geen drol. Kan iedereen nog drinken ookKost je met 10 man 6,40 p.p. en je hoeft niet ééns op hetzelfde station in te stappen.
Nog meer Groningers zin in een dagje Amsterdam?
Ik zit in Hoogezand, en lol machinist, dan mag jij de bob zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij die dag, en woon in Groningen. De vrouw werkt. Ik kan meestal gratis met de trein (voordeel van Machinist zijn) Ik hou de optie nog even open.
Het kan vast nog wel, het is niet zo dat de kaartjes in een uur wegzijn.quote:
Anders hadden we heleldate met FOK! users als mahram.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jammer. had je graag even irl gezien
Ik heb ze toegewezen gekregen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het kan vast nog wel, het is niet zo dat de kaartjes in een uur wegzijn.
Hoogezand DAMN... dagje ruilen? I know someone therequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zit in Hoogezand, en lol machinist, dan mag jij de bob zijn
Als er nog andere mensen uit Groningen gezamenlijk willen, of onderweg opstappen. Kunnen we wel met een groepje wat afspreken.
Mijn voorkeur zou zijn om rond een uur of tien (flexibel) die kant op te gaan, lekker een middagje in Amsterdam, hapje eten en dan naar de film, drankje erna en dan weer terug.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Anders hadden we heleldate met FOK! users als mahram.
Gezellig, dan zit ik in het midden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoogezand DAMN... dagje ruilen? I know someone there
[..]![]()
Neem gelijk je broer mee dan. Je kunt toch 2 kaartjes doen.
Jahoor, geen probleem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoogezand DAMN... dagje ruilen? I know someone there
Waar kom je weg?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze toegewezen gekregen.
Alleen bedenk ik me dat een kaartje hier in de bios waarschijnlijk goedkoper is dan het treinkaartje.
Waar kom jij weg?? Ik hoor njet vaak dat mensen ook 'weg' in plaats van "vandaan" zeggen dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem.
[..]
Waar kom je weg?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Waar kom jij weg?? Ik hoor njet vaak dat mensen ook 'weg' in plaats van "vandaan" zeggen dus
quote:
Mwah, het ligt 10 minuten van mijn werk vandaanquote:
Niet voor zover wij weten. We zitten ook in een andere zaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:32 schreef So_Surreal het volgende:
Er zijn toch niet weer van die GTST mensen bij heh?
Wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Weer een topactie natuurlijk, mag ik je badge weer Breuls?.
Volgens mijheb ik de vorige keer je crewbadge gekregen op het eindequote:
Die van Oz heb ik nog, dus de mijne was het niet. Ik bewaar mijn badges meestal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mijheb ik de vorige keer je crewbadge gekregen op het einde.
Maar kan ook van Johan geweest zijn.
Ok, dan was het Johanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die van Oz heb ik nog, dus de mijne was het niet. Ik bewaar mijn badges meestal.
Ah dus geen IMAX-versie, jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet voor zover wij weten. We zitten ook in een andere zaal.
Normale 3D.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:43 schreef harley het volgende:
Is het in "normale" versie 3D of Imax 3D ?
Voorheen wel gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Krijgen we netjes een brilletje erbij ?
Dat is de goodiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Natuurlijk. En die mag je houden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:48 schreef GI het volgende:
[..]
Als je je daar echt druk om maakt moet je maar niet komen denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
14 jaar geleden was het nog wel eens zo dat er redelijk wat gajes rondliep op dat tijdstip, maar nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Stomme vraag mischien maar hoe zit het eigenlijk met de veiligheid in dat gebied rond half tien s'avonds?
Kan zijn dat ik te veel spookverhalen heb gehoord, maar blijkbaar loopt er aardig wat tuig rond.
Geen idee hoe dat zit, ik ben er nog nooit geweest. Anders zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je daar echt druk om maakt moet je maar niet komen denk ik.
Er zit een MediaMarkt, Prenatal en Perry Sport tot 21:00/22:00 open, kroegen, een megabioscoop, 3 concertzalen en een zooi horeca, hoe eng denk je zelf dat het is?.
Top.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
14 jaar geleden was het nog wel eens zo dat er redelijk wat gajes rondliep op dat tijdstip, maar nu echt niet meer.
Behalve met voetbalwedstrijden, maar dan ziet het ook zwart van de ME
Nee ok, maar het is (no offence) zo'n provinciaalse vraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, ik ben er nog nooit geweest. Anders zou ik het niet vragen.
Als het echt zo erg was als ik heb gehoord had ik hoogstens ander vervoer geregeld dan het OV.
[..]
Top.
Werkte in 2000 bij de ABN Amro op de hoogoorddreef, na 20u werden we door de beveiliging begeleid naar Amsterdam Bijlmerquote:
Idd, nergens meer voor nodig, en er lopen sowieso 300 FOK!kers buiten op dat momentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Werkte in 2000 bij de ABN Amro op de hoogoorddreef, na 20u werden we door de beveiliging begeleid naar Amsterdam Bijlmer
Kan het me nu niet meer voorstellen.
Als je de achterbuurman vraagt wil die er wel 5D van maken, de rest staat al hierboven...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef 301 het volgende:
Amstergadverdamme he bah... als Rotterdammer moet ik wel een oog of twee dichtknijpen gelukkig al eerder de journey van station naar bioscoop ondernomen dus moet het te doen zijn.
Een ietswat boldvraag maar is dit een reguliere film of is het IMAX met 5d en trilstoelen enzoo?
Ik kom vaak genoeg in A'dam Centrum dus dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee ok, maar het is (no offence) zo'n provinciaalse vraag . Alsof je hier in Amsterdam nergens gewoon over straat kan ofzo.
Michielos is dus ook aanwezig begrijp ik.quote:
Zuid Oost is groot he? En het is geen woonwijk met enge flats zoals de Bijlmer, maar ook daar kan je best rondlopen over het algemeen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg in A'dam Centrum dus dat geloof ik wel.![]()
Maar als ik mijn ouders moet geloven dan zou je zodra je in Zuid-Oost bent te maken krijgen met junks en het 'rondreizende groepje' dat je voor het minste neersteekt.Overdreven, I know.
[..]
Michielos is dus ook aanwezig begrijp ik.
ZIE JE WEL!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar ongevaarlijk zou ik het zeker niet noemen.
Oopsquote:
Er lopen dan iets van 300 FOK!kers, dus ik zou wel een busje mace meenemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:50 schreef Syntos het volgende:
Niks om bang voor te zijn als ik dit zo zie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er lopen dan iets van 300 FOK!kers, dus ik zou wel een busje mace meenemen.
Jouw bronnen mbt het onbekende zijn niet heel betrouwbaar he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
Niks om bang voor te zijn als ik dit zo zie.![]()
Blijkbaar niet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw bronnen mbt het onbekende zijn niet heel betrouwbaar he?.
meeten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef CherryLips het volgende:
IngeschrevenWekker gaat de volgende ochtend om kwart voor zes, dus de film draait net niet te laat
Gewoon gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:13 schreef BrandX het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje, lijkt me wel onwijs toffe film!
Waarom twijfel je nou weer boksmuts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:13 schreef BrandX het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje, lijkt me wel onwijs toffe film!
Omdat het 3D is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom twijfel je nou weer boksmuts?.
je hoeft niet naast mij te zitten ok?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |