Means diegene heeft volgens jou geen kaartje weten te bemachtigen? Ik heb de mail nog steeds niet doorgestuurd gekregen. Maar dat zal meer te maken dat de mail nog niet eens gecheckt is denk ik...quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jouw naam staat tweemaal op de lijst. Mail en/of code is handig om bij je te hebben.
Naar beide adressen zijn mails verstuurd, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Means diegene heeft volgens jou geen kaartje weten te bemachtigen? Ik heb de mail nog steeds niet doorgestuurd gekregen. Maar dat zal meer te maken dat de mail nog niet eens gecheckt is denk ik...
320 Fokkersquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Met 320 mensen in de rij staan voor de balie
'Wat is uw code?'quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Nee, dat gaat goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Naam + code. Neem gewoon de mail mee op je foon ofzo, dat werkt prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Giester het volgende:
Is de code voldoende, of hebben we een secret handshake of FOK! gangsign nodig?
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B Aquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Giester het volgende:
Is de code voldoende, of hebben we een secret handshake of FOK! gangsign nodig?
M'n straatnaam, echte naam, of FOK! naam?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Naam + code. Neem gewoon de mail mee op je foon ofzo, dat werkt prima.
Aight brada.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef GI het volgende:
[..]
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bitquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef GI het volgende:
[..]
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A
Sonicquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bit
Wat je hebt ingevuld bij aanvraag (en tussen haakjes hebben we je username er ook bij staan).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:03 schreef Giester het volgende:
[..]
M'n straatnaam, echte naam, of FOK! naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |