Oh stiekem maar goed dat er geen kaartjes zijn dus. Ik krijg het heen en weer van 3D. De rest veel plezierquote:
Dat ligt eraan of mede-fokkers hun schoten beschikbaar stellenquote:Op die website staat dat er misschien nog meer kaarten beschikbaar komen... is daar nog enige kans op?
Er is een mail naar je verstuurd op 4 augustus om 22:56 uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef F_JD het volgende:
Is de bevestigingsmail sowieso verstuurd? Ik heb namelijk niks gehad, ook niet in spam, maar heb wel kaarten en een code toegewezen gekregen op de landingspagina.
Dat klopt, en is al een aantal keer gebeurd, de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of mede-fokkers hun schoten beschikbaar stellen
Bedankt! In dat geval... heb ik hem niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is een mail naar je verstuurd op 4 augustus om 22:56 uur.
Je krijgt maandagmiddag nog een bevestiging.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:27 schreef F_JD het volgende:
[..]
Bedankt! In dat geval... heb ik hem niet meer![]()
De code is voldoende.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:36 schreef hottentot het volgende:
Is de bevestigingscode van de landingspagina op print/telefoon voldoende om binnen te komen, of moet dat echt met de mail van aanstaande Maandag?
Ah, helemaal top.quote:
Jammer dat je niet kan komen maar props voor het inleveren op tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:15 schreef ikweetnietwat het volgende:
Gefeliciteerd 2 ander
e fokkers! Er kwam wat tussendoor dus kaartjes ingeleverd
Lift is aanwezig om bij de zalen te komen en op de achterste rij is ruimte voor rolstoelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is die zaal een beetje rolstoelvriendelijk, eigenlijk? Anders moet ik toch maar annuleren..
Superquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Lift is aanwezig om bij de zalen te komen en op de achterste rij is ruimte voor rolstoelen.
Dat kun je eventueel onderling regelen. Hij kan bijvoorbeeld de naam van die andere vriend invullen op de actiepagina, en zijn adres.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Nuggets het volgende:
Een vriend van me kan niet, kan een andere vriend toch op zijn naam het kaartje ontvangen?
quote:Hoewel het ticketsysteem alle zorgvuldigheid bij het toekennen van kaarten in acht neemt is een status 'toegewezen' geen garantie voor een plaats tijdens de voorstelling.
Goedschiks of kwaadschiksquote:
Hee, een nieuwe rode naam?quote:
Ik zit hier al 15 jaar te wachten op een rode username en die Breuls komt net kijken en whoppa, rood. Ik voel je.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit hier al 15 jaar te wachten op een rode username en die Breuls komt net kijken en whoppa, rood. Ik voel je.
Mee eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:45 schreef along het volgende:
Gisteren gezien toffe film aanrader! vooral Groot is mijn favoriete karakter.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit hier al 15 jaar te wachten op een rode username en die Breuls komt net kijken en whoppa, rood. Ik voel je.
De e-mail moet nog verstuurd worden. Die komt vanmiddag bij je binnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef maturon het volgende:
Ik heb al de hele week veel zin om deze film te gaan kijken, maar ik heb een vraagje.
http://frontpage.fok.nl/tickets.php?event=13 op Deze pagina heb ik de volgende tekst
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen. Je aanvraagcode is: ******** (* heb ik afgeschermd)
is dit voldoende voor de film? want helaas heb ik de mail niet ontvangen omdat mijn mail niet goed werkte (rede is dat hij 4 jaar lang niet gebruikt is en dat hotmail me account had dichtgegooid, maar hij werkt nu weer gelukkig)
is alles goed zo of moet ik nog iets doen of veranderen?
Dit betekent toch gewoon dat ik die kaartjes heb? Ik was vrij vroeg met me er voor aanmelden... Heb nog steeds geen bevestigingsmail gekregen. Terwijl er stond dat je direct na het stoppen van de actie periode (vandaag 12:30) een mail krijgt voor de kaartjes.quote:Hoi [mijn naam],
[tekst]
We hebben 2 kaarten voor je gereserveerd. Direct na het aflopen van de actieperiode (11 augustus 2014 om 12:30 uur) ontvang je per mail een definitieve bevestiging met je aanmeldingscode. Die mail dien je als toegangsbewijs mee te nemen naar het evenement.
[tekst]
Zie je bij de voorstelling!
Als je nu net geen nieuwe mail hebt gekregen is het voldoende om de code effe bij de hand te houden. In eerste instantie vragen we naar je naam.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef maturon het volgende:
Ik heb al de hele week veel zin om deze film te gaan kijken, maar ik heb een vraagje.
http://frontpage.fok.nl/tickets.php?event=13 op Deze pagina heb ik de volgende tekst
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen. Je aanvraagcode is: ******** (* heb ik afgeschermd)
is dit voldoende voor de film? want helaas heb ik de mail niet ontvangen omdat mijn mail niet goed werkte (rede is dat hij 4 jaar lang niet gebruikt is en dat hotmail me account had dichtgegooid, maar hij werkt nu weer gelukkig)
is alles goed zo of moet ik nog iets doen of veranderen?
Nee. De status op de ticketpagina is altijd de actuele status.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:41 schreef RecomServ het volgende:
Krijg je ook een email binnen als je uiteindelijk niet één van de gelukkigen bent?
Jouw naam staat tweemaal op de lijst. Mail en/of code is handig om bij je te hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:56 schreef darkmond het volgende:
Volgens mij heb ik 't al eerder gezegd... Maar snapte niet precies wat werd bedoeld.
Een ander lid (dankjewel hiervoor trouwens!) heeft zich ook geregistreerd. Zelf gaat diegene niet, maar de aanvraag staat op diens mail maar op mijn naam. Dus mijn naam zal 3x komen op de lijst gok ik. Volstaat het enkel tonen van de mail die diegene naar mij doorstuurt dan?
Means diegene heeft volgens jou geen kaartje weten te bemachtigen? Ik heb de mail nog steeds niet doorgestuurd gekregen. Maar dat zal meer te maken dat de mail nog niet eens gecheckt is denk ik...quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jouw naam staat tweemaal op de lijst. Mail en/of code is handig om bij je te hebben.
Naar beide adressen zijn mails verstuurd, dus daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Means diegene heeft volgens jou geen kaartje weten te bemachtigen? Ik heb de mail nog steeds niet doorgestuurd gekregen. Maar dat zal meer te maken dat de mail nog niet eens gecheckt is denk ik...
320 Fokkersquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Met 320 mensen in de rij staan voor de balie
'Wat is uw code?'quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Nee, dat gaat goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Naam + code. Neem gewoon de mail mee op je foon ofzo, dat werkt prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Giester het volgende:
Is de code voldoende, of hebben we een secret handshake of FOK! gangsign nodig?
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B Aquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Giester het volgende:
Is de code voldoende, of hebben we een secret handshake of FOK! gangsign nodig?
M'n straatnaam, echte naam, of FOK! naam?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Naam + code. Neem gewoon de mail mee op je foon ofzo, dat werkt prima.
Aight brada.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef GI het volgende:
[..]
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bitquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef GI het volgende:
[..]
Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A
Sonicquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bit
Wat je hebt ingevuld bij aanvraag (en tussen haakjes hebben we je username er ook bij staan).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:03 schreef Giester het volgende:
[..]
M'n straatnaam, echte naam, of FOK! naam?
Konamicode miss Lips.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zo krijg je extra levens bij Sonic 32-bit
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Er kan dus ook nog gewoon iemand met mij mee.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Reuze veel zin in een filmpje! Maar ik was te laat met knopjes drukken, met wie mag ik mee?
Mij best hoor, ik zie je daar van te voren dan wel, ik ben rond 18:00 bij het grolsch cafequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Reuze veel zin in een filmpje! Maar ik was te laat met knopjes drukken, met wie mag ik mee?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best hoor, ik zie je daar van te voren dan wel, ik ben rond 18:00 bij het grolsch cafe.
FF kijken hoe je er ook alweer uitziet hoorquote:
Dat is toch een jaar of 7 terug denkquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FF kijken hoe je er ook alweer uitziet hoor.
Misschien is er iemand die heeft gecanceld en het jou ten zeerste gunt toch te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef RidderGraniet het volgende:
Shit, ben te laat! Had graag willen gaan.
Daaromquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is toch een jaar of 7 terug denk
RidderGraniet zoekt nog kaarten. Zie zijn post van net.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef ems. het volgende:
Jongens, het Indiase eten van gisteravond was heerlijk maar ik heb niet kunnen slapen van de buikkramp en mijn anus staat in de fik. Ik heb 2 kaartjes over. Wie?
Of kan ik mijn kaartje nu niet meer delen?
2 ook goed? PM!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef RidderGraniet het volgende:
@ems Ik wil wel een kaartje overnemen
Tnxquote:
Verstuurd. Enjoy!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:43 schreef RidderGraniet het volgende:
@ems, ik kan geen DM sturen, maar mail is prima.
Je kunt het naar dit tijdelijk adres sturen, scheelt mij weer spam:
a414188@trbvm.com
Maak een ticketswap aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef Breuls het volgende:
Lijkt wel Lowlands hier, al dat gehandel in kaarten.
Als je ernaar moet vragen zit je niet in de incrowdgroep helaasquote:
Dan ga ik zelf wel zoeken bij oa de tentjes in de Decathlonquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je ernaar moet vragen zit je niet in de incrowdgroep helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |