Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
hoe verder wanneer deze reeks sluitquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou.
Of Suikerfeest afterparty.quote:
HAHAHAHAHHAquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik wou net die creamcheese oreo balls maken, maar vond uiteindelijk het lepelen van dat mengsel uit de beslagkom wel lekker genoeg eigk.
#fattyforlife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde voor jou Crippp
Mag niet ''omdat er al genoeg slowchats zijn''...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Waarom openen we niet gewoon een Moslim reeks?
Dit is geen whatsapp hequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik wou net die creamcheese oreo balls maken, maar vond uiteindelijk het lepelen van dat mengsel uit de beslagkom wel lekker genoeg eigk.
#fattyforlife
Zo staat het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alle moslimsss terug naar het turkentopic!!1!
Jij hoort sowieso bij de wannabe's!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef De_Ilias het volgende:
"Arabieren en wannabe Arabieren reeks"
Niet alle moslims hier zijn Turken. Sowieso (ik tel niet echt veel mee in dit topicquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alle moslimsss terug naar het turkentopic!!1!
Ben geen arabier, ook geen wannabe arabier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef De_Ilias het volgende:
"Arabieren en wannabe Arabieren reeks"
Klopt ik ben wannabe arabier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hoort sowieso bij de wannabe's!
Mocro ah sahbi je weettogquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen arabier, ook geen wannabe arabier.
Heb ik met cake-en speculoosdeegquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
#fattyforlife
Blijft een verrader van de ummah zulke gozertjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
WTF altijd die hatelijke opmerkingen naar Turken...
Oderint dum metuant.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Niks mis mee daar hoor, maar de helft staat daar in het Turks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Arabisch is de mooiste taal op deze aardbol en Arabische cultuur en geschiedenis is prachtig. Mijn profeet was een Arabier en mijn religie is in Arabie ontstaan..... Daarom ben ik een wannabe arabier denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom wil je een Arabier zijn? Achterlijk toch...
Nee, is vervloekt daaroquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef AbdulMalik het volgende:
Borte ga jij dan terugposten bij de Turken?
Donderstraal maar weer op, jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Gewoon naar de Marokkanen reeks gaan... Marokkanen zijn openminded en spreken niet in hun eigen taaltje...
Mix die koerden en mocrotopic en maak versus topic vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
Ik wil ook niet terug naar Turkenreeks. Voel me daar niet thuis.
HALLO WAAROM ZET JE ME VOORSCHUT IN DIT TOPICquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Gewoon naar de Marokkanen reeks gaan... Marokkanen zijn openminded en spreken niet in hun eigen taaltje...
Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
HALLO WAAROM ZET JE ME VOORSCHUT IN DIT TOPIC
Dat zou gezellige reeks zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mix die koerden en mocrotopic en maak versus topic van
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Arabisch is de mooiste taal op deze aardbol en Arabische cultuur en geschiedenis is prachtig. Mijn profeet was een Arabier en mijn religie is in Arabie ontstaan..... Daarom ben ik een wannabe arabier denk ik
quote:49:13 O mankind, indeed We have created you from male and female and made you peoples and tribes that you may know one another. Indeed, the most noble of you in the sight of Allah is the most righteous of you. Indeed, Allah is Knowing and Acquainted.
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''quote:
Ik spreek voor mezelf, niet voor jou of de Marokkanen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt hier echt over als het typische ''kutMarokkaantje''
Hou daar eens mee op. Ik als Marokkaan ben het daar niet mee eens.
Hoi..quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je nu 10 euro?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
Maar serieus, met mocro's kan ik altijd hele dag praten over cultuur, eten uit onze culturen, gewoontes, sta7, alles.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
Maar serieus, met mocro's kan ik altijd hele dag praten over cultuur, eten uit onze culturen, gewoontes, sta7, alles.
Klopt wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Turken zijn meer op elkaar gericht en vinden het niet leuk om met buitenstaanders te praten, Marokkanen niet... Marokkanen zijn erg open en gezellig.
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt wel.
'Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk' zeggen we in TR, a sahbi.
hele mooie uitspraak heel mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt wel.
'Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk' zeggen we in TR, a sahbi.
I know I know... Hier een foto in london...quote:
Zolang ons land maar verbreed wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.
Sociale segregatie (meestal kortweg segregatie genoemd) is een sociologisch, (cultureel-)antropologisch, demografisch en sociaal-aardrijkskundig proces waarbij een bepaalde culturele groep zich afzondert van de rest van de maatschappij en samentrekt met andere mensen van soms dezelfde etniciteit. Hierbij kan onderscheid worden gemaakt tussen vrijwillige segregatie (self-segregation) en gedwongen segregatie. Dit is een veelvoorkomend verschijnsel bij allochtonen, maar ook bij de rijkeren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet goed als je je horizon wilt verbreden.
Keffiyeh heet dat volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
I know I know... Hier een foto in london...
Ik zag zo'n man met een typische sjaal van Hezbollah... Ik weet niet of je weet wat ik bedoel. Zo'n zwarte met witte blokjes. Dus ik keek naar hem en tikte m'n ma en zei die is sowieso Libanees. Hij zag m'n ma en haar hoofddoek en 't leek erop dat hij door haar hoofddoek zag dat ze ook Libanees is. 2 sec later klappen de twee de volgende vlaggen uit.
[ afbeelding ]
Was jij die hezbollah hater?
Okequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zolang ons land maar verbreed wordt.
Wahhabismequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Hezbollah gaat klappen krijgen, ISIS is vandaag arsaal aan het overnemen.
Geef ff feedback als je paar afleveringen hebt gezien. Ik wil er misschien ook mee beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben begonnen met Pretty Little Liars.
met Turken kan ik ook heel goed opschieten, maar dat zijn andere Turken dan de meeste hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Turken zijn meer op elkaar gericht en vinden het niet leuk om met buitenstaanders te praten, Marokkanen niet... Marokkanen zijn erg open en gezellig.
Amen.quote:
ISIS is nog erger dan Israël en kent al helemaal geen menselijkheid. Maar hezbollah heeft wat meer geloof in wat ze doen en kunnen ISIS ook wel aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Gozert. Niet doen. Gossip girl oke. Greys anatomie oke. Desperate Housewives oke.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef ff feedback als je paar afleveringen hebt gezien. Ik wil er misschien ook mee beginnen.
Hola al geïnstalleerd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Heb gisteren iets van 10 afleveringen gekeken. Tot in de morgen. I likeeequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef ff feedback als je paar afleveringen hebt gezien. Ik wil er misschien ook mee beginnen.
ga gewoonquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Dit is gewoon waar. Kan goed met ze opschieten. Het gaat alleen nooit verder dan dat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef De_Ilias het volgende:
Wut...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gisteren iets van 10 afleveringen gekeken. Tot in de morgen. I likeee
En die Aria zou ik doen.Wat een pretty chick
Heb al die bovenstaande niet gezien. Is het te girly ja?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Gozert. Niet doen. Gossip girl oke. Greys anatomie oke. Desperate Housewives oke.
Die zeker niet!
Srsly dude, heb je die 3 gekekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Gozert. Niet doen. Gossip girl oke. Greys anatomie oke. Desperate Housewives oke.
Die zeker niet!
Het veeeeels te girly vergeleken met die andere. Gaat alleen over bitchy wijven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb al die bovenstaande niet gezien. Is het te girly ja?
sinds bb valt pll echt enooooorm tegen, was destijds begonnen met s5e1 en toen na kwartier uitgedaan omdat het nergens meer over gingquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Nietus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Het veeeeels te girly vergeleken met die andere. Gaat alleen over bitchy wijven.
Ja. Gossip girl is de minste. Die is best girly. De rest is awesome!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Srsly dude, heb je die 3 gekeken?
Pretty little liars? zal even kijken want zoek sws een nieuwe serie...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een leuke serie. Kijken!
Zonde van je tijdquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Gossip girl is de minste. Die is best girly. De rest is awesome!
Ik heb BB al af maar vind PLL toch heel leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds bb valt pll echt enooooorm tegen, was destijds begonnen met s5e1 en toen na kwartier uitgedaan omdat het nergens meer over ging
Ik ben bij seizoen 4 en heb echt een zwak (noem je dat zo?) voor die zoon van Walter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds bb valt pll echt enooooorm tegen, was destijds begonnen met s5e1 en toen na kwartier uitgedaan omdat het nergens meer over ging
Ja heb ik met alle allochtonen hier. Altijd over hun rijke oom enzo. Rot op man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef darkmond het volgende:
Kunnen de mannen hier trouwens makkelijk een avondje houden met typische Arabische mannen? Ik word al snel gek door alleen maar gepraat over politiek, ''de kinderen'' etc.
Niet echt. Na een paar posts komen crip, borte of stim over mascara lullen. Soms diep in de avond is het wel te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef darkmond het volgende:
Kunnen de mannen hier trouwens makkelijk een avondje houden met typische Arabische mannen? Ik word al snel gek door alleen maar gepraat over politiek, ''de kinderen'' etc.
Mijn oom is multi miljonair, geen grap, best wel sick.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb ik met alle allochtonen hier. Altijd over hun rijke oom enzo. Rot op man.
Ga ga, jij zei hoi. :cquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wij begroeten mekaar niet als kafirs hé -_-'' Wa alaykum assalam.
Jaa wel ekte bitchesz (behalve Aria, zij is mijn nieuwe girlcrushhh <3).quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Alleen maar backstab heb ik begrepen hahah.
Jij bent de liefste Marokkaanse die ik ken Crip!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
GoTquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar moet ik aan beginnen wanneer Breaking Bad klaar is?
Orangeeequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Of typische Arabische vrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb ik met alle allochtonen hier. Altijd over hun rijke oom enzo. Rot op man.
Suits. The house of cards. Jericho. Homeland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Een liefdeeeee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent de liefste Marokkaanse die ik ken Crip!
Doe je snel! Je haalt me in.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4 en heb echt een zwak (noem je dat zo?) voor die zoon van Walter.
Die is vet ja. Helemaal de eerste minutenquote:
Wat studeer je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Of typische Arabische vrouwenEn wat studeer je? Al getrouwd? Heb je kinderen? Wanneer ga je dan trouwen? Niet dat dat aan mij wordt gevraagd, maar ken zo ongeveer alle gesprekken wel.
Ja niet normaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Of typische Arabische vrouwenEn wat studeer je? Al getrouwd? Heb je kinderen? Wanneer ga je dan trouwen? Niet dat dat aan mij wordt gevraagd, maar ken zo ongeveer alle gesprekken wel.
house of cards een aanrader?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Suits. The house of cards. Jericho. Homeland.
Nice. Wanneer gaan we bij hem chillen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn oom is multi miljonair, geen grap, best wel sick.
Heeft helemaal gemaakt daar in de UAE
House of Cards en Homeland heb ik over gehoord, ja. Misschien die proberen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Suits. The house of cards. Jericho. Homeland.
Mijn opa ook. Als ik al zijn land bij elkaar optel en de waarde ervan bereken jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn oom is multi miljonair, geen grap, best wel sick.
Heeft helemaal gemaakt daar in de UAE
Ik ga nu mn haar wassen. Helaas geen natuurlijke shampoo meer. Daarna ga ik mijn haar op een bepaalde manier inpakken en heb ik morgen hete krullen. Alle boy op werk zullen me chicken. Jammer dat die 45+ plus zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet echt. Na een paar posts komen crip, borte of stim over mascara lullen. Soms diep in de avond is het wel te doen.
Alleen is moeten we dus een SC topic regelen... Wie gaat die voor ons hozzelen?
Nou euhm...middelbaar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Al getrouwd?
Heb je kinderen?
Wanneer ga je trouwen dan?
De rest moet hier ook antwoord op geven.
En anime. :3quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet echt. Na een paar posts komen crip, borte of stim over mascara lullen. Soms diep in de avond is het wel te doen.
Alleen is moeten we dus een SC topic regelen... Wie gaat die voor ons hozzelen?
Ik hoor veel goede verhalen erover. Is het een doorlopend verhaal?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Santello het volgende:
[..]
OJOOOOOO. Zeker weten. Wat een acteur. Wat een script. Wat een sfeer. Echt gruwelijk!
Homeland gaat over een Amerikaanse militair die in tijd van oorlog in het midden-oosten wordt ontvoerd. Hij wordt in Amerika als overleden betiteld. Vervolgens wordt hij gevonden en teruggehaald als held.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
House of Cards en Homeland heb ik over gehoord, ja. Misschien die proberen.
Je mag mijn droogshampoo wel lenen beeebiequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nu mn haar wassen. Helaas geen natuurlijke shampoo meer. Daarna ga ik mijn haar op een bepaalde manier inpakken en heb ik morgen hete krullen. Alle boy op werk zullen me chicken. Jammer dat die 45+ plus zijn
Doe picca post.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga nu mn haar wassen. Helaas geen natuurlijke shampoo meer. Daarna ga ik mijn haar op een bepaalde manier inpakken en heb ik morgen hete krullen. Alle boy op werk zullen me chicken. Jammer dat die 45+ plus zijn
Twee seizoenen nu. Je ziet hem echt klimmen naar zijn doel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik hoor veel goede verhalen erover. Is het een doorlopend verhaal?
20 en op de middelbare school?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou euhm...middelbaar?
Neuh.
neuh.
20.
Bedankt voor het verklappen van het hele plot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Homeland gaat over een Amerikaanse militair die in tijd van oorlog in het midden-oosten wordt ontvoerd. Hij wordt in Amerika als overleden betiteld. Vervolgens wordt hij gevonden en teruggehaald als held.
Echter verdenkt 1 CIA agent hem van het feit dat hij wellicht terrorist is geworden.
De rest is super spannend!
Ok, ik ga downloaden. Als het niet bevalt is het alsnog maar twee seizoen, als het wel bevalt is alleen maar mooi genomenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Twee seizoenen nu. Je ziet hem echt klimmen naar zijn doel.
Nee gaat niet werken inderdaad. Maar ik wil wel vroeg trouwen en snel een gezin stichten voordat de duivel mij naar het zondigen brengt astaghfirullah!quote:
Echt niet. Dit zie je in de eerste 30 minuten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor het verklappen van het hele plot.
Ik doe ook nu wel picca van m'n haar yoloquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen? Tis strx te nat.
Borte doe foto. Ik ga zo douchen en dan op bed shoppen.
Doe.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik doe ook nu wel picca van m'n haar yolo
Dat is diezelfde acteur als die luitenant van Band of Brothers, daar was die iig goed inquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Homeland gaat over een Amerikaanse militair die in tijd van oorlog in het midden-oosten wordt ontvoerd. Hij wordt in Amerika als overleden betiteld. Vervolgens wordt hij gevonden en teruggehaald als held.
Echter verdenkt 1 CIA agent hem van het feit dat hij wellicht terrorist is geworden.
De rest is super spannend!
Doe...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik doe ook nu wel picca van m'n haar yolo
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat haat je daarop? is fucking vette serie
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen? Tis strx te nat.
Borte doe foto. Ik ga zo douchen en dan op bed shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij hield jij niet van MK.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Ik probeer een reactie uit te lokken van Crip a mattieboi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door darkmond op 03-08-2014 22:12:54 ]
Wat is zitoen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Heb honger man, kifache Marokkanen eten altijd pas fucking laat als er bezoek is.
Mijn moeder heeft kip met zitoen en frietjes gemaakt.
Omg, ik kwijl als ik eraan denk.
Nu nog zelf kunnen maken. Wie wilt er nou elke dag pasta hebben van zijn vrouw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Heb honger man, kifache Marokkanen eten altijd pas fucking laat als er bezoek is.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef darkmond het volgende:
AHahahahahah Faka deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 jaar oude foto plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
AwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koechie koechie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olijven.quote:
Wie zegt dat ik niet kan maken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu nog zelf kunnen maken. Wie wilt er nou elke dag pasta hebben van zijn vrouw.
Hahahahahahaha zo lief met je bloempot kapsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaammmm. Ik moet nog steeds fatsoenlijk eten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Ik kijk geen Naruto.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Ik probeer een reactie uit te lokken van Crip a mattieboi.
Om dit te doen, heb je ballen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote ballen.
Hele grote ballen.
Repsekt!
Wie zegt dat dit het laatste topic is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef darkmond het volgende:
Nee ik maak wel even foto nu met cam. Is toch laatste topic
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is diezelfde acteur als die luitenant van Band of Brothers, daar was die iig goed in
Kom aanschuiven bij onsquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaaammmm. Ik moet nog steeds fatsoenlijk eten.
Nog steeds bloempotquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahahahaha zo lief met je bloempot kapsel.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ehm. NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij hield jij niet van MK.![]()
Het is niet precies deze maar lijkt er wel op. Me like.quote:
Ik kijk naar jou.quote:
Yum, kan er nu ook wel in bij mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik moet mijn durum opeten.
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat ben je zelf.. XD
Hoeveel series kijk jij op hetzelfde momentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
Band of brothers was ook goed. Zit nu een andere te kijken uit ongeveer dezelfde categorie.
Unsere Mütter, unsere Väter (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Unsere Mütter, unsere Väter (2013)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
FOK! kun je net nog lezenen sry voor slechte cam quality
![]()
Ik verwacht van stimo dat ze ook post!
Waarvan ik nog achter loop met andere van de vorige maanden. En er nu een pauze is tot na de zomer van vele anderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel series kijk jij op hetzelfde moment
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef darkmond het volgende:
Mooi manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
![]()
OpgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
![]()
Welcome Toy? Is dat iets zoals webcambabes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
![]()
Ik verwacht van stimo dat ze ook post!![]()
![]()
Wat staat er op je papiertje.
FOK! maar wordt omgedraaid door cam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Welcome Toy? Is dat iets zoals webcambabes?![]()
![]()
Wat staat er op je papiertje.
Aha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
FOK! maar wordt omgedraaid door cam.
Ik snap het niet, aangevinkt heb je af?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarvan ik nog achter loop met andere van de vorige maanden. En er nu een pauze is tot na de zomer van vele anderen.
Een greep van series die nu nog lopen en ik kijk (Wat nog wit is heb ik nog niet gezien)
[ afbeelding ]
Doe nou maar. Misschien heb ik je ooit gezien. We wonen tenslotte beiden in Haarlemquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb foto gemaakt. Als deze topic over 30m nog bestaat upload ik em wel.
Die heb ik gezien ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap het niet, aangevinkt heb je af?
Ik heb wel wat haar maar is gewoon niet te zien op camquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Even veel baard als ik
Na drie weken dan
Ewa saffi. Relax een beetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe nou maar. Misschien heb ik je ooit gezien. We wonen tenslotte beiden in Haarlem
Dude... heb niets gezien... opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
![]()
dus als ik het goed begrijp kijk je op dit moment 7 series actief en je kijkt ook nog allerlei andere series die ongoing zijnquote:
Check al die quotes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude... heb niets gezien... opnieuw.
Fake fousey fakequote:
Waarom kijk je dan niet gewoon ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude... heb niets gezien... opnieuw.
zeg gewoon dat je hem niet wiltquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond je bent heellll anders dan verwacht.
Ja. Maar zoals je kan zien kom ik er niet aan toe. Dit is van de maand july en tweederde heb ik nog niet kunnen zien. Series die nu niet actief zijn, daarvan heb ik ook heel veel nog niet gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp kijk je op dit moment 7 series actief en je kijkt ook nog allerlei andere series die ongoing zijn
Minder baard dan ik zei bv?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond je bent heellll anders dan verwacht.
Youssefquote:
Echt he. Zijn eerste filmpjes zijn tof. De rest is naaaa.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Youssef
Laatste tijd is hij wel een beetje.... raar. Beetje homo achtig
Dat kan ik dus echt nooit volhouden, hoogstens 2 op hetzelfde momentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Maar zoals je kan zien kom ik er niet aan toe. Dit is van de maand july en tweederde heb ik nog niet kunnen zien. Series die nu niet actief zijn, daarvan heb ik ook heel veel nog niet gezien.
Als ik weer eens tijd heb dan download ik een heel seizoen en kijk ik het achter elkaar. Ik vink ze vervolgens af in mijn kalender.
Wat voor foto's?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
Waar blijven de foto's van de anderen?
Doe jij ook danquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
Waar blijven de foto's van de anderen?
En hij epileert zijn wenkbrauwen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt he. Zijn eerste filmpjes zijn tof. De rest is naaaa.
Hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou euhm...middelbaar?
Neuh.
neuh.
20.
Selfies ... ik ben net aan de beurt geweest. Hoe jij eruit ziet weten we al... nu de rest nog o.Oquote:
Komt door een ongeluk zegt ie. Alsof een litteken zo erg is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er echt mee zit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hij epileert zijn wenkbrauwen.
Kan eigenlijk nooit echt lachen om hem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Youssef
Laatste tijd is hij wel een beetje.... raar. Beetje homo achtig
O, iedereen heeft mij al gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Selfies ... ik ben net aan de beurt geweest. Hoe jij eruit ziet weten we al... nu de rest nog o.O
Slim om in een quote te zetten.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt door een ongeluk zegt ie. Alsof een litteken zo erg is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er echt mee zit.
Heb je zijn eerste filmpjes gezien? Check ze!quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nooit echt lachen om hem.
Doe nou maar -_-''quote:
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij begint eerst met een foto van toen je klein was en gaat steeds hoger?
En als hij een unibrown heeft klaag je ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarvoor moet hij zijn wenkies shapen als een wijf?
Gaat om gevoelens en minderwaardigheidscomplex van een persoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarvoor moet hij zijn wenkies shapen als een wijf?
grand theft anal 35quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Iemand leuke film voor straks? fantasy en niet moderne tijd?
Scott pilgrim vs the worldquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Ik hoef geen man. Jullie zijn lasten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je hem niet wilt
hoeft niet op deze manier
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.
Pan's Labyrinth (2006) - IMDbquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Het wordt sowieso opgeslagen. FoK! moet je niet onderschatten haha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe nou maar -_-''
Ik snap eigenlijk niet waarom het overgrote deel zo moeilijk doet. Gewoon posten en dan weer weg halen.
Jij kunt gewoon geen goede man kiezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef geen man. Jullie zijn lasten.
Pigmenten denk ik. Ik had toen ik in Kurdistan woonde ook blond/bruinig haar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?
Ik had voor nog die eerste foto die ik poste ook bruin/blond haar. Daarna opeens zwart geworden. Echt raar.
Het is donkerbruin nu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?
Ik had voor nog die eerste foto die ik poste ook bruin/blond haar. Daarna opeens zwart geworden. Echt raar.
Wat heb ik gemist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.
Nee, maar tussen je wenkbrauwen epileren is niet hetzelfde als je wenkbrauwen een perfecte wijvenvorm aanmeten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als hij een unibrown heeft klaag je ook.
Door 't vele zon? Ik merk wel, wat sowieso wat veel anderen ook hebben, dat mijn haar in de zon wel erg bruin wordt. Als ik vaak buiten ben en vaak in de zon sta wordt mijn haar voor een tijdje gewoon lichter. maar is wel normaal dacht ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pigmenten denk ik. Ik had toen ik in Kurdistan woonde ook blond/bruinig haar.
vooruit ik dan, wel een beetje oud maar nog steeds lekukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand nog gaat posten.
Ik en magnificent hebben pics gepost. maar maggie wil nu geen na foto posten en enkel vroeger fotoquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vooruit ik dan, wel een beetje oud maar nog steeds lekukWas te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen heeft pics gepost. We wachten op jou.
Koetchi koetchiquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zojuist gezien.
Koetchie, koetchi.
Laat me raden, jij hebt het weer nieuw leven in geblazen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik en magnificent hebben pics gepost. maar maggie wil nu geen na foto posten en enkel vroeger foto
positief of?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Koetchi koetchi![]()
Ik had toen ik 8 was ongeveer haar tot onder mijn schouders... damn wat kreeg ik veel reacties zeg
DNA.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Door 't vele zon? Ik merk wel, wat sowieso wat veel anderen ook hebben, dat mijn haar in de zon wel erg bruin wordt. Als ik vaak buiten ben en vaak in de zon sta wordt mijn haar voor een tijdje gewoon lichter. maar is wel normaal dacht ik.
Once Piecequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
Hah, Once Piece was die andere grote Anime! Crip!?
De grotere mensen vonden het altijd heel mooi en zo. De mensen van m'n leeftijd gaven mij namen en vonden me een meisjequote:
Haterz gonna hate bro, i feel ya pain.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
De grotere mensen vonden het altijd heel mooi en zo. De mensen van m'n leeftijd gaven mij namen en vonden me een meisjeFuck hen
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haterz gonna hate bro, i feel ya pain.
Hey ambi.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn haar, Darkmond. De rest hoeft niet.
Je hebt echt 't zelfde haar als mijn oudste zusquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
altijd de alevieten weer die niet alles laten zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij is wel cool!quote:
Mooie harenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gruwelijke bos krullenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog trauma's aan mijn 'snor' tijdens de puberjarenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjeToen was ik nog 't turkse meisje met dons snor
jawel hier is nog 1 die jij hebt aangevraagd:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Zij is wel cool!
Maar ik heb niets aangevraagd wat nou
Hoeft niet, door die krullen weet ik het nu wel zeker, voor zover ik nu nog enige twijfels had.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nooit een ja terug horen. Ga maar door.
Je ziet er als jongetje uit op je foto???quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjeToen was ik nog 't turkse meisje met dons snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |