zeg gewoon dat je hem niet wiltquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond je bent heellll anders dan verwacht.
Ja. Maar zoals je kan zien kom ik er niet aan toe. Dit is van de maand july en tweederde heb ik nog niet kunnen zien. Series die nu niet actief zijn, daarvan heb ik ook heel veel nog niet gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp kijk je op dit moment 7 series actief en je kijkt ook nog allerlei andere series die ongoing zijn
Minder baard dan ik zei bv?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond je bent heellll anders dan verwacht.
Youssefquote:
Echt he. Zijn eerste filmpjes zijn tof. De rest is naaaa.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Youssef
Laatste tijd is hij wel een beetje.... raar. Beetje homo achtig
Dat kan ik dus echt nooit volhouden, hoogstens 2 op hetzelfde momentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Maar zoals je kan zien kom ik er niet aan toe. Dit is van de maand july en tweederde heb ik nog niet kunnen zien. Series die nu niet actief zijn, daarvan heb ik ook heel veel nog niet gezien.
Als ik weer eens tijd heb dan download ik een heel seizoen en kijk ik het achter elkaar. Ik vink ze vervolgens af in mijn kalender.
Wat voor foto's?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
Waar blijven de foto's van de anderen?
Doe jij ook danquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
Waar blijven de foto's van de anderen?
En hij epileert zijn wenkbrauwen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt he. Zijn eerste filmpjes zijn tof. De rest is naaaa.
Hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou euhm...middelbaar?
Neuh.
neuh.
20.
Selfies ... ik ben net aan de beurt geweest. Hoe jij eruit ziet weten we al... nu de rest nog o.Oquote:
Komt door een ongeluk zegt ie. Alsof een litteken zo erg is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er echt mee zit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hij epileert zijn wenkbrauwen.
Kan eigenlijk nooit echt lachen om hem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Youssef
Laatste tijd is hij wel een beetje.... raar. Beetje homo achtig
O, iedereen heeft mij al gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Selfies ... ik ben net aan de beurt geweest. Hoe jij eruit ziet weten we al... nu de rest nog o.O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |