quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vooruit ik dan, wel een beetje oud maar nog steeds lekukWas te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen heeft pics gepost. We wachten op jou.
Koetchi koetchiquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zojuist gezien.
Koetchie, koetchi.
Laat me raden, jij hebt het weer nieuw leven in geblazen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik en magnificent hebben pics gepost. maar maggie wil nu geen na foto posten en enkel vroeger foto
positief of?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Koetchi koetchi![]()
Ik had toen ik 8 was ongeveer haar tot onder mijn schouders... damn wat kreeg ik veel reacties zeg
DNA.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Door 't vele zon? Ik merk wel, wat sowieso wat veel anderen ook hebben, dat mijn haar in de zon wel erg bruin wordt. Als ik vaak buiten ben en vaak in de zon sta wordt mijn haar voor een tijdje gewoon lichter. maar is wel normaal dacht ik.
Once Piecequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
Hah, Once Piece was die andere grote Anime! Crip!?
De grotere mensen vonden het altijd heel mooi en zo. De mensen van m'n leeftijd gaven mij namen en vonden me een meisjequote:
Haterz gonna hate bro, i feel ya pain.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
De grotere mensen vonden het altijd heel mooi en zo. De mensen van m'n leeftijd gaven mij namen en vonden me een meisjeFuck hen
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haterz gonna hate bro, i feel ya pain.
Hey ambi.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn haar, Darkmond. De rest hoeft niet.
Je hebt echt 't zelfde haar als mijn oudste zusquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
altijd de alevieten weer die niet alles laten zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij is wel cool!quote:
Mooie harenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gruwelijke bos krullenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog trauma's aan mijn 'snor' tijdens de puberjarenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjeToen was ik nog 't turkse meisje met dons snor
jawel hier is nog 1 die jij hebt aangevraagd:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Zij is wel cool!
Maar ik heb niets aangevraagd wat nou
Hoeft niet, door die krullen weet ik het nu wel zeker, voor zover ik nu nog enige twijfels had.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nooit een ja terug horen. Ga maar door.
Je ziet er als jongetje uit op je foto???quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjeToen was ik nog 't turkse meisje met dons snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |