quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef darkmond het volgende:
Welcome Toy? Is dat iets zoals webcambabes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
FOK! kun je net nog lezenen sry voor slechte cam quality
![]()
Ik verwacht van stimo dat ze ook post!![]()
![]()
Wat staat er op je papiertje.
FOK! maar wordt omgedraaid door cam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Welcome Toy? Is dat iets zoals webcambabes?![]()
![]()
Wat staat er op je papiertje.
Aha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
FOK! maar wordt omgedraaid door cam.
Ik snap het niet, aangevinkt heb je af?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarvan ik nog achter loop met andere van de vorige maanden. En er nu een pauze is tot na de zomer van vele anderen.
Een greep van series die nu nog lopen en ik kijk (Wat nog wit is heb ik nog niet gezien)
[ afbeelding ]
Doe nou maar. Misschien heb ik je ooit gezien. We wonen tenslotte beiden in Haarlemquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb foto gemaakt. Als deze topic over 30m nog bestaat upload ik em wel.
Die heb ik gezien ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap het niet, aangevinkt heb je af?
Ik heb wel wat haar maar is gewoon niet te zien op camquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Even veel baard als ik
Na drie weken dan
Ewa saffi. Relax een beetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe nou maar. Misschien heb ik je ooit gezien. We wonen tenslotte beiden in Haarlem
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef darkmond het volgende:
Dude... heb niets gezien... opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
FOK! kun je net nog lezenen sry voor slechte cam quality
![]()
Ik verwacht van stimo dat ze ook post!
dus als ik het goed begrijp kijk je op dit moment 7 series actief en je kijkt ook nog allerlei andere series die ongoing zijnquote:
Check al die quotes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude... heb niets gezien... opnieuw.
Fake fousey fakequote:
Waarom kijk je dan niet gewoon ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude... heb niets gezien... opnieuw.
zeg gewoon dat je hem niet wiltquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond je bent heellll anders dan verwacht.
Ja. Maar zoals je kan zien kom ik er niet aan toe. Dit is van de maand july en tweederde heb ik nog niet kunnen zien. Series die nu niet actief zijn, daarvan heb ik ook heel veel nog niet gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp kijk je op dit moment 7 series actief en je kijkt ook nog allerlei andere series die ongoing zijn
Minder baard dan ik zei bv?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
Darkmond je bent heellll anders dan verwacht.
Youssefquote:
Echt he. Zijn eerste filmpjes zijn tof. De rest is naaaa.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Youssef
Laatste tijd is hij wel een beetje.... raar. Beetje homo achtig
Dat kan ik dus echt nooit volhouden, hoogstens 2 op hetzelfde momentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Maar zoals je kan zien kom ik er niet aan toe. Dit is van de maand july en tweederde heb ik nog niet kunnen zien. Series die nu niet actief zijn, daarvan heb ik ook heel veel nog niet gezien.
Als ik weer eens tijd heb dan download ik een heel seizoen en kijk ik het achter elkaar. Ik vink ze vervolgens af in mijn kalender.
Wat voor foto's?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
Waar blijven de foto's van de anderen?
Doe jij ook danquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
Waar blijven de foto's van de anderen?
En hij epileert zijn wenkbrauwen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt he. Zijn eerste filmpjes zijn tof. De rest is naaaa.
Hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou euhm...middelbaar?
Neuh.
neuh.
20.
Selfies ... ik ben net aan de beurt geweest. Hoe jij eruit ziet weten we al... nu de rest nog o.Oquote:
Komt door een ongeluk zegt ie. Alsof een litteken zo erg is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er echt mee zit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hij epileert zijn wenkbrauwen.
Kan eigenlijk nooit echt lachen om hem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Youssef
Laatste tijd is hij wel een beetje.... raar. Beetje homo achtig
O, iedereen heeft mij al gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Selfies ... ik ben net aan de beurt geweest. Hoe jij eruit ziet weten we al... nu de rest nog o.O
Slim om in een quote te zetten.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt door een ongeluk zegt ie. Alsof een litteken zo erg is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er echt mee zit.
Heb je zijn eerste filmpjes gezien? Check ze!quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nooit echt lachen om hem.
Doe nou maar -_-''quote:
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij begint eerst met een foto van toen je klein was en gaat steeds hoger?
En als hij een unibrown heeft klaag je ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarvoor moet hij zijn wenkies shapen als een wijf?
Gaat om gevoelens en minderwaardigheidscomplex van een persoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarvoor moet hij zijn wenkies shapen als een wijf?
grand theft anal 35quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Iemand leuke film voor straks? fantasy en niet moderne tijd?
Scott pilgrim vs the worldquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Ik hoef geen man. Jullie zijn lasten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je hem niet wilt
hoeft niet op deze manier
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.
Pan's Labyrinth (2006) - IMDbquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Het wordt sowieso opgeslagen. FoK! moet je niet onderschatten haha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe nou maar -_-''
Ik snap eigenlijk niet waarom het overgrote deel zo moeilijk doet. Gewoon posten en dan weer weg halen.
Jij kunt gewoon geen goede man kiezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef geen man. Jullie zijn lasten.
Pigmenten denk ik. Ik had toen ik in Kurdistan woonde ook blond/bruinig haar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?
Ik had voor nog die eerste foto die ik poste ook bruin/blond haar. Daarna opeens zwart geworden. Echt raar.
Het is donkerbruin nu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?
Ik had voor nog die eerste foto die ik poste ook bruin/blond haar. Daarna opeens zwart geworden. Echt raar.
Wat heb ik gemist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.
Nee, maar tussen je wenkbrauwen epileren is niet hetzelfde als je wenkbrauwen een perfecte wijvenvorm aanmeten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als hij een unibrown heeft klaag je ook.
Door 't vele zon? Ik merk wel, wat sowieso wat veel anderen ook hebben, dat mijn haar in de zon wel erg bruin wordt. Als ik vaak buiten ben en vaak in de zon sta wordt mijn haar voor een tijdje gewoon lichter. maar is wel normaal dacht ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pigmenten denk ik. Ik had toen ik in Kurdistan woonde ook blond/bruinig haar.
vooruit ik dan, wel een beetje oud maar nog steeds lekukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand nog gaat posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en magnificent hebben pics gepost. maar maggie wil nu geen na foto posten en enkel vroeger fotoquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vooruit ik dan, wel een beetje oud maar nog steeds lekukWas te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen heeft pics gepost. We wachten op jou.
Koetchi koetchiquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zojuist gezien.
Koetchie, koetchi.
Laat me raden, jij hebt het weer nieuw leven in geblazen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik en magnificent hebben pics gepost. maar maggie wil nu geen na foto posten en enkel vroeger foto
positief of?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Koetchi koetchi![]()
Ik had toen ik 8 was ongeveer haar tot onder mijn schouders... damn wat kreeg ik veel reacties zeg
DNA.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Door 't vele zon? Ik merk wel, wat sowieso wat veel anderen ook hebben, dat mijn haar in de zon wel erg bruin wordt. Als ik vaak buiten ben en vaak in de zon sta wordt mijn haar voor een tijdje gewoon lichter. maar is wel normaal dacht ik.
Once Piecequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
Hah, Once Piece was die andere grote Anime! Crip!?
De grotere mensen vonden het altijd heel mooi en zo. De mensen van m'n leeftijd gaven mij namen en vonden me een meisjequote:
Haterz gonna hate bro, i feel ya pain.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
De grotere mensen vonden het altijd heel mooi en zo. De mensen van m'n leeftijd gaven mij namen en vonden me een meisjeFuck hen
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haterz gonna hate bro, i feel ya pain.
Hey ambi.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn haar, Darkmond. De rest hoeft niet.
Je hebt echt 't zelfde haar als mijn oudste zusquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
altijd de alevieten weer die niet alles laten zienquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij is wel cool!quote:
Mooie harenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gruwelijke bos krullenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog trauma's aan mijn 'snor' tijdens de puberjarenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjeToen was ik nog 't turkse meisje met dons snor
jawel hier is nog 1 die jij hebt aangevraagd:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Zij is wel cool!
Maar ik heb niets aangevraagd wat nou
Hoeft niet, door die krullen weet ik het nu wel zeker, voor zover ik nu nog enige twijfels had.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nooit een ja terug horen. Ga maar door.
Je ziet er als jongetje uit op je foto???quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu word ik geen meisje genoemd natuurlijk. Yo yo jwz nigga. Een van de eerste met dons snorretjeToen was ik nog 't turkse meisje met dons snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |