quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Komt door een ongeluk zegt ie. Alsof een litteken zo erg is. Kan natuurlijk ook zijn dat hij er echt mee zit.
Heb je zijn eerste filmpjes gezien? Check ze!quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nooit echt lachen om hem.
Doe nou maar -_-''quote:
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij begint eerst met een foto van toen je klein was en gaat steeds hoger?
En als hij een unibrown heeft klaag je ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarvoor moet hij zijn wenkies shapen als een wijf?
Gaat om gevoelens en minderwaardigheidscomplex van een persoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarvoor moet hij zijn wenkies shapen als een wijf?
grand theft anal 35quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Iemand leuke film voor straks? fantasy en niet moderne tijd?
Scott pilgrim vs the worldquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Ik hoef geen man. Jullie zijn lasten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je hem niet wilt
hoeft niet op deze manier
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.
Pan's Labyrinth (2006) - IMDbquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef darkmond het volgende:
Het wordt sowieso opgeslagen. FoK! moet je niet onderschatten haha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe nou maar -_-''
Ik snap eigenlijk niet waarom het overgrote deel zo moeilijk doet. Gewoon posten en dan weer weg halen.
Jij kunt gewoon geen goede man kiezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef geen man. Jullie zijn lasten.
Pigmenten denk ik. Ik had toen ik in Kurdistan woonde ook blond/bruinig haar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?
Ik had voor nog die eerste foto die ik poste ook bruin/blond haar. Daarna opeens zwart geworden. Echt raar.
Het is donkerbruin nu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best vaak dat zwart harigen nog bruin haar hebben als ze jong zijn... Of heb je nu ook bruin haar?
Ik had voor nog die eerste foto die ik poste ook bruin/blond haar. Daarna opeens zwart geworden. Echt raar.
Wat heb ik gemist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, eentje is genoeg voor deze keer.
Nee, maar tussen je wenkbrauwen epileren is niet hetzelfde als je wenkbrauwen een perfecte wijvenvorm aanmeten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als hij een unibrown heeft klaag je ook.
Door 't vele zon? Ik merk wel, wat sowieso wat veel anderen ook hebben, dat mijn haar in de zon wel erg bruin wordt. Als ik vaak buiten ben en vaak in de zon sta wordt mijn haar voor een tijdje gewoon lichter. maar is wel normaal dacht ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pigmenten denk ik. Ik had toen ik in Kurdistan woonde ook blond/bruinig haar.
vooruit ik dan, wel een beetje oud maar nog steeds lekukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand nog gaat posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |