Jaaaammmm. Ik moet nog steeds fatsoenlijk eten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Heb honger man, kifache Marokkanen eten altijd pas fucking laat als er bezoek is.
Mijn moeder heeft kip met zitoen en frietjes gemaakt.
Omg, ik kwijl als ik eraan denk.
Ik kijk geen Naruto.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Ik probeer een reactie uit te lokken van Crip a mattieboi.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef darkmond het volgende:
Om dit te doen, heb je ballen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote ballen.
Hele grote ballen.
Repsekt!
Wie zegt dat dit het laatste topic is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef darkmond het volgende:
Nee ik maak wel even foto nu met cam. Is toch laatste topic
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is diezelfde acteur als die luitenant van Band of Brothers, daar was die iig goed in
Kom aanschuiven bij onsquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaaammmm. Ik moet nog steeds fatsoenlijk eten.
Nog steeds bloempotquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahahahahaha zo lief met je bloempot kapsel.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ehm. NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij hield jij niet van MK.![]()
Het is niet precies deze maar lijkt er wel op. Me like.quote:
Ik kijk naar jou.quote:
Yum, kan er nu ook wel in bij mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik moet mijn durum opeten.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef darkmond het volgende:
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat ben je zelf.. XD
Hoeveel series kijk jij op hetzelfde momentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
Band of brothers was ook goed. Zit nu een andere te kijken uit ongeveer dezelfde categorie.
Unsere Mütter, unsere Väter (TV Mini-Series 2013) - IMDb
Unsere Mütter, unsere Väter (2013)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
FOK! kun je net nog lezenen sry voor slechte cam quality
![]()
Ik verwacht van stimo dat ze ook post!
Waarvan ik nog achter loop met andere van de vorige maanden. En er nu een pauze is tot na de zomer van vele anderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel series kijk jij op hetzelfde moment
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef darkmond het volgende:
Mooi manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef darkmond het volgende:
OpgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze gaat gelijk weer weg tho.....30sec max![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |