Bedankt voor het verklappen van het hele plot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Homeland gaat over een Amerikaanse militair die in tijd van oorlog in het midden-oosten wordt ontvoerd. Hij wordt in Amerika als overleden betiteld. Vervolgens wordt hij gevonden en teruggehaald als held.
Echter verdenkt 1 CIA agent hem van het feit dat hij wellicht terrorist is geworden.
De rest is super spannend!
Ok, ik ga downloaden. Als het niet bevalt is het alsnog maar twee seizoen, als het wel bevalt is alleen maar mooi genomenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Twee seizoenen nu. Je ziet hem echt klimmen naar zijn doel.
Nee gaat niet werken inderdaad. Maar ik wil wel vroeg trouwen en snel een gezin stichten voordat de duivel mij naar het zondigen brengt astaghfirullah!quote:
Echt niet. Dit zie je in de eerste 30 minuten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor het verklappen van het hele plot.
Ik doe ook nu wel picca van m'n haar yoloquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen? Tis strx te nat.
Borte doe foto. Ik ga zo douchen en dan op bed shoppen.
Doe.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik doe ook nu wel picca van m'n haar yolo
Dat is diezelfde acteur als die luitenant van Band of Brothers, daar was die iig goed inquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Homeland gaat over een Amerikaanse militair die in tijd van oorlog in het midden-oosten wordt ontvoerd. Hij wordt in Amerika als overleden betiteld. Vervolgens wordt hij gevonden en teruggehaald als held.
Echter verdenkt 1 CIA agent hem van het feit dat hij wellicht terrorist is geworden.
De rest is super spannend!
Doe...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik doe ook nu wel picca van m'n haar yolo
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat haat je daarop? is fucking vette serie
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen? Tis strx te nat.
Borte doe foto. Ik ga zo douchen en dan op bed shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij hield jij niet van MK.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Ik probeer een reactie uit te lokken van Crip a mattieboi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door darkmond op 03-08-2014 22:12:54 ]
Wat is zitoen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Heb honger man, kifache Marokkanen eten altijd pas fucking laat als er bezoek is.
Mijn moeder heeft kip met zitoen en frietjes gemaakt.
Omg, ik kwijl als ik eraan denk.
Nu nog zelf kunnen maken. Wie wilt er nou elke dag pasta hebben van zijn vrouw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
Heb honger man, kifache Marokkanen eten altijd pas fucking laat als er bezoek is.
Mijn moeder heeft kip met zitoen en frietjes gemaakt.
Omg, ik kwijl als ik eraan denk.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef darkmond het volgende:
AHahahahahah Faka deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 jaar oude foto plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
AwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koechie koechie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olijven.quote:
Wie zegt dat ik niet kan maken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Nu nog zelf kunnen maken. Wie wilt er nou elke dag pasta hebben van zijn vrouw.
Hahahahahahaha zo lief met je bloempot kapsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |